Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

353 berichten • Pagina 17 van 18

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows - Gen 8: Aaliyah - H4, 31/8/12

Hoofdstuk 5
Afbeelding
Opeens was hij achter me vandaan gesprongen, met zijn handen om mijn hals, klaar om ook mijn leven te nemen. Toen drong het tot me door. Anna was geen bedreiging geweest, hij had niet willen laten zien wat hij kon doen en hoe dichtbij hij was. Ze was slechts lokaas geweest, een lokaas die zijn prooi onmiddelijk naar hem had gebracht. Het was over, het moest wel. Wat zouden we tegen hem kunnen doen? Ik had altijd geweten dat hij gevaarlijk was, maar nu bleek dat hij tot moord instaat was.. Er was geen weg uit, we zaten gevangen in zijn val. Toen viel ik flauw, met de laatste hoop dat Josh zou kunnen ontsnappen nu hij had wat hij hebben wilde.

Afbeelding
Een paar dagen later was ik wakker geworden in het ziekenhuis van Sunlit Tides, waar de dokter me had verteld dat ik hoogst waarschijnlijk een hersenschudding had. Ik geloofde hem niet. Alles stond nog vers in mijn geheugen, niet alleen zijn laatste poging om mij om te brengen, maar ook alle jaren dat hij me had vastgehouden. Het was als de dag van gisteren, elke blauwe plek die hij me had aangebracht nog vers in het geheugen. In paniek had ik naar Josh gevraagd en was bijna gevallen toen ik overhaast opstond. 'Shh, het komt allemaal goed..' Opeens had hij naast me gestaan, met een oprecht gelukkige glimlach.

Afbeelding
En het was echt goed gekomen. De man die mijn jeugd tot een hel had gemaakt zat opgelosten, zodat ik weer zorgeloos rond kon lopen, iets wat ik maar al te graag deed. Plotseling sloten twee warme en sterke armen zich om me heen. 'Hey' mompelde Josh zachtjes, en ik glimlachte. Een tijd lang stonden we zwijgend naar de ondergaande zon te kijken, en even dacht ik weer terug aan die vreselijke avond. Toen hadden we precies hetzelfde staan doen, en een paar minuten later hadden we het lijk van onze beste vriendin gevonden.. Ik schudde mijn hoofd. Het zou niet meer gebeuren, hij kon niet meer bij me in de buurt komen. En toch.. Hij zou moeten weten dat hij een veel effectievere manier had gebruikt om me pijn te doen. Anna's dood liet een leeg gat in me achter, een gat dat daarvoor nog gevuld was met haar onvoorwaardelijke vriendschap. Het was net alsof hij een deel van mijn hart uit mijn lichaam had gerukt zonder er een ander stukje voor terug te plaatsen. Met een paar vingers reikte in naar de plaats waar mijn hart zat, mijn hart zonder dat stukje Anna. Het gat was gehecht, maar toch voelde ik nog een schrijnende pijn, iets wat nooit meer weg zou gaan. De wond zou genezen, een litteken worden, maar nooit echt weggaan.

Afbeelding
'Weet je zeker dat je hier wilt blijven?' Josh' vraag bracht me terug in het heden. Even nam ik de tijd om na te denken, het was geen makkelijke vraag. Ik wilde hier blijven, maar de herinneringen die er aan deze plaats vastgeknoopt zaten.. Ik haalde mijn schouders op: 'Ik weet niet, het is hier zo geweldig.. Maar hier, in dit huis? Ik weet niet of ik dat kan.' Josh' warme hand streelde mijn arm. 'Dan blijven we hier, waar jij bent zal ik ook zijn.' En dat was zo. Hij, en niet alleen hij maar ook Anna, waren met me mee gegaan naar hier, hadden me verdedigt met hun leven. Ja, ik zou hier blijven, Josh en ik zouden ons eigen huis kopen, een eigen gezin starten en gelukkig worden. Even voelde ik me schuldig omdat Anna dat nooit zou worden, maar toen richtte ik mijn hoofd naar de roze hemel. Ze zou willen dat ik door ging met mijn leven, ze zou willen dat ik gelukkig zou worden. En ik zou er alles aan doen om dat te worden. Voor Anna.


Yaay, ik wilde dat mijn 10000e post speciaal zou zijn, dus een Shadows update dan maar! :D
En ja, het gaat best snel he? Hierna komt nog één hoofdstuk van G8 en dan ga ik aan G9 beginnen.. Achja, ik denk niet dat ik het ooit zou afmaken als ik overal 20 hoofdstukken bij zou doen.. :P

Maar he, bedankt allemaal! En hadden jullie echt verwacht dat ik deze generatie niemand zou vermoorden? Tss, na al die generaties nog altijd hoop xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: De familie Shadows - Gen 8: Aaliyah - H5, 2/9/12

AJOOOOO. Waarom niet meer hoofdstukken? :(

Je moet de generaties echt langer maken, ik vind het zo jammer om zo veel verhaal te moeten missen, want de helft zit waarschijnlijk in je hoofd, maar dat is gewoon juist zo leuk!

Ik hoop echt heel erg hard dat generatie acht wat langer wordt.

Trouwens wel super dat je zo snel update! :D
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De familie Shadows - Gen 8: Aaliyah - H5, 2/9/12

Koos levenloos meldt zich! :D Ik heb echt al lang niet meer gereageerd, iets van drie hoofdstukken, en dat als opperfan van de Shadies ._.
Maar goed, dan maar een lange reactie ^^

Trouwens, ik moest stiekem wel lachen om de reacties toen je Anna had vermoord. Dat iedereen nog steeds geloofde – of hoopte, zoals jij dat zei – dat je voor het eerst een generatie voorbij liet gaan zonder een levenslang trauma of een moord :’)
Maar wel awesome, hoewel ik Aaliyah en Josh samen eigenlijk niet zo’n goed plan vind.. Naja, ik mag Josh niet zo. Hij is teveel ‘Ik-ben-awesome’ .
En volgens mij houd ik sowieso niet van de liefdes van de hp’s, behalve als ze slecht zijn. Naja.

Alleen snap ik die eerste zin van hoofdstuk vijf niet, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij :’D
“Opeens was hij achter me vandaan gesprongen, met zijn handen om mijn hals, klaar om ook mijn leven te nemen.” Bedoel je dat hij achter Aaltje vandaan is gekomen, om haar te killen?
Oh, wacht ik snap het al, geloof ik. De rest van de alinea is geschreven toen ze al was aangevallen, right?
Maar toch tragisch dat moordenaars in verhalen nooit hebben gehoord van een pistool. Mja, dan zouden wel heel veel verhalen snel eindigen :’)

En weer een vraag, maar deze is meer een vraag om een bevestiging. Opa is dus opgesloten na die aanval? Dat heb je wel min of meer gezegd, maar alsnog.
Maar jeesh, Josh. Ik weet niet, maar ik mag hem echt niet. Maar dit is anders oké, dit is niet mijn geweldige good-guys-die-bad-guys-blijken-te-zijn alarm. Dit is een gewoon ‘’ik haat je omdat je zo aardig overkomt’.
En no, Anna. Dat laatste stuk is zielig, maar wel heel awesome. Je wordt nog even extra met je neus op de feiten gedrukt: Anna’s leven is over.
Awesome gedaan Elisa, en je bent alweer bijna bij G9. Wauwness, dat ik ruim een jaar geleden pas ging vragen waar de Shadies stonden ;d
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows - Gen 8: Aaliyah - H5, 2/9/12

Hoofdstuk 6
Afbeelding
'Maam, wanneer gaan we nou naar de speeltuin?' Lilith huppelde ongeduldig langs me terwijl ik de kinderwagen voortduwde. Gracie zat er vrolijk lachend en giechelend in, en greep naar alles wat binnen handbereik kwam. Ik glimlachte naar Lilith. 'Lil, we gaan zo echt wel, ik moet alleen nog wat voor het eten kopen..' Ze bekeek me met schuin hoofd, wetende dat het niet 'even' in de supermarkt zou worden. Nu zuchtte ik. 'Goed dan. Adler..' Mijn enige zoon liep verveeld naast me, waarschijnlijk met zijn gedachten bij alles wat hij in deze tijd beter had kunnen doen. Momenteel keek hij me met een geergerde blik aan. 'Adler, alsjeblieft, ik kom zo en dan mag je weg.' Dramatisch zuchtend greep hij Lilith bij de hand en stak goed kijkend de weg over.

Afbeelding
'Nou Gracie, dan zijn we nog maar met zijn tweeën..' Mijn jongste dochter had me natuurlijk niet begrepen, maar toch giechelde ze bij het horen van mijn zucht en stem. In de supermarkt hervond ik mijn goede humeur weer en schuifelde langzaam langs alle schappen, met een verveelde Adler ver in mijn achterhoofd. Uiteindelijk had ik alle boodschappen gevonden en liep met de kinderwagen naar de speeltuin waar Lilith en Adler zich zouden moeten bevinden. 'Adler?' Mijn stem klonk paniekerig over de verlaten speeltuin. Toen hoorde ik geritsel achter me en draaide me in een reflex om.

Afbeelding
'Mama, mama!' Lilith rende snel naar haar moeder toe, die nu met haar rug naar haar om was gedraaid. Haar moeder antwoordde niet, haar aandacht duidelijk door iets anders getrokken. Lilith probeerde zich onopvallend te buigen zodat ze langs haar moeder heen zou kunnen kijken, maar haar moeders rug blokkeerde het uitzicht. Adler kwam sloom aansjokken en nog voordat hij haar zijde had bereikt draaide Lilith zich naar hem om. 'Ad, mama antwoord niet..' En toen hoorden ze een harde klap en keken ze geschrokken dezelfde kant op. Hun moeder lag nu op het gras, gras die nu rood kleurde van het bloed. 'Mama!' riep Lilith huilend en nu rende ze wel dichter naar haar moeder toe. 'Ze heeft geen hartslag meer..' fluisterde haar broer naast haar, die Aaliyahs pols in zijn hand had. 'Geen hartslag?' Lilith keek haar broer vragend aan, de tranen nog in haar ogen. 'Het betekent dat ze niet meer leeft..' Toen barstte Lilith in een hartverscheurend gehuil uit, en ook over Adlers gezicht gleden een paar tranen die hij niet had kunnen opsluiten. Wat ze niet konden zien was dat Aaliyah Shadows' borstkas nog zachtjes op en neerging, en haar hartslag pas veel later stopte dan dat Adler had gezegd. Ze had gered kunnen worden.


Sorry voor deze geweldige *ahum ik bedoel afschuwelijke* update.. En het abrupte einde van deze generatie. Yup.

@Dave; Omdat een 10G halen echt freaking moeilijk is, je ziet hoeveel mensen er bij G2 stranden, en ik het daarom niet te lang wil maken. 6 Hoofdstukken per generatie is voor mij al heel wat, en ook wel genoeg. Bovendien schrijf ik liever gewone verhalen dan dagboeken. :P
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: De familie Shadows - Gen 8: Aaliyah - H6, 7/9/12

ELISA HOE KUN JE NU WEER! $$%&**_)^$##_)**&$#&_((*$^@()&)(&(&%&#$@^&( (eindeloze tirade)

Oke, ten eerste vind ik het echt heel jammer en raar dat ze dood is, waarom moet iedereen toch altijd dood gaan aan het einde van de generatie? Vind ik echt heel jammer, en dat je de generaties kort wilt houden, oke begrijp ik, ik wil ook snel me dagboek af ronden maar ik wil ook juist weer heel hun verhaal uitwerken en dat doe ik al half want in mijn hoofd zitten zo veel meer verhalen. Terug naar jou dagboek dan maar.

Maar waarom? WAAROM? Waarom moet iedereen toch dood? Beloof alsjeblief, alsjeblieft, alsjeblieft dat de heir van generatie negen blijft leven totdat het kind van generatie tien geboren is? Verdikkeme.

En over de nieuwe generatie, het begint natuurlijk met een trauma omdat hun moeder gered kon worden, maar ze waren zo jong! En ik hoopte op een jongens heir, maar op de een of andere manier trekt die zoon me niet helemaal. Hoewel hij vast een fantastisch verhaal heeft waar ik ook zeer benieuwd naar ben, trekt hij me toch niet als heir, misschien omdat die op die eerste (en enige) screen van hem zo boos kijkt? Let's hope dat deze stoere jongen toch heir wordt, en anders het middelste kind, ze heeft een mooie haarkleur en ik vind haar een echte Shadows. Hoewel de achternaam Shadows meer bij de jongen pas omdat hij me een beetje een goth' type lijkt.

Trouwens, hoe kom je eigenlijk bij de naam Shadows? En hoe ga je je dagboek beëindigen? Oke, kom maar op met generatie 6. Hopelijk iets meer hoofdstukken en wat meer foto's!

Wow. lang bericht zeg. :o
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De familie Shadows - Gen 8: Aaliyah - H5, 2/9/12

Hoi Elisa. Zeg nooit meer dat deze update, of welk verhaal dan ook van jou, afschuwelijk is. Denk aan onze deal, yup.
En serieus, dat zeg ik niet alleen maar omdat ik je mag of door onze geweldige fangirl gesprekken, maar je schrijft gewoon goed. En nu moet ik weer denken aan een kleine discussie die we ooit gevoerd hebben, haha.
Weet je nog dat je zei dat alles origineel kon zijn, als je het maar goed schreef? Zoiets was het in ieder geval, en ik was het daarmee oneens, onder andere door boeken zoals Twilight.
Nu zal ik niet zeggen dat jij qua schrijfstijl in de buurt komt van Stephanie Meyer, aangezien die écht geweldig schrijft, maar zij verdraait een standaard verhaal ook, voegt er kleine details aan toe dat het verhaal toch uniek maakt. Wat bij Stephanie Edward's weglooppogingen en zijn liefde voor drama was, is bij jou het einde van deze generatie. Want ook al zouden Adler en Lilith het waarschijnlijk nooit weten, in principe hebben zij hun moeder "vermoord".
Ik ga maar niet zeggen dat Gracie ook de jeugdgevangenis in moet, enkel omdat ze niet uit haar buggy was gesprongen, plots kon lopen en ook nog 112 had gebeld.

En trouwens, zo onorigineel is deze verhalenlijn niet. Enorm bloederig, maar goed, dat zijn wij (of in ieder geval ik) wel van jou gewend. Bovendien, liever een of andere gestoorde serie moordenaar die vredelievende My Little Ponies vermoord dan een Edward en Bella verhaal. Ik vind dit ook beter dan een tienerzwangerschap, als ik eerlijk ben, hoewel Liv (dat was zij toch?) echt een awesome persoontje was. Liv is mijn favoriete heiress van deze 10G. Ik houd van haar blauwe kapsel, echt, en haar verhaal was ook awesome, waarschijnlijk zelfs mijn favoriet door haar vriend. Maar ik laat me weer meeslepen, zoals altijd. Dit is een paar generaties verder, en Aaliyah is Liv's achterkleinkind of zo iets. Dat besef ik me nu pas, in ieder geval dat mijn beeld van een tiener Liv overigens niet meer klopt. Huh.

En jij gaat de 10G gewoon halen, yup, en maakt het waarschijnlijk dramatisch met een flinke dosis bloed. Go Elisa McCaslin Muffin! c:

@Dave De volgende generatie is G9 he :p
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: De familie Shadows - Gen 8: Aaliyah - H6, 7/9/12

OMG! Nooit gereageerd! (volgens mij :$ )

Nouja, dus.... Super mooi dagboek! Altijd als alles goed gaat en je denkt van 'Awwhhh!' Dan is het opeens BAM! Iets heel onverwachts! :O
Je schrijfstijl is supermooi, net zoals je sims en.... en alles eigenlijk! :D
(Waar heb je jouw Default skin vandaan? ik denk tenminste dat hij Default is, sorry als het al eerder gevraagd is. Ik heb niet zin om 34 pagina's door te spitten)

Maar je moet zeker doorgaan! Ik zie erg uit naar de volgende update! :laugh
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows - Gen 8: Aaliyah - H6, 7/9/12

Hoofdstuk 1
Afbeelding
Voorzichtig zette ik de borden met warm eten op de grote eettafel, en riep iedereen naar beneden. Het was niets verrassends dat mijn vader mijn roep niet meteen beantwoordde. Zuchtend liep ik de houten trap op en klopte op de deur van mijn vaders werkkamer. Opnieuw kreeg ik geen antwoord, en zachtjes opende ik de deur. 'Pap, kom je? Het eten is klaar..' Zoals zo vaak zat mijn vader, Josh Shadows, aan zijn keurig geordende bureau. 'Papa?' Ik zag hoe hij met tegenzin zijn hoofd ophief, zijn gezicht vol met rimpels en die bruine ogen die ik had geërfd, maar dan met donkere wallen eronder. Die wallen kende ik als geen ander, het betekende dat hij weer een slechte nacht had gehad. Het liefst had ik me meteen omgedraaid om de kamer te verlaten, maar mijn vaders stem hield me tegen. 'Kun je het niet brengen, dit is erg belangrijk en ik heb beloofd dat ik het maandag af zou hebben..' Opnieuw gebruikte hij die ongeloofwaardige leugen, iets wat me irriteerde. Maar ik sprak hem niet tegen, het was iets wat ik niet kon doen.

Afbeelding
In de eetkamer zaten Adler en Gracie zwijgend aan de tafel, al had ik het vermoeden dat ze wel wat woorden over vader hadden laten vallen toen ik boven was geweest. 'Moet hij alweer iets voor maandag afhebben?' Adlers stem klonk nijdig, maar in zijn ogen scheen meer dan alleen nijd. Het was verdriet. Iedereen die mijn broer niet goed zou hebben gekend, zou het niet hebben gezien, maar na al die jaren.. Ja, onze vader had zijn enige zoon de schuld van zijn vrouw haar dood gegeven, de zoon die hij niet langer meer als de zijne zag. Josh Shadows verweet het zijn zoon zo erg dat hij niet met hem in een kamer wilde zijn, hem niet wilde zien. Ik haalde mijn schouders op. 'Ja..' Het klonk meer als een zucht dan als een antwoord, maar voor Adler was het genoeg. 'Oude hypocriet.' Adlers stem was slechts een fluistering, maar Gracie en ik hoorden het beide, al zeiden we er niets van. We wisten allebei dat Adler en onze vader voor mama's dood de beste vrienden waren geweest. En daarna.. In de tijd dat Adler zijn vader het meest nodig had gehad, was hij er niet geweest. Voor geen van ons allen, maar Gracie en ik waren nog zo jong geweest.. We hadden pas jaren later echt beseft dat we onze moeder kwijt waren.

Afbeelding
'Adler..' Het was zoals altijd, dat moment nadat vader had geweigerd om zijn zoon onder ogen te komen, wanneer Gracie en ik Adler probeerden te troosten. Normaal werd hij er alleen maar nijdiger van, maar vandaag bleef zijn mond gesloten. Op de een of andere manier joeg me dat angst aan, en ik vroeg me onbewust af wat er momenteel door zijn hoofd ging. Gracie keek me bezorgd aan, waarop ik mijn schouders ophaalde. De borden werden steeds leger, maar veel woorden werden er niet gezegd. Toen sprak Adler, en zijn woorden schokten me. 'Ik vertrek.' Gracie keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, haar gezicht een en al een groot vraagteken. 'Maar Adler, je kunt toch niet-' Adler stak zijn hand op om me te onderbreken. 'Lil, ik kan hier niet blijven. Je weet dat hij het niet wil, en ik wil niet dat het straks ook nog mijn schuld is als jullie door hem verwaarloosd worden. Je weet best dat hij daar boven blijft omdat hij me niet wil zien, en het is genoeg geweest. Het is niet bepaald leuk als je vader je elke dag opnieuw negeert, doet alsof je niet meer dan lucht bent..' Niet wetend wat ik moest zeggen keek ik naar Adler, maar Gracie had blijkbaar eindelijk begrepen wat zijn bedoeling was. 'Maar Adler, je kunt ons hier toch niet gewoon laten! Ja, hij is misschien je vader, maar wij zijn ook familie van je, en we houden van je. Je kunt toch niet zomaar weggaan?'

Afbeelding
'Wat moet ik dan? Jezus Gracie, jij weet niet hoe het is om door je vader te worden gezien als niets! Ik kan het gewoon niet meer, er gaat toch niets veranderen. Laat me gewoon.' Gracie's gezicht veranderde in een woeste grimas, en ik wist dat ze nu zwaar tegen hem zou uitvallen. 'Ho, rustig Gracie, Adler.' Mijn zus schudde wild haar hoofd en keek naar haar broer. 'Adler, het kan me niets schelen! Je kan ons gewoon niet in de steek laten, ik kan het gewoon niet aan om nog meer mensen te verliezen.. Als je gaat, ga ik ook.' Een geschrokken blik trok over mijn gezicht. 'Gracie! En ik dan?' Voor het eerst sinds Adler had laten weten dat hij weg wilde, glimlachte ze. 'Je gaat gewoon mee!' Ik wist het antwoord op de vraag die in mijn hoofd opdook al. Ze wilde dat we met zijn drieen zouden gaan, en dat we onze vader hier achter zouden laten.. De vraag was of ik dat kon.

Lekker veel tekst :sweatdrop

@Dave; Omdat niet iedereen dood gaat aan het einde van de generatie, en het bij deze generatie erin móest. Ik had haar ook kunnen laten ontvoeren, maar dat werd nogal ingewikkel met G9. En btw, ik heb niet weinig hoofdstukken omdat ik snel erdoorheen wil, ik wil het gewoon kúnnen afmaken, en bij een 10G is dat zowat onmogelijk met meer dan 10 hoofdstukken per generatie, zoveel discipline heb ik gewoon niet. Dusja, over de hoeveelheid hoofdstukken ga ik gewoon niets beloven, het kan best dat het er weer gewoon 6 worden. Maar wel bedankt btw. :D

@abctje; Nou, die skin is niet mijn default, maar het is er een van lemonleaf, ik heb werkelijk geen idee welke..

En super bedankt allemaal he! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: De familie Shadows - Gen 9: Lilith - H1, 14/9/12

Zeg maar even hee. Wauw wat een update! Mega veel tekst, maar je maakt me wel weer nieuwsgierig zeg! Jeempie. Even een vraagje. Wie is nou Lillith en wie Grace? Want in het vorige hoofdstuk was het meisje met het oranje haar Grace dacht ik, en met het bruine haar Lillith? Ik hoop namelijk dat die met het bruine haar stamhouder is omdat ik haar het knapste vind van de twee meisjes. Die met het oranje haar vind ik echt een heel bijzonder en mooi gezicht hebben. Licht het aan mij of lijkt het hier andersom?

Maar goed over het verhaal. Ze gaat niet mee met haar broer en zus, ik denk het niet. Ze blijft bij haar vader maar dat wil ze eigenlijk niet. Oh echt erg, ik weet gewoon niet wat je er mee maken gaat, vooral omdat ik niet weet wat voor persoon Lillith is. Nou kom maar op met die volgende update dan barst ik namelijk los!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows - Gen 9: Lilith - H1, 14/9/12

@Dave; Wat je zegt klopt hoor, die met het rode haar is Gracie en die met het bruine haar is Lilith. En Lilith is dus de heiress. En het lijkt volgens mij niet andersom hoor, want het is vanuit Lilith geschreven..

Dankje beide :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie