Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

353 berichten • Pagina 14 van 18

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~G7; Chloe ~ H3 ;5/2/12;

Hoofdstuk 4
Afbeelding
Naast me lag de test. Positief. Woedend smeet ik de test tegen de muur. Had ik hier soms om gevraagd? De laatste maanden had ik gemerkt dat ik me slecht voelde. De dokter had me aangeraden om een zwangerschapstest te doen, en dat had ik gedaan. Ik was zwanger van een man die ik maar een paar dagen van mijn leven had gezien. We hadden geen telefoonnummers uit gewisseld, maar zelfs dan was ik nog niet van plan om hem te bellen. Ik had mijn keuze gemaakt, en al was het te laat om er iets aan te doen, de baby zou toch komen. Ik besloot om weer aan het werk te gaan. Zoiets kon ik er niet bij hebben, en ik had al moeite om mezelf te onderhouden in zo'n groot huis, dus was het beter om niet ontslagen te worden. Ook nam ik geen zwangerschapsverlof. Mijn baas mocht niet merken dat ik zwanger was.

Afbeelding
Maar dagen, weken, maanden ging voorbij, en ik merkte dat werken me niet lukte. Ik was vaak met mijn gedachten bij iets anders. en ook stond ik vaak op om naar de wc te rennen. Na de zoveelste keer drukte ik op de knop van de computer, te gefrustreerd om hem goed af te sluiten. Daarna zakte ik neer op de bank. Ik kon dit niet. Als het nu al, tijdens de zwangerschap, zo zwaar was, hoe zou ik me dan ooit kunnen concentreren als er de hele tijd een baby zat te krijsen? Eerlijk gezegd wilde ik deze baby niet. Ik kon het niet eens. Hoe moest ik voor ouder spelen als ik zelf nooit had geweten hoe het was om een ouder te hebben? Iemand die je, wat je ook maar deed, zou steunen. Iemand die voor altijd van je zou houden, iemand die ontastbaar aan je verbonden was.

Afbeelding
Toen schoot er een steek door mijn buik, en steek waardoor ik bijna op de grond viel, maar gelukkig kon ik me nog net aan de bank vastgrijpen. Hijgend probeerde ik me een weg te banen naar de telefoon, maar het viel niet mee, want opnieuw voelde ik een steek. Ik stootte mijn hoofd hard tegen de muur toen de pijn me te erg was, maar gelukkig kon ik nog net de telefoon bereiken voordat mijn knieën het niet meer toelieten om te staan.

Afbeelding
Wat uren later had ik een baby in mijn armen. Ik kon het kleine meisje gewoon niet mijn baby noemen, het leek te onwerkelijk. Nooit had ik gedacht dat ik ooit nog een kindje zou hebben, alleen al omdat ik totaal niet het type ben voor een baby, maar ook had ik niet verwacht dat ik ooit de ware tegen zou komen. En nu was ik heb tegengekomen, had ik gedacht dat ik hem uit mijn leven kon bannen, maar nee. Al moest ik toegeven dat ik niet echt van het kleine meisje hield, ze was toch echt mijn dochter. Ze was mijn kleine Aaliyah.

Sorry voor deze slechte update :c
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~G7; Chloe ~ H4 ;14/2/12;

Dankje allemaal! :D
Ik hoop vandaag de laatste update van G7 te plaatsen.. Korte generatie, I know, maar ik wil sowieso verdergaanaan G8, en deze verhaallijn was niet bepaald lang :c
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De familie Shadows ~G7; Chloe ~ H4 ;14/2/12;

Ik ben benieuwd naar de volgende update, en natuurlijk ook naar de volgende generatie ;D
Generatie acht al, wow. Ik voel me nu en oma, weet je xd

Eeeeen, Elisa, dit is geen slechte update ^^ En dan zei je dat ik en keer moest stoppen met mijn perfecionistische gedoe ;o Hoewel je niet perfecionistisch bent geloof ik, alleen je snapt niet hoe goed je schrijft. En ja, dat weet ik zeker, en ja, ik weet hoe goed je schrijft ^^

En arme Chloe. Ik wil nog altijd haar naam schrijven met twee puntjes op de e, maar oké.
Op een of andere maniet had ik het wel verwacht, maar alsnog D:
Ze krijgt vast nog wel een happy life, of niet? :3

En ooohja, dat wou ik je nog vragen :o Is zij de enige gneratie die nog in leven is, of is ook nog g6 enzo in leven? :o
Wat een arrogant lange post van mij zeg --'
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~G7; Chloe ~ H4 ;14/2/12;

Oke, er gaat eindelijk weer een update komen! Ik weet het, ik zuig totaal in het bijhouden, maar ik heb eindelijk Lies Revealed afgerond, wat betekent dat ik dit dagboek en dat van Gwen nog heb! Ik wil eerst die dagboek afronden, dus ik ga heel erg mijn best doen om dat zo snel mogelijk te doen. Het duurde trouwens zolang omdat ik eerst een ander einde had van G7, maar ik heb hem nu een beetje uitgebreid, dus er komen nog 2 hoofdstukken denk ik.. Weinig, I know, maar dit is een beetje de minder spannende generatie..

Ach, hoe dan ook, hopelijk vandaag nog een update!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De familie Shadows ~G7; Chloe ~ H4 ;14/2/12;

Andd, here i am! :D Zelfs zonder jouw toestemming had ik dit wel getypt, ik moet deze dingen wel zeggen ^^
Btw, sorry, ik ben een klein beetje hyper x’d

Hoe vaak heb ik dit wel niet al gezegd, maar de Shadows is echt jouw beste dagboek, naar mijn mening. Ook degene die ik nog –stilletjes- op sn lees ^^
Drama, drama, drama! ;D En ook nog mooie screens erbij, dat valt zelfs mij op – ik kijk eigenlijk nooit naar screens. Maar goed, laat ik maar niet in herhaling vallen, volgens mij heb je dit al duizenden keren gehoord.

En je bent toch niets voor niets het meest trots op dit dagboek? ^^
In ieder geval, ik geloof dat je dat ooit tegen me had gezegd, en anders.. Tja, dan moet je maar van mij aannemen dat het dan tenminste bij je allerbeste hoort.
Oké, ik moet toegeven, misschien niet de aller-origineelste ideeën –dat heb ik nog nooit meegemaakt met een 10g- maar dat heb ik volgens maar 1 keer gezegd toen ik bij mijn volle verstand was hier, en dat was bij Endless Desire of bij Lies Revealed.
Maar je werkt het leuk uit, en daar gaat het allemaal om! (: De verhalenlijn is niet voorspelbaar, en je hebt tenminste geen afgezaagde of perfecte stamhouders ;d
En, geef toe, je bent er al achterlijk lang mee bezig 0.ô Het zou zonde zijn om er nu mee op te houden ;D

And i don’t care of je nou elke dag update, of een keer in de drie weken. Zolang er maar een update komt, ben ik blij ;D
Dus, om een einde te maken aan deze reactie..
Ga je verder? *doet dansje*
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~G7; Chloe ~ H4 ;14/2/12;

Wow.. Gewoon wow oke.. xD

Jaa, natuurlijk ga ik wel verder :')
Alleen heb ik het gevoel dat ik deze generatie snel afraffel als ik het nu afmaak, maar dat hoorde al bij de verhaallijn dat het zo afliep D;
Achjaa, ik ga mijn best doen oke :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~G7; Chloe ~ H4 ;14/2/12;

Hoofdstuk 5
Afbeelding
Na de geboorte van Aaliyah hoopte ik weer te kunnen gaan werken, maar een baby had veel aandacht nodig. Uiteindelijk zakte ik neer op de bank, niet wetend wat ik moest doen. Ze sliep eindelijk, maar ik had geen kracht meer om verder te gaan met mijn werk. Daarom besloot ik om even naar buiten te gaan, iets wat ik de laatste tijd nog maar weinig deed. In het plaatselijke parkje was het rustig, er zat slechts een man, waar ik gedwongen naast moest gaan zitten omdat er geen andere bankjes waren.

Afbeelding
Eenmaal op het bankje zakte ik onderuit en zuchtte, terwijl ik met mijn handen over mijn gezicht wreef. Zonder dat ik het door had keek de man naast me naar mij, en ik schrok toen hij plotseling tegen me sprak. 'Gaat het?' De bezorgdheid die in zijn stem lag gaf me een raar gevoel, en ik besefte dat het me deed denken aan hem. Daniël. Meer dan ooit verlangde ik naar hem, verlangde ik naar een vluchtoptie. Na jaren was ik nog niet vergeten hoe het had gevoeld om even aan niets te denken, net alsof je in een keer in een andere werkelijkheid was beland. Ik haalde mijn schouders op. 'Eerlijk gezegd niet echt.' Ook al ging het de man niets aan wat er allemaal in mijn leven gebeurde, toch was ik niet echt het soort persoon die zou zeggen dat alles goed en wel was, terwijl dat helemaal niet zo was.

Afbeelding
'Nou, dan moeten we dat maar beter maken, toch? Wat dacht je van een drankje? Ik betaal.' Het klonk me in de oren als de slechtste versiertruc die er bestond, maar ik stemde toe. De enige andere opties die ik had waren hier op het bankje blijven zitten, of terug naar huis gaan, en aan beide had ik geen behoefte. Op straat was het rustig, het was midden op de dag en bovendien maandag. We liepen zwijgend langs elkaar, en soms voelde ik zijn arm langs de mijne strijken. Het voelde raar. Aan de ene kant voelde het verkeerd, omdat ik nog altijd wenste dat Daniël hier nu zou zijn, maar het gaf me ook hoop.

Afbeelding
'Hallo, aarde aan..' De man zwaaide met zijn hand voor mijn ogen terwijl hij lachte. Zijn glimlach had iets stralends, iets wat me vanbinnen een warm gevoel gaf, maar iets in me schreeuwde dat het niet oprecht was. Misschien wilde ik alleen maar geloven dat het nog goed kon komen, dat Daniël vervangbaar was. Maar ik wilde niet toegeven, en besloot mijn intuïtie te negeren. 'Chloe' mompelde ik, met een zweem van een glimlach op mijn mond. 'Chloe' herhaalde hij. Ik keek verlegen omlaag, maar nog steeds had ik het gevoel dat mijn gevoelens niet oprecht waren. En ik bleef dat gevoel van me afschudden. Wat maakte het nog uit? De dagen die ik met Daniël had doorgebracht leken niet meer echt te zijn, eerder fantasieën dan herinneringen.

Afbeelding
En sinds Michael er was leek alles veel beter te gaan. Hij zorgde voor Aaliyah als ik werkte, en 's avonds keek hij meestal samen met mij naar een film. Ik werd er gelukkiger door, maar iets bleef aan me knagen. Hoe meer liefde ik van Michael kreeg, hoe meer ik het gevoel kreeg dat het niet klopte, en dat hij niet degene was die van me zou moeten houden. Het was avond, en ik staarde naar het plafond. 's Avonds kon ik altijd goed nadenken, en alhoewel ik liever zou slapen, wist ik dat ik eraan dacht omdat het moest. Het kon zo niet verder. Even wenste ik dat ik weer kon vluchten, net zoals ik toendertijd van mijn broer en moeder was gevlucht. Maar deze keer zou ik niet alleen willen vluchten. Stel dat ik Daniël weer kon vinden? Opeens besefte ik dat ik niets liever wilde, en ook dat niets me in de weg lag om naar hem toe te gaan. Jaren had ik ervan gedroomd dat hij hier zou komen, maar waarom zou ik zelf niet gewoon naar hem toe gaan?

----------------------------------------------------------------------------
Best een falende update, maar goed :l
Hierna komt btw nog 1 hoofdstuk van deze generatie, en dan wil ik met generatie 8 gaan beginnen :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie