Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

721 berichten • Pagina 35 van 37

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 6! ~Hoofdstuk5!~

Bedankt beide :knuffel
Ik heb zelf op Jake gestemd, ik zal zo snel mogelijk weer updaten hoor, de Jonshens werken weer, dus dat maakt het een stuk fijner ook weer (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 6! ~Hoofdstuk5!~

Bedankt :knuffel

Ik ben bezig met een update hoor, maar ik zit met een klein probleempje, ik kan geen kleding ect aanpassen (kleur veranderen dus). Ik ben echt bezig met een update alleen soms druk ik perongeluk op dat knopje en blijft hij maar materiaal materialiseren. (Meer over het probleem hier)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 6! ~Hoofdstuk5!~

Bedankt :knuffel
Ik ben echt bezig aan een update hoor jongens, maar ik voel me net iets te verplicht om te simsen met de Jonshens, de lol is er een klein beetje af, wat erg jammer is. Ik ga gewoon lekker simsen vanaf nu en we zien wel of er geupdate wordt, en wanneer. Ik denk trouwens wel dat de volgende update de laatste is van G6, zodat iklekker snel door kan gaan met de volgende generatie.

Bedankt voor jullie berip! :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 6! ~Hoofdstuk5!~

@Youri
Bedankt =D

@Siepie
hier vandaan.

Gister vergeten te melden, mijn dagboek is toen 1 jaar geworden. Zo snel mogelijk zal een update volgen mensen, ik heb de plaatjes al geschoten, zo de tekst erbij zetten.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 6! ~Hoofdstuk5!~

~~~~~~

Stop! Heb je G1t/mG6 nog niet gelezen? Begin dan hier voor het eerste hoofdstuk van Generatie 1.

Generatie 7

Hoofdstuk 1

Afbeelding

Zwijgend zitten Tyler en ik naast elkaar op de bank. 'Wat wil mam nou vertellen?', vraag ik, eigenlijk meer aan mezelf. 'Geen flauw idee', antwoordt Tyler, beide kijken we naar papa. Hij heeft zichzelf in de stoel genesteld met Corwin op zijn schoot. 'Pap?', vraag ik, maar hij schudt zijn hoofd en kijkt me aan. 'Het is aan je moeder om het jullie te vertellen', zegt hij. Ik zucht en laat me achterover in de stoel vallen. Wat is er nou zo belangrijk dat ma het tegelijkertijd aan Tyler en mij moet vertellen?

Afbeelding

Tyler en ik stoppen gelijk met praten als mama's oude vertrouwde schoenen verschijnen. Ze knikt naar papa en wendt zich naar ons. 'Jullie snappen vast niet waarom ik jullie beide wilde spreken zeker', zegt ze. 'Ik snap er zeker niks van', mompel ik. Ma glimlacht. 'Dat begrijp ik ook Jake, toen mijn moeder, jullie oma, hetzelfde tegen mij ging vertellen snapte ik er zelf ook helemaal niks van', ma sluit haar ogen alsof ze de herinnering weer voor haar ogen ziet. 'Maargoed', zegt ze en opent haar ogen. 'Misschien weten jullie het en misschien ook niet. De familie Jonshen gaat proberen 10 generaties neer te zetten. Ik ben de 6de generatie en 1 van jullie gaat de zevende generatie voortzetten.'

Afbeelding

Ik knipper een paar keer met mijn ogen. Dus wij waren de Jonshen familie. Dus wij stammen ervan af. Wat geinig. 'Het is een vreselijk moeilijke beslissing geweest, en als ik eerlijk ben, zouden jullie beide van mij de zevende generatie op aarde neerzetten, maar helaas moet ik 1 iemand kiezen', mam zicht even moeilijk.

Afbeelding

'Ik zeg alvast sorry voor degene die niet gekozen wordt, het spijt me daarvoor echt, maar de beslissing voor mij was waarschijnlijk het moeilijkst, en je moet het dan ook nog positief bekijken. Degene die niet gekozen wordt, zal geen grote last meedragen, diegene kan gewoon zijn of haar eigen leven gaan leven zonder een enkele regel', mam kijkt Tyler en mij door dringend aan.

Afbeelding

'En degene die de volgende generatie neer gaat zetten is', mam haalt diep adem en werpt een blik op pa. Hij glimlacht naar haar en knikt haar bemoedigend toe. 'Is Jake, gefeliciteerd lieverd', zegt mam. 'Sorry Tyler', zegt ze verontschuldigend. Mijn mond valt open. 'Geintje zeker? Ik ken echt niet zo'n taak op me nemen ma, ik verziek het voor 100%', zeg ik. Ma glimlacht en schudt haar hoofd. 'Daarom is het zo'n mooie kans voor je Jake. Ik weet zeker dat je een goede vrouw zal vinden en een geweldige generatie zal voortzetten'.

Afbeelding

Ik kijk naar Tyler, en die lacht naar me. 'Gefeliciteerd broertje', zegt ze en woelt met haar hand door mijn haar. 'Ik ben heel blij voor je', zegt ze. 'Ben je niet boos ofzo?', vraag ik wat onzeker. Tyler schudt haar hoofd. 'Nee, en ik wist het eigenlijk al, maar ik had geen idee dat jij niet zou weten dat wij de echte Jonshens waren. Ik vroeg het toen aan mama en zij heeft me alles vertelt, en toen ze jouw naam liet vallen begonnen haar ogen te glinsteren, dus eigenlijk was het voor mij wel duidelijk dat jij het zou worden.'

Afbeelding

Tyler staat op en zwaait naar ons. 'Dus toen heb ik een huisje gekocht, en daar ga ik nu naartoe', ze glimlacht naar ons en geeft mam en pap een kus. 'Succes broertje van me!', roept ze en verdwijnt daarna door de voordeur.

Afbeelding

'En Jake?', vraagt pa. 'Wat zijn je verdere plannen verder?' Zwijgend kijk ik van pa naar ma. 'Een huisje huren of kopen denk ik?', ik eindig de zin onbedoeld met een vraag teken. Pa haalt iets uit zijn zak en werpt het naar mij toe. 'Het huis is al gekocht, en zal wle wat opgeknapt moeten worden, maar het zal zeker in goede handen zijn', zegt hij. 'Wow, bedankt pa! Bedankt ma!', zeg ik opgewonden als ik de sleutel uit de lucht gris.

~~~~~~

Ja, ik ga over op G7. Ik ben weer gaan spelen maar vond het langdradig worden voor mij als ik verder zou gaan met de zesde generatie. Hopelijk zijn jullie even blij met een update als ik ben.

En nog even de uitslag van de poll:

Wie wordt de stamhouder van Generatie 6?
Tyler 35% [ 6 ]
Jake 65% [ 11 ]

(ja had een typfout gemaakt :sweatdrop, maar het zou een beetje stom zijn als ik dan een nieuwe poll zou moeten aanmaken terwijl er al gestemd zou zijn)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie