Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand

The rest is still Unwritten...

Heey, Een liedje inspireerde mij voor een titel van een Sims 3 Dagboek, Het word mijn allereerste dus top zal het niet zijn, IK ben er nog mee bezig

Het zal gaan over een meisje die allemaal dingen meemaakt in haar leven wat niet hoort op haar leeftijd, Er gebeuren allemaal nare dingen met als 1 lichtpuntje Haar vriendje.

- Editumondo:

Voor mensen die denkn haar vriendje?
Die komt later aan bod :wub

Laatst gewijzigd door Shevens op di 21 jun 2011, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Shevens

Re: The rest is still Unwritten...

Inleiding:

Afbeelding

Hoi, Ik ben Dewi Forsel ik ben 15 jaar.
Ik woon in bridgeport, topplek voor feestbeesten maar niet voor mij, Ik ben meer de boekenwurm... Maar volgens mijn klasgenoten "Het Boekennerdje"
Ik word wel vaak gepest rond die term, ik trek me er niks van aan maar het beste zou zijn als ze mij met rust zouden laten.

Afbeelding
Dit is mijn moeder, het liefste wat ik kon wensen is dat ze normaal was.. Ze is te Feestbeestig en ik vind het gewoon eng worden, Ze feest er op door tot in de laatste uurtjes, en komt in de ochtend lam aan, meestal heeft ze dan ook een bonkende hoofdpijn en dan heb je een moeder die zeurt van hier tot tokio.. Ik vind het niet fijn en ik hoop dat ze inziet dat ze zichzelf er heel erg veel pijn mee kan doen, Maarja het is haar keus uiteindelijk nietwaar?

Afbeelding
Dromen, dat is wat ik doe... Over hoe het zou zijn.. Met een vader.. Mijn moeder zegt dat mijn vader is overleden in een auto-ongeluk, maar ik geloof er geen barst van, Toen ze zelfs heel erg Dronken was vertelde ze me dat hij dronken over de weg is gaan rijden maarja.. Ik zal het wel zien tegen die tijd, misschien was het zo maar misschien ook niet.

Afbeelding
Daar heb je me moeder weer, proberen haarzelf in topvorm te krijgen voor te feesten zegt ze...
Hmm, die wil eerder indruk maken op de mannen, ze wil jong lijken ook nog zegt ze
Maar jonger dan dat gaat haar niet lukken volgensmij..
Welja Die vrouw van een moeder moet het maar uitvogelen van mij krijgt ze geen tips

____

Sorry als het een beetje rommelig is dit is de eerste keer dat ik zoiets als dit typ... Heb medelij zullen we maar zeggen :P!

En Nina, danzkij jouw dagboek ging ik naar dat liedje luisteren die mij op de inspiratie bracht :P!

Laatst gewijzigd door Shevens op ma 20 jun 2011, 18:36, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Het lijkt me wel leuk!

Alleen heb wel ff een opmerking; Na een komma hoef je geen hoofdletter te schrijven ;)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Hoi hier wat tips voor leukere foto's! Voer de cheat hideheadlineeffects on in, dan krijg je geen gedachte wolkjes en mooiere foto's. :3

Erg leuk dagboek!!
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Leuk ;d

En de cheat, zoals Lisa (of Liza =3) als zei ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Shevens

Okiedokie heel erg bedankt voor die tip, En de leuke reacties :knuffel

Kzal denk ik morgen updaten
En iemand nog meer tips, want ik weet ik heb nog een lange weg te gaan :sweatdrop

:VERTRAGING

Wegens mijn toetsweek t/m Maandag Zal ik denk ik niet kunnen updaten en anders wel een iniminuscule Update :]! (A)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie