Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

721 berichten • Pagina 31 van 37

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hoofdstuk 11~ *update*

Bedankt alledrie :knuffel
In mijn game is het kindje al geboren, hehe ;P
En ze is al opgegroeid, iig, na kerst denk ik wel een update (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hoofdstuk 11~ *update*

~~~~~~

Hoofdstuk 12

Afbeelding

De dag dat de weeën begonnen was de ergste dag van mijn leven. In het begin had alles onschuldig geleken, ik had Kane gebeld, en die was opweg naar huis. En toen gingen we naar het ziekenhuis en begon de hel pas, ja de hel. Het was de ergste pijn die ik ooit gevoeld had, na 3 ruggenprikken besloten de doktoren dat ik een keizersnee moest ondergaan. En pas na een dag na de bevalling kon ik het kindje zien dat ik te wereld gebracht had, Lucky, het mooiste meisje dat ik ooit had gezien. Dat meisje had ik ter wereld gebracht,

Afbeelding

De weken na de bevalling gingen me erg goed af, Kane werkte in ons tuintje terwijl ik voor Lucky zorgde. Zelfs Kevin was lief tegen de baby. Kane werkte hard in het ziekenhuis, waardoor het geld haast letterlijk binnen rolde. Maar dat alles wil niet zeggen dat Lucky een makkelijke meid is, integendeel! Ze is wel prachtig, dat valt niet te ontkennen, maar soms.. De ene nacht sliep ze als een roosje, terwijl ze de andere nacht Kane en mij wakker hield. Ze is een kleine ondeugd.

Afbeelding

Lucky is nu al een jaartje en heeft net kerst achter de rug, we hebben het super gezellig gevierd, met Lara en Bradley, die zich bezig hield met Lucky, papa en mama. Het was zo gezellig! We hebben zoveel gegeten, het zou me niks verbazen als ik er zwanger uit zou zien, haha!

Afbeelding

Glimlachend staar ik naar Lucky, ze speelt met haar pop terwijl Kevin naast haar ligt en soms Lucky een lik geef. Volgens mij kan ik het niet beter wensen qua familie. En dan binnenkort de trouwdag van Kane en mij... Ooh! Ik kan niet wachten! Ik ben met Lara en mama al opzoek gegaan naar een jurk, maar uiteindelijk hebben Kane en ik besloten om een soort "Las Vegas" huwelijk te ondergaan, gewoon wij tweeën ergens, terwijl er iemand op Lucky past. Waarom? Omdat dat fijner is, daarom.

Afbeelding

'Rosalie, ik ben thuis!', Kane's zoete stem haalt me uit mijn gedachte, ik kijk hem stralend aan, hij loopt naar Lucky en Kevin toe en geeft hun beide een aai over hun bol. Lucky kijkt naar Kane terwijl ze op het handje van haar pop kauwt.
Kane gaat op het bankje in de tuin zitten en ik ga naast hem zitten. Kane slaat een arm om me heen. 'Wat hebben we het toch goed', zucht hij, kijkend op ons kind.

~~~~~~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hoofdstuk 12~ *update*

~~~~~~

Hoofdstuk 13

Afbeelding

Het leek wel gisteren toen mijn kleine Lucky nog een schattig peutertje was, in de achtertuin spelend met haar pop genaamd "Isha". Zo lang geleden.. De tijd gaat te snel. Voor iedereen trouwens.

Afbeelding

Kane en ik maakten ons wel een beetje zorgen om Lucky, ze was zo in zichzelf gekeerd, ze speelde wel veel met Kevin, wat hij natuurlijk helemaal geweldig vond, maar wij.. Wij niet echt. Lucky praatte nooit over school over vriendjes of vriendinnetjes, alleen als we er naar vroegen zei ze wat.
Het was niet bepaald een goede eigenschap van Lucky, dat ze zo in zichzelf gekeerd is.
Bij een schooltest is er ook uitgekomen dat Lucky hoogbegaafd is, maar dat is toch geen reden voor haar gedrag, ik bedoel, ze wordt toch niet gepest?

Afbeelding

We..We weten het niet, en we durven de gok niet te maken. Kane vindt het wel prima zo, "dat wordt ze niet zo'n schooier, zijn probleem kind", zegt hij dan tegen mij. Maar het ligt anders, ik kan het aan voelen, maar als ik ernaar vraag krijg ik geen antwoord van Lucky. Het is zo vreselijk moeilijk om een überhaupt met iets te komen als je met haar wil praten. En mijn zorgen beginnen erger te worden, ik heb zo het gevoel dat Lucky gepest wordt, maar ze zegt er niks over, zoals normaal. Maar ook over later, want het staat al 100% vast dat ze verder gaat met generatie 6 van de 10 generaties challenge, maar toch... Ze moet later toch aan een man komen, en zo zal het niet gaan als Lucky zo stil blijft.

Afbeelding

Volgens Lucky zelf is er ook niks aan de hand. "'t is niks mam", zegt ze dan en werpt me een lieve glimlach toe, maar haar ogen lachen nooit mee, bij elke lach doen haar ogen niet mee. Ze wordt gepest, ik weet het zeker, het kan me niet schelen wat Kane zegt, of wat Lucky zegt. Ik moet gewoon naar haar school, of haar daar in de gaten houden, op het schoolplein. 't Kan me niet schelen als Lucky zich zal schamen, dan gaat ze maar naar een andere school, ik zit daar niet zo mee.

Afbeelding

Als Lucky uitgespeeld is met Kevin loopt ze naar binnen, ze glimlacht naar me en alweer lachen haar ogen niet mee. 'Lucky, lieverd, ik wil even met je praten', zeg ik tegen haar en klop op het lege plekje naast me. Lucky kijkt me even verbitterd aan en gaat dan naast me zitten. 'Waarover?', vraagt ze. Ik haal diep adem. 'Over jou lieverd, mama maakt zich zorgen over je', zeg ik, Lucky staart me aan. 'Waarom zou je je zorgen moeten maken mam? Er is niks met me aan de hand', Lucky's stem klinkt samen geknepen als ze bij het einde van haar zin is. Ik slik, en nu?

~~~~~~

Eventjes een korte update, mss vanavond of morgen nog een update.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hoofdstuk 13~ *update*

Bedankt alledrie! :knuffel

Waarschijnlijk maandag een nieuwe update, ben het vergeten =X
Het zal wel een korte up zijn ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie