Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

56 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

A Wild ISBI! ~Mededeling.~

Hey!

Ik ben terug met een nieuwe ISBI! :D Ik hoop dat jullie het net zoals de vorige leuk vinden. Weer hetzelfde: Het is in het Engels.

HIER!

Veel plezier en commentaar/reacties/shoutouts/whatever zijn altijd welkom!

Laatst gewijzigd door Simsesther op do 29 sep 2011, 20:08, 9 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: A Wild ISBI!

Ik snapte er echt heeeeeeeel weinig van, maar toch was het erg leuk om te lezen haha. Al die gekke Sims zijn écht grappig haha.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: A Wild ISBI!

Leeeeuuuuk!! Ik ben op dit moment ook helemaal into ISBI's en ik ben serieus aan het overwegen om een berrie ISBI te doen...

Anyway, ik ga nu lezen! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: A Wild ISBI!

@Mikese
Awwh wat vind ik dat leuk om te horen! Dat je het leuk vond ookal kon je er bijna niets van verstaan :) Thank you!

@Evelien
Yaay! Ik hoop dat je het leuk vond!

@Luwill
Ik ook, ISBI's zijn echt super fun! En ik ben zelf ook gek op berry sims, maar ze zien er bij mij niet uit xd. Maar ik heb nu een stad vol met berry's dus misschien kan Maggie met eentje trouwen voor leuke berry baby's :wub

Leuke reacties allemaal, ik hoop dat jullie het wat vonden! :D
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: A Wild ISBI!

^Awh wat lief. Dankjewel, ik hoop dat jullie het leuk blijven vinden :wub
En sorry voor weer het lange wachten, maar aangezien het weekend is en mijn ouders sims niet echt geweldig vinden (vooral niet als ik er *kuch* vier uur *kuch* achter zit) kan ik dus geen update maken, dus wil ik proberen om volgende week elke dag een update te doen om het goed te maken :D (behalve woensdag dan, want dan is mijn moeder thuis :P )

Edit; OMGG! Ik heb net 4000 views gehaald! :D
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle geweldige reacties, en ook al heb je nog nooit een reactie achtergelaten, dankjullie allemaal! Voor het lezen alleen al. Jullie zijn geweldig lezers :wub
Bedankt <33
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: A Wild ISBI!

Sorry dat ik het vraag.. het klinkt erg intressant.. maar wat is nou een ISBI Challenge?? :$
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: A Wild ISBI!

Ahh nee he, ik had de hele update van vandaag af zegt ie wéér dat mijn blog geen plaatjes ondersteunt! :O ahh dit is echt zo stom.... Ik ga kijken of ik het kan oplossen!

V Dat is niet echt een optie, want ik heb ongeveer 150 plaatjes per update dus dat zou de site heeeel erg uitrekken én het duurt dan super lang met alles uploaden enzo. En voor iedereen uit Amerika en Engeland die het allemaal lezen moeten zich dan hier aanmelden om een reactie te plaatsen enzoo... dus dat is ook niet echt ideaal. :(

Laatst gewijzigd door Simsesther op di 09 aug 2011, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: A Wild ISBI! ~Probleempje! Blz. 2 ~

^ Ja, ik heb nu net even een blogspot aangemaakt, dat ging heel snel en makkelijk maar helaas kon ik niet alle plaatjes kopieren, dus ben ik nu aan het uploaden naar photobucket en ga ik het maar weer opnieuw invoegen allemaal.. Dat kan nog wel ff duren, ik weet niet zeker of ik dat vandaag nog af ga krijgen, maar het volgende hoofdstuk komt dus op blogspot. Ik weet niet of ik daar voor eeuwig doorga, maar dan kunnen jullie nu in ieder geval de update lezen :)

V Riverview, maar heb het opgevuld met allemaal sims uit andere legacies en simselves :)

Laatst gewijzigd door Simsesther op di 09 aug 2011, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: A Wild ISBI! ~Probleempje! Blz. 2 ~

Ahh nee, ik heb net alle plaatjes zitten uploaden en het hele hoofdstuk in blogspot opnieuw gedaan, blijkt dat ie de img codes niet pakt en dat je de plaatjes dus helemaal niet ziet :( *zucht*

Ik weet niet echt meer wat ik nu moet doen... Iemand nog andere suggesties? :(

Ixors: Zie hier boven, had m al gewijzigd ;)

V Dankje :) Ik ben echt dom soms XD

Okee ik ga er denk ik morgen verder aan werken want het komt nu een beetje mijn strot uit :$ Dus morgen komt zeer waarschijnlijk de update eindelijk (A)

Laatst gewijzigd door Simsesther op di 09 aug 2011, 18:32, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: A Wild ISBI! ~Probleempje! Blz. 2 ~

Je kan wel foto's neerzetten op blogspot!

Afbeelding

Zie je wat ik omcirkeld heb? Daar moet je op klikken en dan de foto's uitkiezen, ik denk dat je het verder wel weet ;d
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie