Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

353 berichten • Pagina 15 van 18

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De familie Shadows - Generatie 7; Chloe - H5, 2/5/12

Je hebt gewoon geüpdate ;D *doet dansje*
Ik had de update al eerder gelezen, maar eerst zat ik op mijn telefoon, daarna moest ik je overtuigen dat ik geen spam attack verdiende ^^

Nou, back to the topic ^^
Ten eerste: Kijk Chloe, geweldig dat je Daniël mist, maar dat is geen excuus om een relatie te beginnen met een of andere opa... Naja, geen echte relatie, maar ach xD
Owh, oeps, ik kom er nu pas achter dat hij alleen wit haar heeft xD Excuse me, excuse me xD
Alsnog Chloe ^^

En oké, ik heb het gevoel dat er iets helemaal niet klopt met opa Micheal. Oké, ik heb sowieso een goodguy-fobie, dat geef ik toe, maar iets, iets klopt niet aan hem.
Misschien draaf ik nu een beetje door, maar mij zou het niet verbazen als hij opeens met een hakbijl achter Chloe opduikt..
Sorry, meligheid.
Maar oké, ik denk echt dat er iets onjuist met hem is.. Maar wat? 0.o

En woohoo, go Chloe, go! <3 Ze vind Daniel, en ze krijgt een happy life ^^
Nee, oké , ik heb wel een idee hoe generatie 8 zou kunnen beginnen, maar laat ik het maar eens voor me houden, zonder altijd alle verhalenlijnen proberen te voorspellen xD
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows - Generatie 7; Chloe - H5, 2/5/12

Hoofdstuk 6
Afbeelding
Weken gingen voorbij, maar nog elke avond zwierf het idee van Daniël zien door mijn hoofd. Het martelde me elke keer weer als ik tegen mezelf zei dat ik niet toe kon geven, en ik besloot dat ik er genoeg van had. Ik zou naar Daniël toe gaan. Het was waarschijnlijk verkeerd om aan zo'n impuls toe te geven, maar ik kon niet meer anders. Ik was niet een van die mensen die zo'n kans zou laten liggen. En daarom vertrok ik. Het was 's nachts, over een paar uur zou de zon opkomen en met haar stralen de aarde verlichten. Zo geruisloos mogelijk sloop ik met mijn zware tas de deur uit, maar net voordat ik de trap afliep deed een roep me schrikken, waardoor ik bijna van de trap viel.

Afbeelding
Snel zette ik mijn tas neer, en sloop naar Aaliyahs kamer. Ze staarde me met grote betraande ogen aan, en even haatte ik mezelf. Ik had niet meer aan haar gedacht. Even voelde ik de tranen opkomen, maar ik slikte ze weg. Daarna aaide ik over haar hoofdje. 'Het komt wel goed..' mompelde ik zachtjes. Een moment van twijfel ontstond. Moest ik haar meenemen? Ik had geen idee van hoe lang mijn reis zou worden, en bovendien had ik maar één vliegticket gekocht. Ergens wist ik dat dat niet de echte redenen waren dat ik haar hier zou achterlaten. Het was het feit dat ik een ongelofelijk slechte moeder was. Michael zorgde goed voor haar, beter dan ik ooit zou hebben kunnen doen. Ik verdiende haar gewoon niet. Niet nadat ik haar zo verwaarloost had.

Afbeelding
Iets gaf me het gevoel dat ik haar toch mee moest nemen, maar ik verzette me ertegen. Ze had een geweldig leven in het verschiet, samen met Michael die ze nu al als haar echte ouder beschouwde. De herinneringen aan mij zouden vervagen, en ze zou me vergeten. Nu kwamen de tranen er uit. Ze verdiende het om me te vergeten, alsof de slechte herinneringen aan mij er iets toe deden. Ik boog me over haar heen en kuste haar zachte hoofdje. En toen draaide ik me om.

Afbeelding
Het besef dat ik hier nooit meer terug zou komen was raar. Ik was gehecht aan het huis, waar ik het grootste deel van mijn tijd had doorgebracht. Even moest ik grijnzen, een grijns zonder vreugde. Een paar jaar geleden had ik hier met mijn moeder en broer gestaan, en ik had dit huis en mijn eigen verlangens gekozen boven hun. En toen hadden ze me verlaten. Nooit had ik die keuze als iets raars beschouwt. Maar nu drong het tot me door dat ik alles kwijt was. Mijn familie die me had verlaten, mijn dochter die ik achterliet, en nu de rest van mijn leven. Even aarzelde ik, maar toen schoot er door mijn hoofd heen waarom ik dit alles wilde opgeven. Ik zou de enige persoon die er werkelijk toedeed ervoor terugkrijgen, en dat was meer dan dat alles waard.

-----------------------------------------------------------------------------------------
@Annemiek; Haha, dat hoop ik ook, maar ik ben echt heel erg lui, dus naja.. Maar ik wil hem heel graag afmaken, want nu stoppen is echt zonde, dus ach.. Ik hoop eigenlijk dat hij binnenkort wel afgelopen is. ;d

@Dave; Haha, zoiets dacht Marlinde ook al, maar helaas.. :p

En de rest ook bedankt! :D

Ik zal btw straks even een foto posten van onze nieuwe heiress!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De familie Shadows - Generatie 7; Chloe - H6, 5/5/12

@Dave @Elisa Maar nu heb ik een idee waarmee g8 kan beginnen, terwijl jij het nog niet eens bedacht had :D
Ik ga zo hard lachen als het blijkt dat ik het ook nog goed voorspelt heb xd

Oké, ik herhaal iedereen weer eens, maar Elisa, jij kan echt mooi schrijven! <3
Ook mooi de twijfels enzo beschreven, zo krijg je toch wat meer medelijden met Chloe enzo, terwijl
ik haar anders het liefst aan haar haren terug had gesleurd (:
Oké, aangezien ik nu al praat alsof ze echt bestaat, kan ik nog wel even verder gaan xD

Ik heb dus serieus medelijden met Chloe. Zeker met die informatie die je me 1x had gegeven over mijn voorspellingen, remember..
En echt, ik heb de 7 generaties Shadows gedeeltelijk teruggelezen - ik was dus serieus psycholoog in je verhaal hè? 0.o - en echt, bij het begin van g7, mijn reacties over Chloe.
Ze is niet slecht of gewoon schattig, ze heeft alleen een slechte jeugd gehad && voor de rest ook niet heel veel geluk gehad.
Best wel logisch dan dat ze opzoek gaat naar degene die haar als enige ooit echt gelukkig heeft gemaakt: Daniel..

Snel verder Elisa! (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: De familie Shadows - Generatie 7; Chloe - H6, 5/5/12

O wauw, weer zo mooi geschreven!

Laat ik net zo origineel zijn als Marlinde en proberen om een lange post te maken met vet goed commentaar hier over.

Nou door dit hoofdstuk heb ik weer een ander vermoeden, ligt er eigenlijk aan wat voor een type Aaliyah (hoe de **** zeg je haar naam?) is, want, misschien heeft... oke wacht, ik ga niet voorspellen want stel dat ik het goed heb, dat zou natuurlijk ook niet geweldig zijn voor je dagboek. Waarschijnlijk is het toch fout, want ik denk de voorspelbare manier. Of juist niet...

Even denken, Chloe is slecht verzorgd door haar moeder, toch, maar Aaliyah nu ook, dus ze zou de zelfde weg als Chloe op kunnen gaan, maar ik denk dat ze dat niet doet, aangezien deze generatie ook maar echt zes hoofdstukken heeft (wat ik heel jammer vind want ik vind Chloe echt heel leuk!) en eigenlijk vindt ik dat er nog even een achtergrond verhaal tussen door moet. Met dat Daniel per ongeluk contact heeft opgenomen ofzo, of juist het vervolg, als ze hem ziet, en dat ze niet verteld dat ze een kind heeft, en oh wauw. Ik heb een great idea.

Nee nee, ik ga het niet zeggen. Ik ga het hopen, bidden alles. XD

Maar in ieder geval, ga zo door! :D
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: De familie Shadows - Generatie 7; Chloe - H6, 5/5/12

mooie ups en Aaliyah is knap :D

Ik ben benieuwd hoe generatie 8 gaat beginnen. En of Aaliyah Michael eigenlijk wel als haar vader ziet. En Michael kan wel goed voor haar gezorgd hebben toen hij een relatie met Chloe had, maar is dat nog steeds als Chloe weggaat? Wil hij dan niet een eigen leven leiden?

Ik probeerde ook een originele post te maken maar die van Dave en Marlinde zijn veel beter, ik moet nog oefenen :sweatdrop
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows - Generatie 7; Chloe - H6, 5/5/12

Hoofdstuk 1
Afbeelding
Zo snel als ik kon rende ik het donker in, niet precies wetende waarheen. Ik hijgde omdat ik me normaal nooit zo inspande maar ik waagde het niet om te stoppen. Als het moest zou ik nooit stoppen, als ik maar ver van hem zou zijn. Van hem, hij die me jarenlang daar had gehouden, opgesloten als een vogel in zijn kooi. Hij had me natuurlijk wel voor school eruit gelaten, maar hij had gedreigd met afschuwelijke dingen om ervoor te zorgen dat ik zou blijven, en dat was genoeg geweest. Nooit had ik geprobeerd om te vluchten. Nooit voor vandaag, want nu rende ik door de bossen van Hidden Springs, onder een met sterrren gevulde hemel. Zou hij me achtervolgen? Even dacht ik dat mijn benen het zouden opgeven, dat ze van de paniek zouden verlammen, maar ze hielden me dapper overeind.

Afbeelding
Na wat uren leek bereikte ik het middelpunt van Hidden Springs' bos, de grote waterval. De abrupte stop was blijkbaar teveel voor mijn benen, want deze keer stortte ik wel degelijk in en bleef een lange tijd hijgend op de grond liggen. Terwijl ik daar lag kleurde de lucht langzaam lichter, en ik wist dat ik zo snel mogelijk een verblijfplaats zou moeten vinden. Nog even en dan zou hij wakker worden, mijn lege bed zien, en hij zou weten dat ik er niet zomaar op uit was. Ik rilde bij de gedachte aan hoe woedend hij zou zijn als hij mijn afwezigheid opmerkte, en aan wat hij zou doen als hij me zou vinden.. Snel schudde ik mijn hoofd. Ik zou ervoor zorgen dat hij me niet zou vinden.Ik sprong op, wankelde even duizelig op mijn benen door mijn snelheid en beende snel verder door het bos.

Afbeelding
Ondertussen was de lucht al veranderd in stralend blauw met hier en daar een wolkje, en ik gokte dat het rond 7 uur was. Hij was zeker weten al op.. Net toen ik mijn hoop op een goede verblijfplek had opgegeven, hoorde ik gelach. Het kwam niet ver hiervandaan, en dus liep ik zo geluidloos mogelijk naar de plek van waar het geluid af was gekomen. Verstopt tussen de struikjes, keek ik voorzichtig naar het persoon van wie de lach afkomstig was geweest. Een meisje met lichtblonde haren werd gekieteld door een jongen met donkerbruine haren, maar hun gezichten waren niet te zien totdat het meisje gillend van de jongen wegrende. Ze rende recht op de struikjes af, en even dacht ik dat ze erin zou belanden, recht op mij, maar net voor de heg remde ze af.

Afbeelding

Afbeelding
In de paar seconden dat het gezicht van het meisje mijn kant op was gedraaid vloeide er een schok door mijn lichaam. Het meisje met de lichtblonde haren en de grote grijze ogen.. Anna. Jaren geleden was Anna mijn beste vriendin geweest, maar toen we vanaf de 3e in andere klassen terecht waren gekomen waren we elkaar uit het oog verloren. Snel stapte ik uit de struikjes en fatsoeneerde ik mijn kleding. Anna en de jongen moesten het geritsel van de struiken hebben gehoord, want ze keken met grote ogen mijn kant op. 'Aaliyah?' vroeg Anna toen me een aarzeling, al zag ik in haar ogen dat ze wist dat ik het was. Ik knikte. 'Anna..'

Bedankt Marlinde want ze heeft me gedwongen om te updaten xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De familie Shadows - Generatie 7; Chloe - H6, 5/5/12

Fangirl momentje. Spastisch. Moment.
DANKJEWEL ELISA <3

Naja, oké, ik heb deze update al gelezen, maar het is toch anders als ik het echt op sn lees. Wauw.
Bovendien was het toen zonder screens, maar idc. De screens zijn awesome, zoals gewoonlijk.
En wauw, ik heb dit topic zo erg gemist. Ik weet niet, maar nu gaan Anna en jij gewoon weer updaten - luidruchtige hint - en dat zijn 2 dagboeken die ik gevolgd heb toen ik alles nog volgde. De herinneringen, de herinneringen.

Nou, goed. Nu ga ik even zinvol reageren, want dat heb je wel verdiend.
Sorry dat ik zoveel stille *kuch* hints heb gegeven tijdens onze gesprekken, maar dat verdiend dit dagboek, en jij verdient het helemaal om de 10 generaties te halen. Beeld je eens in wat voor kick je - hopelijk, ik heb dat nog nooit meegemaakt - zou krijgen als je gewoon de 10 generaties hebt gehaald, als tweede dagboek op een forum dat al vier jaar bestaat!
Ik ken de verhalenlijn al, en ik weet zeker dat het awesome gaat worden. Ik ben benieuwd wat Anna en die onbekende jongen er in gaan spelen - zullen ze Aaltje op gaan vangen? - maar zelfs als Aaltje het huis krijgt van een van je duizenden tuinkabouters, Idc.
Trouwens, Aaltje heeft awesome haar, dat valt me nu pas op.

Maar goed, heel veel succes nog met Bryce, Escape en nu ook Shadows. En ik hoop dat ik de hele tijd spacende reacties kan geven als nu, helemaal op Escape. Dat was het eerste normale verhaal van jou dat ik las dat geen High School verhaal was, en stiekem ben ik er verliefd op. Jup.
Naja, update weer snel! <3
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie