Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

353 berichten • Pagina 5 van 18

Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 3, G5 9-9-11~ Vanaf nu op

Omg die jongen is zo ongelooflijk moooooooi :o (uploaden...? :$)
Leuke update <3

v Jaaaa, ik heb nogal een vreemde smaak wat jongens betreft. Nu ben ik helemaal INTO Engelse, roodharige jongens die liefst een tweelingbroer hebben (oa: Oliver en James Phelps). Hoezo kieskeurig? xD

Laatst gewijzigd door Luna op vr 09 sep 2011, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ceetje
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
ma 18 jul 2011, 10:54

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 3, G5 9-9-11~ Vanaf nu op

Luna schreef:Omg die jongen is zo ongelooflijk moooooooi :o (uploaden...? :$)
Leuke update <3

v Jaaaa, ik heb nogal een vreemde smaak wat jongens betreft. Nu ben ik helemaal INTO Engelse, roodharige jongens die liefst een tweelingbroer hebben (oa: Oliver en James Phelps). Hoezo kieskeurig? xD
whaha vind jij dat je een vreemde smaak hebt?? ik ben momenteel helemaal gek van deze band en met name de bassist [aan de linkerkant] http://2.bp.blogspot.com/-DA0Rvimlz6s/T ... rsion2.jpg
het zijn trouwens allemaal jongens)
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 3, G5 9-9-11~ Vanaf nu op

^
Ja, ja x3 Ik geloof je :3

Maarjaa, ga kijken of er vandaag nog een update kan komen..
Ws ga ik eerst plaatjes maken voor IUTBP want die tekst hoef
ik toch niet te schrijven :l
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 3, G5 9-9-11~ Vanaf nu op

Hoofstuk 4, deel 1
Afbeelding
Nee, het mocht niet. Woedend beukte ik tegen het bed. Ik kon niet zwanger zijn. Het kon gewoon niet. Natuurlijk kon het wel aangezien ik en Jimmy alweer een paar maanden een relatie hadden, maar toch had ik er niet aan gedacht dat het ooit zou kunnen gebeuren. Nooit had ik mijzelf als een moeder gezien, had ik ook maar aan kinderen gedacht. En nu het zo plotseling kwam, nu het zo definitief was.. Tja, ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen. Ik wist bijna zeker dat ik uit de kliniek zou worden gezet.. En waar zou ik dan heen moeten? Zou Jimmy met me meegaan? Of bleef hij hier? Je kon natuurlijk niet zomaar de kliniek uit lopen en niet meer terugkomen..
Afbeelding
Verschrikt schoot ik overeind toen een hard gebonk op de deur mij uit mijn gedachten haalde. 'Liv, doe open, ik weet dat je er bent' schreeuwde Jimmy bijna, maar ik verroerde me niet. Hij wist het niet.. Natuurlijk wist hij het niet, en ik ging het hem ook niet vertellen. Hoe zwak het ook klonk, ik had het gevoel dat ik dit zelf moest oplossen, dat het mijn fout was. Jimmy beukte nog een paar keer op de deur, maar uiteindelijk gaf hij het op.
Afbeelding
Vannacht zou ik vertrekken. Ik zou iedereen hier achter laten, ze niet nog meer problemen geven.. Zelfs van Jimmy zou ik geen afscheid nemen.. Nee, van hem helemaal niet. Ik wist zeker dat als ik hem het zou vertellen, hij me zou proberen over te halen te blijven, en daar zou ik geen weerstand tegen kunnen bieden. Zo geluidloos mogelijk stond ik op om de weinige spullen die ik had in een tas te stoppen. Niet lang daarna zakte ik weer op bed, vechtend tegen mijn tranen. Hoe afschuwelijk ik het hier ook vond, ik wilde niet weg. Jimmy had het draaglijker gemaakt, en ook mijn verslaving begon langzaam aan te verminderen. Mijn hele hoofd begon me te smeken om een glaasje lekkere whiskey, en ik besefte dat mijn verslaving helemaal niet weg was.. Hij was gewoon tijdelijk weggestopt, totdat ik een zwak moment had en hij me weer probeerde te verleiden. Met een visioen van een heerlijk glas sterke whiskey viel ik in slaap. Over een paar uur zou ik vertrekken.

Niet zo'n lange update, maar ja, beter dan geen update.. Wanneer het tweede deel komt weet ik niet.. Misschien morgen.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie