Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

353 berichten • Pagina 4 van 18

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 1, G5 1-8-11~

Ga proberen vandaag een update te plaatsen.. Dat word dan meteen de laatste van de vakantie, omdat ik donderdag vertrek, de 26e terugkom en de 29e alweer naar school moet :l
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 2, G5 7-8-11~

:o
Ik ben benieuwd hoe Liv erop gaat reageren, en of ze van haar verslaving af kan komen ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 2, G5 7-8-11~

Morgen ga ik op vakantie, dus;

van 11 augustus tot 26 augustus geen updates :l
En wanneer ik weer kan updaten, weet ik niet, want de 29e moet ik alweer naar school
:glare
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 2, G5 7-8-11~

Weer vet veel gemist :(
Maar nu bijlezen :woot
Edit:
Whahahha xD Sorry, maar ik lachte me rot om de naam van Liv's broertje :sweatdrop
Haat Liv nog een band oprichten genaamd A7x? (A)

V xD

Laatst gewijzigd door marlinde op di 23 aug 2011, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 2, G5 7-8-11~

Haha xd als Liv een kind krijgt noem ik hem Syn xd Matt heb ik al gehad xd maarjaa, ik vond Zacky gewoon een leuke naam ;3 najaa.. Wanneer er weer een update komt weet ik niet :l eerst een kliniek bouwen ;3 en ik denk niet dat ik op vakantie een update kan maken :l heb alleen wifi in de lobby :l
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 2, G5 7-8-11~

Vandaag waarschijnlijk een update! Er gaan ook een paar veranderingen plaats vinden. Voortaan ga ik de update´s hier posten, of dat ervoor zorgt om meer lezers te krijgen weet ik niet, maar het valt altijd te proberen. Ook zal ik de links naar de hoofdstukken in het eerste bericht plaatsen, zodat het misschien makkelijker is om naar een bepaald hoofdstuk te gaan. Ik zal ook proberen om meer te gaan updaten, maar ik kan niks beloven..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 2, G5 7-8-11~

Hoofdstuk 3
Afbeelding
De tranen liepen over mijn wangen en belandden op mijn schoot. Deze middag was mijn moeder hier samen met me naartoe gegaan, zonder dat ik wist waar we überhaupt heen gingen. En nu was het me duidelijk geworden. Ze nam me mee naar een kliniek, om me daar als een zogenaamde alcoholist te laten opnemen. En nu zat ik hier, helemaal alleen, te wachten tot ik hier weer weg kon. Achter me hoorde ik zachte voetstappen die steeds dichterbij kwamen, maar ik verroerde me niet.Afbeelding
'Gaat het?' Degene waarvan ik de voetstappen had gehoord, was nu naast me komen zitten, maar ik keek niet op om te zien wie het was. Hij zuchtte en we zeiden een tijd lang niks. 'Je vind het maar klote om hier te zitten, hé?' Verbaasd keek ik op. 'Hoe kun je het nou niet klote vinden als je hier zit omdat je hypocriet van een moeder denkt dat je een alcoholist bent?' De jongen staarde voor zich uit, en na een lange stilte zei hij eindelijk weer iets. 'Er zijn plaatsen waar het.. erger is dan hier..' Toen ik hem met opgetrokken wenkbrauwen aankeek, vervolgde hij zijn verhaal.
Afbeelding
'Ongetwijfeld' mompelde ik. Hij keek me nijdig aan. 'Geloof je het niet? Nee, dat had ik natuurlijk ook niet kunnen verwachten van zo'n stom rijkeluiskindje..' Hij wilde opstaan maar ik hield hem tegen, terwijl ik hem verdrietig aankeek. 'Liv, er zijn echt plaatsen waar het slechter is dan hier.. Net als.. Als het huis van mijn ouders..' Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik hem aan. '.. Hoezo?' Hij wende zijn hoofd af en staarde recht voor zich uit. 'Nou, ik kan je vertellen dat het hier een stuk beter is.. Het is niet leuk om elke dag thuis te komen en.. en je dronken moeder naar haar bed te slepen, terwijl ze allemaal.. allemaal dingen naar je schreeuwt.. en je vader die je.. klappen geeft als hij dat nodig vind.. je broer, die je gewoon met al deze shit achter laat..' Hij liet zijn hoofd in zijn handen vallen en zei niks meer.
Afbeelding
'Het komt goed' was het enige wat ik fluisterde. Zachtjes streelde ik zijn haar, trooste hem. Een eeuwigheid leek voorbij te gaan, maar het kon me allemaal niet meer schelen. Ik wist niet hoe laat het was, vergat waar ik was.. 'Ga niet meer weg' fluisterde ik. We kenden elkaar pas een half uur, ik wist zijn naam niet eens, en toch voelde alles zo vertrouwd..
Afbeelding
. . .

Eindelijk weer een update! En jaa, Liv gedraagt zich echt slecht, ze gaat zelf ook nog wel tegen de gevolgen aan lopen en er spijt van hebben enzo.. En nee, ze is nog lang niet van haar verslaving af..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Ceetje
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
ma 18 jul 2011, 10:54

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 3, G5 9-9-11~ Vanaf nu op

Haah een soap. dit zijn zeker de slechte tijden in GTST :lol
nee serieus, ik vind t wel leuk om es niet te lezen van; ... en ze leefden nog lang en gelukkig... :thumbup

(ps ik schrijf zelf ook en nee geen simsverhalen. Ik laat mijn personages letterlijk door de hel gaan en daar mogen ze in de loop van het verhaal op eigen kracht weer uitkomen) xD :fluit

Laatst gewijzigd door Ceetje op vr 09 sep 2011, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie