Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 3 van 18

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ H4

Hoofdstuk 5 ~ Een nieuwe Berry
Afbeelding
De dag na de bevalling waren we direct naar een nieuw huisje verhuist. Stiekem had ik het al een tijdje gekocht.

Afbeelding
Het huis was prachtig, echt mijn smaak en ook Sky vond het een prachtig huis. Het was ook heel kindvriendelijk, perfect dus voor een gezinnetje.

Afbeelding
Sky was een perfecte vader! ’s Nachts stond hij vaker op als mij en ’s morgens gaf Sky hem zijn flesje. Sky is gewoon perfect in alle opzichten.

Afbeelding
Natuurlijk waren wij nog even verliefd. We waren net tieners met een baby, zo voelde het. Zo jong voelde ik me nog.

Afbeelding
Blake groeide al snel op tot een peuter. Hij had mijn haarkleur met blauw plukjes bij de haarpunten.

Afbeelding
Nu Blake een peuter was, maakte Sky vaak avondwandelingen met Blake door Sugar Valley. Zo leerde Blake ook al wat andere Berry’s kennen en soms kwamen ze ook andere Berry’s met peuters tegen.

Afbeelding
Ik speelde nog steeds veel piano, of ja, het was in dit huis een keyboard geworden. Er was niet echt plek voor een piano, al was het huis best groot. En ja, je ziet het goed, andere kleding. Nee, ik vond het niet tijd voor een nieuwe kledingstijl, ik ben weer zwanger! Nu we toch een kind hadden, waarom niet de tweede erbij? Dat is ook veel leuker voor Sky.

Afbeelding
Ook gingen we weer eens bij Chocolate en haar verloofde, Torgo op bezoek. Hun hadden ondertussen ook een peutertje rondlopen. Toen Sky, Blake en ik aankwamen was Chocolate niet thuis, maar na een belletje kwam ze eraan.

Afbeelding
Chocolate en Torgo hadden een meisje gekregen en hadden haar de naam Marcia gegeven. Marcia was een echt schatje, met een lief giecheltje. Ik hoopte nu stiekem ook op een meisje, jammer genoeg heb ik daar niks over te zeggen.

Afbeelding
Toen Chocolate haar appartement binnenkwam vertelde ik haar het nieuws direct. ´Chocolate, ik ben weer zwanger.´ Chocolate was natuurlijk super enthousiast, zoals ze altijd wel is.

Afbeelding
Op het einde van de zwangerschap stond mijn buik echt op knappen en dan die vreselijke rugpijn erbij. Oh, wat een drama. Gelukkig had Sky zijn magische handen die de pijn konden verzachten.

Afbeelding
Na negen maandjes rondlopen met een bolle buik was het weer tijd voor de bevalling. Ik schreeuwde het uit van de pijn en kneep hard in Sky´s hand. ´Schat gaat het?’ Zei Sky steeds. ‘Nee, stomme bosbes! Bevallen doet pijn.’ Zei ik na de vijfde keer. Ja, als ik beval ben ik niet op mijn best, gelukkig wist Sky dat ook.

Afbeelding
Toen ik mijn prachtige blauwe Berry zag was het weer allemaal goed. Ik had een meisje gekregen, zoals ik ook wou. We noemde haar Spa. Blake vond zijn zusje geweldig, net zoals Sky en ik haar geweldig vonden. Wat is moeder zijn toch geweldig.

Laatst gewijzigd door Marit. op wo 10 aug 2011, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie