Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

24 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Robotlife, Hoofdstuk 3 15-01

Ik heb al een paar weken een idee voor een dagboek in me hoofd, maar ben er dus nog niet aan begonnen. Ik begin nu :D

______________________

Dit verhaal gaat over 3 tieners. Ze ontdekken een teleportatie ding.. Bij een meertje/zee waar ze vaak zitten. De nieuwschierigheid maakt hun stuk en ze proberen hun uit. Ze komen in een wereld van de robots. Daar moeten ze overleven. Daar ontmoeten ze een persoon die hun helpt met hun ''avontuur/reis''. Maar overleven ze het wel??

Hoofdstukken:
Mini hoofdstuk
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 3, Wazig

Laatst gewijzigd door Rita op vr 20 jan 2012, 17:44, 9 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Robotlife : Inleiding

^
Idd, het is niet echt een proloog :s

Maar ben benieuwd
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Robotlife : Inleiding

Ik heb het ff aangepast ;) ik had geen zin om te w8te tot morgen en een aankondiging mag idd eigenlijk nie (i think)

Bedankt voor de reacties :D

Edit : was NM en buitenleven vergete te installeren en toen ik klaar was met NM ging ik ff testen of de sims het nog deed, toen deed hij het niet. Maar ik weet zeker dat buitenleven het wel doet want ik heb daar nooit bugs of problemen mee gehad wel met NM
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Robotlife : Inleiding

^Ja ik ben al bezig met robots bouwen ;) 3 werelden vol met robots... maar voor jullie zet ik gwn 8 sims in een leeg plekje en laat ik ze bouwen ;)

edit: vandaag getypt

Ik kan tijdelijk echt niet uppen deed ik toch niet maarja was het wel van plan :sweatdrop
Sims3 werkt niet ik kan ook niet op sims 2 werken :( Jullie moeten helaas tot vrijdag avond wachten :thumbdn Ik weet jullie wachten al 1 maand :O

Mijn excusses :|
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Robotlife : Inleiding

bump :) k ga toch een mini up plaatsen van 1 pic... terwijl k me mezelf heb belooft bij elk dagboek 10 pics per up ;) kga straks nog spelen dan ga k later weer uppen
---
Afbeelding
De klok, tikte... rustig in het stille huis van Mevr Lee. 'Komt ze ooit nog of is ze daar dood gegaan?!', zei Claire geirriteerd. 'Ze komt wel... hoop ik dan', zei Floris stilletjes. De stilte word verbroken door de ringtone van Floris, Als hij op het scherm ziet wie het is wilt hij op negeren drukken. 'Neem op dan zijn we van deze saaie stilte af'. zei Claire een beetje vrolijker. ' Hey F kun je naar het meertje komen zo ?? , er hebben net een paar mensen daar iets gedumpt.' krijgt hij meteen te horen als hij op opnemen drukt. 'ik zie wel...', zei Floris. en hij drukte weg. 'Mag ik mee ?'. vroeg Claire snel naardat Floris zijn mobiel in zijn broekzak had gestopt. Ze keek hem met puppy ogen. 'je weet dat ik daar niet tegen kan'. zei hij lachend.'Zo zo gaan jullie ergens heen? kom anders morgen maar weer terug ik was even in slaap gevallen'. zei mevr Lee vriendenlijk

----
Een hoop tekst zo te zien >.< en in plaats van een raket zo 'n teleportatie ding...
eigenlijk nu ik kijk... gebruik ik vaak zei... irriteert jullie dat ?? zowel pas k het wel aan :)

Laatst gewijzigd door Rita op vr 25 nov 2011, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Robotlife mini-up 25-11-11

Dank jullie mensjes <3 kga morgen ff kijken of ik de pose player succesvol heb geinstalleerd want die zal ik hard nodig hebben in een paar ups :) k heb al de komende ups geschreven dus alleen foto 's schieten en dan uppen :) nog 5 fotootjes :D


Edit: kan iemand hiero me uitleggen hoe je die pose player installeert :$ k heb hem gister geinstalleerd zoals ik typte ^... maar het is dus weer mislukt :S

\/ daar vrolijk je me heel erg mee op :)

Laatst gewijzigd door Rita op di 29 nov 2011, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Robotlife mini-up 25-11-11

Dit is eigenlijk best wel een stomme up :$ en ook wel raar sommige foto 's in de avond en sommige in de ochtend... :S maarja...
----
Door de ogen van Claire
Afbeelding
Het duurde een tijdje dat geloop. Ik keek zijn richting in, De prachtige zee. Hij keek niet echt blij of enthousiast
. 'Is er iets?', vroeg ik bezorg. Floris antwoorde niet. Toen ik voor me keek zag ik er iemand staan. Nu wist ik waarom hij niet zo blij was. 'Ik snap hoe je je voelt nu', zei ik stilletjes. Floris keek me even aan. Ik voelde het, 'Daar gaan we dan', Zei Floris met een zucht.

Afbeelding
'Dat duurde lang, waren de oudjes de weg kwijt?', zei Steven met een lach. Hij vind zichzelf wel heel wat, zei ik in me hoofd. 'Dus wat wou je ons laten zien?', zei Floris. Ik keek hem aan, hij knikte naar mij. 'Als de oudjes me even achterna lopen dan zijn we er zo', zei hij. Ik haatte hem, Natuurlijk deed ik dat. Iedereen had een hekel aan Steven maar niemand durfde er wat op te zeggen.
Afbeelding
Was dit een grap ?. 'En wat moet dit voorstellen', zei ik. 'Pff Claire kijk je zo weinig tv? je kunt toch zo zien wat het is', zei Steven spottend. 'Pardon? nou als je het beter weet Steven vertel het eens', zei ik boos. Floris zei niks. Hij bekeek het ding, ofals hij er bang voor was. Ik tikte hem even aan. mijn tikken veranderde in porren in zijn heup. 'Wat is er?', antwoorde hij op me gepor. 'Wie gaat als eerst?', zei Steven opeens. Ik keek hem verward aan. Zonder iets te zeggen liep Floris erop.
Afbeelding
'Als jij gaat dan ga ik ook', zei ik vastbesloten. Ik wou dat hij omdraaide, om te zeggen dat het gestoord is. Maar van plaats dat. Zei hij niks. 'Ga je nog of wat?', Zei Steven ongeduldig.
Nadat verdeen Floris. 'Ga jij maar eerst', zei ik bang. Steven liep het teleportatiegat op. En verdween. Ik zuchtte even, was ik gek geworden?. Natuurlijk... Ik liep het ronde teleportatiegat op.

Afbeelding
Afbeelding
Ik keek even rond. Dit was heel anders dan Appaloosa plain. 'Waar zijn we?', zei ik bezorgd.
Geen antwoord. 'Misschien kunnen we het beter zien als we die heuvel oplopen?', zei Floris vragend.
We knikten als antwoord. En zo liepen we die heuvel op. 'schiet eens op', riep Steven ongeduldig naar mij. Er ontsnapte een zucht door mijn mond. Ik haatte heuvels oplopen. Dat was al duidelijk hoop ik.

Afbeelding
Toen ik buiten adem boven was. Keek ik weer rond. 'Dit lijkt heel veel op Brigdeport', zei ik verward. Ze keken me tegelijk aan. 'Ja wat', antwoorde ik op dat gestaar. Ik begon te glimlachen. Waarom zou ik glimlachen ?. 'Wat is er zo grappig', vroeg Floris bezorgd. Ik kreeg geen woord uit me mond. 'Misschien moet ze aan iets grappigs denken', zei Steven. Ik wou hem nu zo graag van deze heuvel afduwen. ik duwde mijn hoofd telkens tegen mijn linkse schouder. Dat zag er natuurlijk niet uit. Ze hoorde wat roesten, ze keken nu pas die richting in. 'You kidding me', zeiden ze tegelijk.
ow hehe. Het geroest werd erger. Totdat het voor ons stond. Ik bekeek het van top tot teen. Ik keek hem aan van dat meen je niet, eerder een gezicht van wtf.

---
Dit was hem :) ik oefen nog op me cliffhangers :P Als iemand ff in een pm stuurt hoe je pose player installeert want die heb ik in een paar ups echt nodig en ik faal in dat installeren... Dank jullie voor het lezen :D :D

Reacties en Commentaar zijn welkom :|
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Robotlife, Hoofdstuk 1 30-11

Ik ben benieuwd :)
Alleen 1 tip; - je moet zelf bepalen of je er wat mee wilt doen- Even een enter voordat iemand wat zegt,
dat leest wat fijner :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Robotlife, Hoofdstuk 1 30-11

^ nope....
---
Gister moest ik de pc backuppen omdat hij het niet toeliet dat ik aanmelde :( Dus moest ik sims opnieuw installeren... en ben mijn saves kwijt :'( dus in de volgende up zien ze er een beetje raar uit... enzo... tja... je ziet wel wat er gaat gebeuren... en nu mag ik de pose player opnieuw installeren :) wat ik dus tijdelijk niet ga doen...
Afbeelding
Gebruikersavatar
lolie46
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
28
Lid geworden op:
ma 19 jul 2010, 09:02

Re: Robotlife, Hoofdstuk 1 30-11

hoe kom je aan een goede poseplayer?
ik moet er ook ff een hebben! iemand stuurde
me wel zo'n link in het download toppic, maar die kon
ik niet downloaden! ik kan namelijk niks downloaden wat
een ZIP-bestand is!
maar zou ik van iemand een goede poseplayer mogen!
een link zou wel handig zijn!
alvast bedankt!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie