Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Moet er vaker ge-update worden?

Ja
2
33%
Nee
2
33%
Weet ik niet.
2
33%
Totaal aantal stemmen: 6

20 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

The colorful way of life (Rainbowcy) - Update! (17/08/11)

Hallo simmermensjes,
Na Lost on Earth ben ik terug en wel helemaal met een rainbowcy! Het is sowieso iets anders dan een 'normale' 10G/Rainbowcy, maar dat merk je gauw genoeg in het verhaal. Het proloog is alleen te lezen op Simsnieuws. De rest van het verhaal komt op mijn website - Mummiesims -te staan. Veel leesplezier met Generatie 1: Vanilla Cupcake!

Afbeelding
Lekker kleurrijk he, die zwarte letters..hehehe

Proloog
Ik zat op mijn oude stoel. Hij was helemaal versleten, maar ik vertikte het om hem weg te doen. Ik stond op en raakte voor de laatste keer mijn deken aan. 'Zacht..' mompelde ik. 'Lieverd! Je taxi komt er aan, hoor!' hoorde ik mijn moeder roepen. 'Wacht even!' riep ik terug. Ik maakte m'n raam open en - net als vroeger - klom ik uit het raam, naar mijn geheime schuilplaats. Vaak zat ik hier 's nachts, om na te denken. Ik ging tussen de bloemen zitten en liet mijn benen in het water zakken. 'Vaarwel, bloemetjes, vissen en alle mooie bomen hier..' zei ik treurig. 'Vanilla! Je moet nu echt komen hoor! De taxi kan ieder moment arriveren!' Zuchtend stond ik op en liep naar m'n moeder. Op dat moment toeterde de taxi. Ik gaf mijn moeder een dikke knuffel. Tranen liepen langs mijn wang. 'Dag mam.' zei ik snikkend. 'Dag lieverd! Kom je snel langs in de vakantie?' Ik knikte. 'N-natuurlijk.' Ik pakte mijn koffer en stapte in de taxi. Ik wierp nog een laatste blik op de blauwe lucht en het schattige huisje midden in het bos van South Greensburgh. Ik zwaaide nog een keer naar mijn moeder en toen wist ik dat het gedaan was. Dit was nog maar het begin van een heel nieuw leven.

Dit was het proloog! Laat een reactie achter met je mening! :D Hopelijk was het interessant genoeg. En ja, het is nog onduidelijk wat er nou allemaal aan de hand is, maar daar kom je snel genoeg achter in de eerste updates! De eerste update staat nu online en kun je hier lezen. :)

Laatst gewijzigd door Monstermummie op do 18 aug 2011, 18:53, 13 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: The colorful way of life (Rainbowcy) - Proloog online!

~ Updates ~

7/07: Proloog online
08/07: Update 1 online
12/07: Update 2 online
18/07: Update 3 online
20/07: Update 4 online
12/08: Update 5 online
13/08: Update 6 online!
17/08: Update 7 online!

Laatst gewijzigd door Monstermummie op wo 17 aug 2011, 21:47, 8 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: The colorful way of life (Rainbowcy) - Update! (18/07)

Update 4 is online! :D
Trouwens, zouden jullie lezers eens een reactie willen posten? Ik weet dat dit verhaal gelezen wordt en dat er mensen in het topic kijken, maar ik zou het leuker vinden als jullie een reactie achterlaten! Jaa, ik weet het, ik ben ook lui, maar toch. :fluit Ik zou het fijn vinden als jullie iets in de shoutbox op de website achterlieten of hier in het topic. Alvast bedankt! :) Ik doe trouwens ook mijn best om vaak te uppen, anders bloedt het een beetje dood. En er is een poll voor de luie mensen onder ons. :P
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: The colorful way of life (Rainbowcy) - Update! (20/07)

Beste lezers,
Ik heb heel slecht nieuws. Mijn website is door iets verwijderd, dus kan ik niet verder. Ik moet even kijken wat ik nu ga doen, maar waarschijnlijk ga ik terug naar weebly. Dat betekent dat mijn verhaal een tijdelijke stop heeft of zelfs helemaal stopt. Maak je iig geen zorgen, want als dat laatste gebeurd dan kom ik sowieso terug met een nieuwe 10G. Het blijft dezelfde verhaallijn, maar alleen de personages veranderen. Hopelijk kunnen jullie dit begrijpen,

Monstermummiee.


Edit; Mijn zwager heeft het opgelost en nu is de website gewoon weer beschikbaar! :swing
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: The colorful way of life (Rainbowcy) - Update! (13/08/11

Lieve lezers, ik moet jullie even inlichten over een aantal dingen die jullie hopelijk leuk gaan vinden! Bij deze het goede en het goede nieuws (voor mij althans):

Goede nieuws nummer 1:
Dit is het belangrijkste nieuws nu, dus lees goed. Iedereen kent de beroemde 10G Shine en Roos natuurlijk wel. Als je haar niet kent heb je pech en moet je maar gewoon naar http://www.10gshine.weebly.com gaan anders vind ik je niet cool. Iig, Roos heeft besloten om te stoppen met 10G Shine en toen bedacht ik dat ik het misschien kon overnemen. Roos bleek het nog een goed idee ook te vinden en dat betekent dat met ingang van volgende week maandag 10G Shine van mij is. Nu ga ik niet stoppen met TCWOL, maar dat betekent dat ik de updatetijd moet verdelen en er komen vaste update-dagen waarbij ik sowieso update. Als ik tijd heb maak ook ups voor andere dagen. Dit zou sowieso gebeurd zijn, aangezien ik nu naar de middelbare school ga dus minder tijd heb.

Nu het andere nieuws:
Update 5 & 6 online! (a) Sorry voor het lange wachten!
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: The colorful way of life (Rainbowcy) - Update! (17/08/11

Even voor de duidelijkheid:
Ik ben eigenlijk met dit dagboek gestopt, want ik heb er geen tijd meer voor + de website is teveel werk. Het is trouwens geen weebly. ;) Ik heb ook een veel beter idee voor een rainbowcy die ik absoluut ga halen, maar nu concentreer ik me even op 10G Shine. :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie