Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

413 berichten • Pagina 5 van 21

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 11
'Grote kinderen, kleine kinderen'

Afbeelding

Afbeelding
'Vandaag draaide de hele dag om de tweeling. Voornamelijk om mij eigenlijk zoals het hoort, maar op de tweede plaats mijn dochters. Ze vierden namelijk hun verjaardag.'

Afbeelding
'Zijn ze niet adorable?'

Afbeelding
'Ik was vandaag weer bezig met beeldhouwen, heerlijk werk. Blijkbaar ben ik niet de enige die mijn werk zo fantastisch vind, want die vrouw in die lelijke trouwjurk stond weer aantekeningen en foto's te maken. Ik snap dat ze foto's van mijn prachtige beelden wil maken, maar waarom interviewt ze me niet gewoon? Dan krijgt ze vast een flinke opslag van de baas! Ik ben nu eenmaal beroemd, darling.'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 13
'Geluk bij een ongeluk'

Afbeelding
'Sue kwam vandaag uit school met één van Gods beste creaties op het gebied van walgelijkheid. Nu snap ik hoe het komt dat Sue denkt dat haar ordinaire kledingstijl mooi of aantrekkelijk is. Ik heb eerlijk waar minuten lang naar deze dame zitten kijken. Ik kreeg mij mond niet meer dicht!'

Afbeelding
'Toen 's avonds haar vader haar op kwam halen kon ik mijn prachtige ogen niet geloven! Dat was haar vader!? Ik vergat de trolachtige dochter en kwam met een missie: De papa van Shrek het bed in praten!'

Afbeelding
'Helaas moest ik mijn missie even onderbreken want het was weer tijd voor een verplichte vakantie. Van de beelden die ik verkocht had vertrok ik weer een paar dagen naar een tropisch eiland! Heerlijk toch? Evy en Sue zouden zich vast redden met de kleine. Zou ik nog even een briefje neerleggen, zodat ze weten dat ik een last-minute geboekt heb en een paar dagen weg ben? Nee.'

Afbeelding
''Ja en dan linksaf! Als er niemand open doet trap de deur maar in!'' ''Evy, we moeten Stens bed naar mams kamer slepen!'' ''Of naar buiten! Nee ik had het niet tegen jou. Neem je vrienden ook mee, ok?''

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
'Volgens mij hebben de meiden stiekem een feest gegeven. Eigenlijk weet ik het zeker, want..'

Afbeelding
'toen ik thuis kwam, omdat één of andere krankzinnige, rare imbeciel een technische fout had gemaakt waardoor ik nu niet op het strand lig met cocktails en kaviaar, zag ik de knapste man ooit.. IN UNIFORM! Voor de rest weet ik eigenlijk niet precies waarvoor hij kwam, Evy zou hem toch niet uitgenodigd hebben voor hun tienerfeest?'

Afbeelding
'De enige waar ik hier iets aan heb is mijn kleine baby boy. Over hem gesproken, waar is hij? En waar zijn mijn meubels!?'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie