Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 5 van 18

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ H8

Dankje allebei

^Ja, weet ik. Maar ik wil graag 10 hoofdstukken per generatie, dus het moet snel gaan :P De volgende generatie komt er ook alweer aan natuurlijk c:

v Dankje

Laatst gewijzigd door Marit. op zo 14 aug 2011, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ H8

Hoofdstuk 9 ~ Een moeilijke beslissing
Afbeelding
Berry’s groeien als kool, dat kun je wel zeggen. Mijn drie jongste schatten, ook alweer grote meiden. Het lijkt als de dag van gisteren dat ik nog hun luiers moest verschonen.

Afbeelding
En Spa was ook alweer groter. Ze werd al een echte vrouw, niet te geloven. Ook kreeg ze andere intresses, zoals muziek. Ze ging mij niet achterna met piano spelen. Nee, zij wou gitaar spelen en dat deed ze goed.

Afbeelding
Nu de kinderen zo oud werden en bij Sky en mij ook de rimpels tevoorschijn kwamen, werd het tijd om de volgende generatie te kiezen. Het moest een blauwe Berry zijn, dus ik kon Blake en Snow niet kiezen. Vreselijk, tussen je kinderen kiezen. Wie zou het het beste kunnen… Dit zou echt de moeilijkste beslissing van mijn leven worden…

Afbeelding
Koos ik voor Spa, het vriendelijke, muzikale, maar verlegen meisje die van d’r familie hield.

Afbeelding
Of koos ik voor Bess, het slimme, afwezige meisje die graag op de bank zat.

Afbeelding
Of koos ik voor Air, het klunzige pechvogeltje die graag buiten was en buitenspeelde.

In ieder geval was het een moeilijke keuze. Ze zijn zo verschillend en toch zouden ze het allemaal heel goed doen. Allemaal op hun eigen manier, maar op de goede manier.


__________

Ik heb een poll geopend, jullie kunnen dus stemmen! :D
Als je hebt gestemd, zou ik het fijn vinden dat je hier neerzet op wie je hebt gestemd en eventueel waarom je op die persoon hebt gestemd. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ H9

Stemmen gesloten
Eindresultaat
Spa ~ 64% ~ 9 stemmen
Bess ~ 0% ~ 0 stemmen
Air ~ 36% ~ 5 stemmen

Spa krijgt dus de volgende generatie :)


Ik ga nu simmen en dan waarschijnlijk vanmiddag of nog vanmorgen een update. Dat moet wel lukken denk ik. c:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ H9

Hoofdstuk 10 ~ De volgende stamhouder
Afbeelding
‘Dames en heer, kom eens naar de kamer.’ Riep ik. Ik moest ze iets belangrijk vertellen, ik had namelijk de stamhouder van de volgende generatie gekozen.

Afbeelding
De kinderen kwamen een voor een naar de kamer en gingen netjes op de bank zitten. ‘Waarom moesten we komen?’ Vroeg Bess. Ze keken me allemaal met grote ogen aan.

Afbeelding
‘Dat ga ik jullie nu vertellen. Ik heb een wens, tien zoete generaties voortzetten. Hiervan ben ik dus generatie één. Om dit te doen ben ik hier, naar Sugar Valley verhuist en heb ik mijn ouders verlaten. Tien zoete generaties betekent, in vele kleuren. Elke generatie moet dus een andere kleur zijn en dit betekend dat ik geen Berry in dezelfde kleur als mezelf mag kiezen. Dus het spijt me Blake en Snow.’

Afbeelding
‘Maakt niet uit mam! Later wil ik misschien kinderen, maar ik wil eerst schilder worden en daar kan ik dit niet bij gebruiken.’ Ik lachte en draaide mijn hoofd naar Blake. ‘En jij?’

Afbeelding
‘Ik word een atleet en ik ga reizen naar China om het mediteren en karate te leren. Of ik kinderen wil weet ik dus nog niet. Dus mam, niet erg dat ik het niet kan worden.’ ‘Ik ben blij dat jullie het niet erg vinden.’

Afbeelding
‘Maar, ik moest dus wel tussen jullie drie kiezen. Spa, Bess en Air.’ Alle drie keken ze me serieus aan. ‘Het was een hele moeilijke keuze en ik hoop dat jullie niet boos worden erom. Ik heb gekozen voor… Spa. Dit is omdat ik weet dat zij een kinderwens heeft.’ Ik lachte naar Spa.

Afbeelding
‘Bedankt mam! Ik zal echt mijn best doen en een leuke man vinden om dit mee te doen!’ ‘Dat vind ik fijn lieverd. Bess, Air, vinden jullie het niet erg?’

Afbeelding
‘Nee mam! Gelukkig koos je mij niet. Pfiew! Ik word een professor en ik wil geen kinderen. Veel te lastig.’ Ik lachte en wendde mijn hoofd naar Air.

Afbeelding
‘En jij?’ ‘Nou, ik had het leuk gevonden als je mij had gekozen, maar ik vind het niet erg dat je Spa koos. Als ik groot ben ga ik toch eerst looptocht maken en ik weet niet of kinderen zo handig zijn, omdat ik nog al veel pech heb en onhandig ben.’ Ik liep naar haar toe en propte me naast haar neer. Ik sloeg een arm om haar heen. ‘Lieverd, je had het ook geweldig gedaan en dat je een beetje klunzig bent maakt helemaal niks uit.’

Afbeelding
‘O ja. Spa, het betekent dus dat jij ook het huis krijgt als papa en ik verhuizen.’ ‘Wauw! Dat is berrytastisch! Ik kan niet wachten tot ik volwassen ben ik kan beginnen!’

~

Einde generatie 1
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie