Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

353 berichten • Pagina 16 van 18

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: De familie Shadows - Generatie 8; Aaliyah - H1, 24/8/12

OJA! Ik weet het weer, oeh. AH! I wanna know-hooohooohooo ho what wil happen with her!
Ja, ik ben natuurlijk ook helemaal uit je dagboek, maar even vijf bladzijdes terugbladeren en ik weet het weer. Ik ben heel benieuwd wat haar te wachten staat, echt super benieuwd, en ook benieuwd naar je andere dagboeken en of je vaak gaat updaten!

En marlinde's post is zo lang en ingewikkeld, ik snap hem niet. :(
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows - Generatie 8; Aaliyah - H1, 24/8/12

@Dave; Nah, terugbladeren heeft volgens mij niet echt zin, omdat er in de andere generatie niets over deze staat, maarja, haha. En welke andere dagboeken? Ik heb alleen Gwen een eentje die niet online staat, dusja, daar komt beide niet echt snel een update denk ik, als er al een komt.. xD

Dankje alledrie! Ik hoop dat ik vanaf nu vaker kan updaten zeg, ik ga die 10 generaties toch wel halen, en dan kan het maar beter snel. xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows - Generatie 8; Aaliyah - H1, 24/8/12

Hoofdstuk 2
Afbeelding
Anna keek me opeens verbaasd aan. 'Maar wat doe jij hier?' Even stond ik met mijn mond vol tanden. Waarom had ze juist die vraag moeten stellen? 'Ik eh.. Ik was even aan het rennen.' Het was dan misschien de waarheid, toch klonk het ongeloofwaardiger dan elke andere leugen die ik had kunnen vertellen. Ik zag dat Anna's wenkbrauwen omhoog schoten en dat ze een blik wisselde met de jongen. 'En met rennen bedoel je-' Ze kreeg geen tijd om haar zin af te maken, want opeens voelde ik hoe twee sterke armen me vannachter vastgrepen en me optilden. Ik slaakte een hoge snijdende gil.

Afbeelding
'Laat me los!' gilde ik, en ik sloeg met twee vuisten op zijn rug, maar hij liet me niet gaan. Niet nog een keer. De tranen vloeiden over mijn wangen, wat had ik dan ook gedaan? Had ik echt gedacht dat ik zomaar van hem had kunnen vluchten, dat hij me niet zou kunnen vinden? Zo hard als ik kon zette ik mijn nagels in zijn rug, en van schrik en pijn vloekte hij. 'Jij stomme bitch!' Ik voelde hoe iets zwaars op mijn achterhoofd terecht kwam. Mijn greep verslapte en alles voor mijn ogen vervaagde tot zwart.

Afbeelding
Later werd ik wakker in een in eerste instantie onbekend huis. Alles was wazig, waardoor ik eerst een paar keer met mijn ogen moest knipperen voordat ik alles scherp zag en het huis herkende. De woonkamer van het grote, gerenoveerde landhuis was na al die jaren nog steeds hetzelfde, ingericht met de moderne meubels die op de een of andere manier toch een geheel vormden met de oude en stoffige patronen op de muur en het verweerde hout op de vloer. 'Ze is wakker' hoorde ik een heldere stem naast mijn hoofd zeggen. Nog voordat ik naar zijn gezicht had opgekeken, wist ik dat de stem van hem was. Het was een mooie stem, zacht en toch hoorbaar door de helderheid ervan. Toen richtte hij zich op mij. 'He, hoe gaat het? Hij heeft je behoorlijk hard op je hoofd geslagen, dus..' Hij keek me afwachtend aan, en ik kuchte snel om mijn stem te hervatten.

Afbeelding
'Het gaat.' Ik gaf hem een zwak glimlachje, die hem zichtbaar niet gerust stelde. Met een soepel gebaar liet hij een koele vinger op mijn voorhoofd rustten, maar veel te snel haalde hij hem eraf en draaide hij zich om. 'Leeft ze nog?' Ik hoorde Anna's melodieuze stem en keek op. Glimlachend stond ze in de deuropening en keek ze op me neer, maar veel te snel veranderde haar glimlach in een bezorgde blik. 'Ze heeft toch geen hersenschuddig he?' De jongen haalde zijn schouders op en stond op het punt om haar vraag te beantwoorden, maar ik wrong me ertussen. 'Nee Anna, het gaat geweldig. Ik herinner me nog wie ik ben!' Ik probeerde het zo vrolijk mogelijk te zeggen, maar het klonk eerder hysterisch. 'Maar goed, ik moet nu echt gaan, bedankt voor dit eh.. alles.' Het liefst was ik opgestaan en de kamer uitgerend, maar mijn benen hielden me tegen. Ik wankelde even voordat de jongen me weer terugduwde op de bank.

Afbeelding
Zuchtend steunde ik met mijn armen op mijn knieën. Anna en de jongen, Josh, waren boven koffers aan het inpakken. Ze hadden maar doorgevraagd en doorgevraagd, en uiteindelijk had ik alles aan ze moeten vertellen. Ergens vond ik het fijn dat ik mijn verhaal had kunnen doen, maar het maakte me ook bang. Wat als hij erachter kwam? Diezelfde vraag had ik aan Anna en Josh gesteld, en ze hadden hem bijna lachend aan de kant geschoven en iets gemompeld over verhuizen. Ik wist dat van hem vluchten gevaarlijk was, en ook dat hij ons achter na zou komen. Het betekende dat ik mijn hele leven zou moeten vluchten..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: De familie Shadows - Generatie 8; Aaliyah - H2, 26/8/12

OOOOOOOOEH. Ik totally love dit dagboek! :wub

Echt vet! Echt super vet! Ik weet niet hoezo, maar die sims zien er gewoon mega vet uit met Diesel en die stiefpa en die woonkamer. En alles ik vind het gewoon ronduit VET.

Ga door alsjeblieft!
En wat klinkt dat verschrikkelijk fout. .____.

Nevermind! Ik wacht natuurlijk weer met SMART!
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De familie Shadows - Generatie 8; Aaliyah - H2, 26/8/12

@Dave Het kwam erop neer dat Elisa awesome schrijft, en dat ze daarmee door moest gaan.

No, ik vind het écht niet leuk dat ik deze update nu pas kan lezen, hoewel de NaNo helaas wel wat belangrijker enzo is ._.
En godzijdank stelde deze update me niet teleur, yeah c:

Maar goed, het was wel vaag dat ik deze update echt niet eerder had gelezen - oké, ik wist wel wat er zou gebeuren enzo, maar het einde was toch een klein een beetje een verrassing. Ik had verwacht dat Opa/Aaltje's voogd haar wel zou mee nemen en dat ze pas later zou weten te ontsnappen of zo iets.
Hoewel, ik me iets afvraag. Hoe hebben Anna en Josh hem weten te overmeesteren of zo iets, dat ze Aaltje mee hebben kunnen nemen? Idk, het kan ook dat Josh awesome heeft lopen doen en met zijn spierballen rolden, maar goed.

En nee. Anna en Josh. Waarom. Overschatten. Ze. Zichzelf. Opa kan Aaltje écht wel opsporen en dan wraak nemen. Iets zegt me dat hij het niet leuk vind dat Aaltje is weggevlucht en dat ze daarvoor later wordt gestraft. Lang leve maniakken en hun obsessies, maar niet heus.

Maar goed, awesome update, en ik ben benieuwd hoe je Aaliyah's leven tot een hel gaat maken! :D
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows - Generatie 8; Aaliyah - H2, 26/8/12

Hoofdstuk 3
Afbeelding
De taxi stopte eindelijk na de lange reis, en ik kon niet wachten tot ik mijn benen weer kon strekken. Toen ik uit was gestapt rees het grote huis die Anna had gehuurd voor me op. Ik kon met gemak zeggen dat het het mooiste huis was die ik ooit had gezien, maar er was iets met het huis. Constant voelde ik me bekeken, iets wat me de stuipen op het lijf joeg. 'Doe niet zo idioot, je moet gewoon wennen' fluisterde ik zo zacht dat ik mezelf bijna niet kon horen, en draaide me om om Anna en Josh te helpen met de koffers. Josh tilde een van de koffers uit de achterbak van de taxi en zette hem soepel op de grond neer. 'Zo, die is van jou.' Hij voegde een grijns toe aan zijn woorden, en even benam hij me van mijn adem. Die ogen die zo diep waren als zeeën, de kleur van aarde, die altijd die prachtige twinkeling in zich hadden. Snel schudde ik me mentaal door elkaar en greep de koffer vast, die ik snel naar binnen leidde.

Afbeelding
Het huis was vanbinnen zo mogelijk nog mooier, al kwam dat misschien omdat ik me minder bekeken voelde. Een stemmetje praatte gemeen tegen me in mijn hoofd, de gedachten die ik probeerde te onderdrukken naar boven halend: 'Je weet dat hij je achterna zal komen, je weet dat daar buiten iets is. Als het kan zal hij zijn slag slaan..' Pas toen ik me probeerde op iets anders te concentreren merkte ik dat mijn adem zich versneld had. Een paar keer haalde ik diep adem en blies het uit. 'Je bent echt weer ontzettend belachelijk bezig, ik weet zelf ook wel dat hij me achterna zal komen, maar zo snel? Vast niet.'

Afbeelding

Afbeelding
'Wat vast niet? Als je het had over Anna ompraten om niet een modderbad te nemen dan denk ik dat je inderdaad niet veel geluk zult hebben.' Zijn plotselinge harde stem maakte me aan het schrikken, en nadat ik mezelf in mijn hoofd streng had toegesproken, draaide ik me al even grijnzend naar hem om. 'Ja, ik ben bang dat je gelijk hebt' zuchtte ik dramatisch, waarna we beiden in lachen uitbarstten. Nadat we uitgelachen waren veranderde zijn gezicht plotseling naar een serieuze blik. 'Maar hoe gaat het? Je maakt je zorgen is het niet?' Ik vroeg niet hoe hij het wist, maar knikte slechts. Zachtjes nam hij mijn gezicht in zijn handen, iets wat me zo erg verbaasde dat ik geen tijd kreeg om ook maar een stap achteruit te doen, en boorde zijn ogen in de mijne. Ik vroeg me af wat hij in de mijne zag, of ze net zo onleesbaar waren als zijn eigen ogen. 'Ik weet dat we op moeten passen, maar je moet je geen zorgen maken. We zijn bij je, en we zullen dat ook blijven..' Hij aarzelde, en die tijd gebruikte ik snel om mijn gezicht van zijn handen te bevrijden.

Afbeelding
Om niet in verleiding te komen draaide ik me om en ging verder met mijn koffer uitpakken, terwijl ik hem terecht wees. 'We moeten niet oppassen. Hij is niet zo maar een of andere vent met losse handen, hij is echt niet goed in zijn hoofd. En..' Ik hoorde hoe mijn stem brak en haalde één keer diep adem. 'En ik zal me altijd zorgen maken. Ik zal zelf altijd in gevaar zijn, maar dat ik jullie daar nu in meetrek. Als er ook maar iets gebeurt zal ik mezelf dat nooit kunnen vergeven. Nóóit, Josh, nooit.' Deze keer probeerde hij me niet te sussen met loze woorden, deze keer zweeg hij. Ik wist dat ze nooit echt hadden geweten waar ze aan begonnen waren.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows - Gen 8: Aaliyah - H3, 29/8/12

@Dave; Wie is Jake? Bedoel je Josh? xD

Maar bedankt! :D

Chloe was generatie 7, generatie 8 is Aaliyah.. Jullie hebben wel naam problemen zeg haha xD
v

Laatst gewijzigd door Simsfreak op wo 29 aug 2012, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De familie Shadows - Gen 8: Aaliyah - H3, 29/8/12

Oké, dit wordt een zwaarfalende post en waarschijnlijk nog moeilijker om te begrijpen omdat ik dit op mijn telefoon typ, maar het gaat nog lang duren voordat ik anders kan reageren .__.
Dus moet je de typefouten maar voor lief nemen :D

Oké, dit gaat waarschijnlijk echt raar klinken, maar ik ben blij dat Chloe Josh leuk vindt, maar ook niet meteen met hem gaat trouwen, zeg maar. Anders zou het te gemakkelijk worden.
Maar goed, ik weet dat jij niet van gelukkige, simpele leventjes houdt :')

Oké, ik typ hartstikke traag en ik mis de helft van een film, dus ik moet stoppen, helaas. Misschien een uitgebreidere reactie als ik weer een computer tot mijn beschikking heb. Kan je alvast bang zijn :')
Trouwens, mooie laatste zin!(:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows - Gen 8: Aaliyah - H3, 29/8/12

Hoofdstuk 4
Afbeelding
Ik liet mijn blote voeten in het warme zand zakken terwijl ik naar de zonsondergang keek. Het was iets wat ik elke avond deed, en na een paar weken begon ik me zelf op mijn gemak te voelen. De meeuwen die kraaiden en de golven die zacht ruisden werkten ontspannend, en het rare gevoel dat ik had gehad was weggezakt, vergeten. Dat was tenminste wat ik me voorhield, al wist ik dat ik het nooit echt zou kunnen vergeten. Bovendien geloofde ik niet dat hij voor altijd weg was. Opeens voelde ik een hand op mijn schouder en sprong bijna tegen Josh op. Opgelucht haalde ik adem. 'Jeetje, je mag wel een keer zeggen dat je er bent, dat laten schrikken is echt niet leuk.' In zijn ogen zag ik oprechte spijt, iets wat ik niet had willen opwekken, en snel sneed ik een ander onderwerp aan.

Afbeelding
'Mooi he, die zonsondergang? Ik kom hier elke avond..' Ik wist dat ik maar wat bazelde, maar mijn woorden hadden toch het effect waarop ik had gehoopt. Josh ogen lichtten nu op en hij glimlachte een van zijn prachtige glimlachjes. 'Ik weet het, ik heb je gezien. En ja, het is zeker mooi.' Ik had ergens het gevoel dat hij het met prachtig niet meer over de zonsondergang had, maar ik hield mijn ogen stug op de ondergaande zon en de roze gekleurde lucht. 'Mag ik meekijken?' Snel hervond ik mijn stem. 'Tuurlijk.' Mijn gezicht kleurde net zo roze als de lucht toen ik hoorde hoe gretig ik klonk, maar zijn ogen waren nu wel gericht op de horizon.

Afbeelding
En toen voelde ik zijn hand op de mijne en hoe hij me daar aan optrok. Deze keer aarzelde hij niet. Zijn lippen drukten tegen die van mij en even kon ik niet nadenken, het enige wat me op dat moment lukte was zijn zachte, warme lippen terug kussen. Het was genoeg, want ik wilde niet kunnen nadenken, over niets meer. Josh was er, en de wereld leek verdwenen te zijn. Te snel naar mijn zin onderbrak hij de kus. 'Ik hou van je' fluisterde hij zachtjes, en ik voelde zijn warme adem op mijn gezicht. Toen trok hij me terug in zijn armen en raakten onze lippen elkaar opnieuw.

Afbeelding
Opnieuw belandde ik in een roes van geluk, een eigen wereld waar alleen Josh in bestond. Plotseling klonk er een gil vanuit het huis, en ik werd weer in het heden getrokken. Opnieuw een gil, een ijskoude en snerpde schreeuw van pijn. Josh en ik keken elkaar voor een seconde geschrokken en snel ademend aan, en toen rende Josh richting het huis, met mij op mijn hielen. Wat ik aantrof op de plek waar Josh abrupt was gestopt schokte me. De eigenaar van de gil lag daar, in een rare onnatuurlijke houding, en een plas bloed verspreidde zich snel rond haar hoofd. Anna lag op de grond, en er zat geen sprankje leven meer in haar lichaam.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: De familie Shadows - Gen 8: Aaliyah - H4, 31/8/12

NEE! Waarom is ze gelijk dood! Hoe kun je! VERDORIE!

Ik zei dus serieus o my god, toen ik de zin ' en er zat geen sprankje hoop meer in haar lichaam.'. Ik zat er echt diep in. Maar goed, ik vind het weer erg mooi geschreven, ik hoop dat ze echt iets met Josh krijgt, ja ik bedoelde vorige keer Josh.

En ik hoop nog steeds dat als die nep-vader ding, ik weet ze naam niet, komt, zij hem vermoord. En dat ze dan levenslang moordenaar is. Maar dat ze met Josh heel veel kinderen krijg op Sunlit Tides

En, de broek van Josh is zeer vet, van de store toch? :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie