Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 2 van 18

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ H3

Hoofdstuk 4 ~ Ik hou van je
Afbeelding
Ik raapte al mijn moed bij elkaar en belde Sky. De telefoon ging over, in spanning wachtte ik af of die opnam. ‘Milka, ik heb geen zin om met je te praten.’ ‘Sky! Niet ophangen alsjeblieft. Ik kan het uitleggen! Zou je willen komen? Ik vertel het liever in levende lijven en dus niet over de telefoon.’ Ik hoorde een zucht aan de andere kant van de telefoon. ‘Oké dan. Ik kom eraan.’

Afbeelding
Sky kwam mijn appartement binnen. ‘Sky! Dankje voor het komen.’ ‘Ja, graag gedaan… Nou vertel.’ ‘Ik ben niet vreemd gegaan. Ik dacht, en denk nog steeds, dat jij geen kind wil, niet nu al. Daarom bedacht ik die, nog al domme, leugen. Ik hoop dat je me kunt vergeven en dat je samen met mij de onze toekomstige Berry zou willen opvoeden en samen met mij een gezin wil vormen.’ Ik zuchtte, het bleef ijzig stil. ‘Laat maar, sorry voor je tijd.’ Zei ik kijkend naar de grond.

Afbeelding
Uit het niets voelde ik zijn lippen op de mijne en zijn armen om me heen. ‘Huh’, dacht ik voor een seconde, maar sloeg al snel mijn armen om hem heen.

Afbeelding
‘Ik wil heel graag samen met jou een gezin vormen. Je moet niet zo’n domme dingen denken en gewoon de waarheid vertellen. Ik vind ons ‘foutje’ geweldig, misschien vroeg, maarja.’ Ik voelde een traan over mijn wang rollen.

Afbeelding
Ik drukte mijn lippen op de zijne. ‘Ik hou van je, ik hou van je.’ Zei ik tussen het zoenen door. ‘Ik hou ook van jou.’ Zei hij terug. Ik voelde vlinders in mijn buik.

Afbeelding
Opeens liet hij me los en zakte op zijn knieën. ‘Dan kan ik nu eindelijk doen wat ik al een tijdje van plan was. Mijn lieve Milka, wil je met me trouwen?’ Mijn mond viel open, dat had ik niet verwacht!

Afbeelding
Hij opende het doosje, er zat een prachtige glinsterende ring in. ‘J-ja!’ Riep ik uit. ‘Ja, natuurlijk wil ik met je trouwen!’

Afbeelding
‘Mag ik dan de ring om uw vinger schuiven, Mevrouw Muffin?’ Zei hij. ‘Natuurlijk Meneer Cloud.’ Giechelde ik. Voorzichtig schoof hij de ring om mijn vinger. ‘Staat je beeldig.’

Afbeelding
Ik vloog om zijn nek. ‘Sky, je bent geweldig! Echt geweldig. Ik hou zo veel van je!’ ‘Ik hou ook van jou, heel veel. Je bent de wereld voor me.’

Afbeelding
‘Nou, dan laat me nu eens luisteren of onze mooie Berry daar in je buik.’ Hij legde zijn hoofd tegen mijn buik. ‘Het trapt!’ ‘Het?’ ‘Ik noem het maar een het, totdat ik weet of het een hij of zij is.’ Ik lachte. ‘Haha, slim hoor.’

Afbeelding
Toen ik weeën kreeg, waren Chocolate en haar, nu verloofde, op bezoek. Iedereen schrok toen ik opeens begon te hijgen.

Afbeelding
Sky bracht me naar het ziekenhuis en hij bleef elke minuut van de bevalling bij me. Hij hield mijn hand vast en praatte me moed in om te persen, al deed het zoveel pijn.

Afbeelding
We kwamen weer thuis met een prachtige zoon. Hij was net zoals ik een prachtige witte Berry. We noemde hem Blake, onze Blake Muffin.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie