Ik verveelde me dus kwam ik op het idee om een dagboek te maken, zodat jullie zien hoe ik de sims speel en meemaak, daarvoor kunnen jullie ook tips omgeven en natuurlijk veel lol aan beleven.
Er was eens een eenzame jongvolwassen sim geboren in Riverview, genaamd ''mvr, Luter'' helaas zijn haar ouders niet meer in leven die wel erg rijk waren. Van dat geld heeft ze een prachtig leuk stulpje kunnen maken.
Nadat ze het prachtige huis heeft betrokken wilde ze meteen aan de slag met de vaardigheid ''Tuinieren'', want ze heeft blijkbaar de eigenschappen ''Groene Vingers'' en ''Houd van buiten'' en dat past natuurlijk uitstekend bij elkaar, ik liet haar haar gang gaan en toen kwam er een prachtige tuin uit de grond.
(helaas in de bouwmodus)
Eenmaal begonnen met die prachtige tuin kon ze niet meer stoppen en moest ze haar vaardigheid verfijnen door boeken te lezen en dus moet ze uit haar net nieuwe stulpje gaan om een prachtig tuiniers boek te kopen om zo meer op te steken van deze vaardigheid, helaas was al snel de dag voorbij en moest ze haar moestuin verlaten.
Begint al leuk.
Messchien een andere sim in huishouden stoppen en daar de plumbop op zetten?
En als je de tab toets gebruikt word het verhaal veel leuker