Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

413 berichten • Pagina 4 van 21

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 9
'Tijd voor mijn verdiende rust'

Afbeelding
'Oefff, ik heb er nu een klein baantje/hobby bij, namelijk tuinieren. Puur voor het geld. Je wilt niet weten hoe zwaar die gieter is. Ik had net mijn eerste plantje water gegeven toen Raphaël riep: ''MAM, JE HEBT EEN GRATIS VAKANTIE GEWONNEN!'' ''Wat?!'' riep ik.

Afbeelding
'Ik pakte mijn koffers en een uur later zat ik al in de taxi. Op een naar het vliegveld van waaruit ik naar een tropische bestemming gebracht zou worden. Dat had ik wel verdiend na al dat euh.. gieteren!'

Afbeelding
'Gelukkig heeft Raphaël voor mijn planten gezorgd. Hoop ik.'

Afbeelding
'En natuurlijk heeft hij overheerlijk gekookt voor hemzelf en de meisjes.. net zoals ik altijd doe..'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
'Ja, mijn engeltjes redden zich wel met z'n drieën. Ze zijn bijna net zo geweldig als ik zelf vroeger was.'

Afbeelding
'Helaas komen aan alle leuke dingen een eind en ben ik weer thuis, ik heb namelijk nog een mannenjacht op het programma staan!'

Laatst gewijzigd door Mikese op do 11 aug 2011, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Bedankt!
Ja, ik had ook verwacht dat er weinig van het huis over zou blijven, maar ik denk dat dat snel aan de orde komt hoor, ze heeft nu namelijk 3 tieners! :o
Maar daarover meer in de volgende update! onee, die daarna, de volgende is ook leuk, maar die kotm vanavond denk ik pas. Ik vond deze laatste zelf een beetje saai.. :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

^ hhaha jaa volgens mij ook.. en dat nog wel met zoveel kapsones..:P normaal zou ze zich denk ik niet half naakt in de tuin zetten,, want ojeeh als de buren haar zien whahahah XD

hoop snel weer op een update:D
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Ik vind het zo vet dat ik zo veel volgers heb en dat jullie Amaley zo leuk vinden haha. Ze heeft wel lieve kinderen, hè? Die lijken helemaal niet op haar. Nou, ze heeft nu in ieder geval een nieuwe lover en de tweeling is ook opgegroeid tot tiener, dus dat belooft wat! :D

Ik heb ook zin in een update.. :S
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 10
'Het nuttige met het aangename combineren'

Afbeelding
'Vandaag had Raphaël zijn eerste bal! Hij zal vast koning van het bal worden, net als ik vroeger koningin werd. Iedereen koos mij! Nou ja.. veel meer keuze was er ook niet, eigenlijk konden ze alleen mij kiezen, want papa had de andere meisjes laten euh.. elimineren. Geweldige tijden waren dat zeg.'

Afbeelding
'En toen hij 's avonds thuis kwam vertelde hij mij dat hij ook echt de kroon had! Geweldig, hè? Hij had wel de stembussen verwisseld, maar ja dat maakt hem de kroon niet minder waardig natuurlijk. Als je maar wint, dat is mijn motto.'

Afbeelding
'Vanmiddag leerde ik een heerlijke man kennen. Hij ziet er wat verwaarloosd uit, maar hij kwam dan ook net van zijn werk, als CHEF! Eindelijk, iemand die koken kan.. op mij na dan! Ik fluisterde mijn stoutste fantasieën in zijn oor. ''Ik wil een keer kaviaar op een goedkope botherham doen.'' Het gesprek liep fantastisch totdat deze druiloor vertelde over zijn vrouw, Joyce.. Wat heb ik hier nou aan?'

Afbeelding
'Gelukkig had Janco me verteld dat zijn relatie al niet zo goed verliep. Des te makkelijker voor mij om het te beëindigen dus. Toen Janco op zijn werk was stapte ik zijn huis binnen, eerst het verkeerde huis, maar dat mag de pret niet drukken, en stapte op deze afgrijselijke vrouw af. ''Joyce?'' ''Ja, wie bent u? En wat wilt u?'' Chagerijnige tante, dat had ik gelijk door. ''Ik kom hier om jou te vertellen dat ik je man in pik.'' Ze lachte op een erg sarcastische manier. ''Janco? Die slome sukkel? Die gaat nog in geen miljoen bij me weg! En zeker niet voor jou, koningin Preutse Trut!'' ''Wat had je over mij te zeggen? Uw neus zou kunnen dienen als garagedeur, walgelijke boomstam!'' Boos stampte ik het huis uit.

Afbeelding
'De volgende dag stond Janco voor mijn deur, geen verassing natuurlijk, want zijn vrouw zal wel laaiend zijn geweest en hem misschien wel een klap met haar neus verkocht hebben. ''We gaan scheiden,'' zei Janco droevig. ''Niet zo sip, jongen,'' antwoordde ik, ''nu kunnen wij tenminste aan de slag!'' '

Afbeelding
'En om het nuttige met het aangename te combineren..'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie