Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

ben je benieuwd?

Ja!
11
73%
Ik weet het niet...
2
13%
Nee!
0
Geen stemmen
Het klinkt spannend!
2
13%
Totaal aantal stemmen: 15

44 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Hostage - HOOFDSTUK 2 -

Beetje snel nadat mijn vorige dagboek is gecrasht, maar nu heb ik het idee nog in mijn hoofd en ben redelijk enthousiast :laugh
Maar in ieder geval, mijn nieuwe dagboek: Hostage

Afbeelding

Proloog

Ik zit op het bankje en kijk op mijn horloge. Het is al een kwartier later en de bus is er nog steeds niet!
Ik doe mijn ogen dicht en geniet van de zon die in mijn gezicht schijnt. Ik word gewekt door het gebrom van een busje, dat precies voor me stopt. Een man stapt uit het busje en kijkt in mijn richting. Ik probeer vriendelijk te lachen, maar voor ik het weet is hij al weg. ik blijf nog een kwartier wachten en bedenk me, dat ik nog geld moet innen. Ik loop naar de bank....


Rose, een jonge studente, wordt op een middag getuige van een overval....
Wat zal er gebeuren?

Dagen
Dag 1. Deel 2
Dag 1. Deel 3
Schrijfupdate
Hoofdstukken
H. 1

Laatst gewijzigd door pipapanda13 op ma 08 aug 2011, 11:35, 8 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Hostage - Proloog -

Klinkt spannend! Ik ben benieuwd :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Hostage - Proloog -

Ik zag de titel van het topic en heb er meteen op geklikt. Ik liep ook al een tijdje met hetzelfde onderwerp in mijn gedachten om een dagboek van te maken, maar ik kon het niet echt uitwerken. Ik wil dus heel graag zien hoe jij dat aan gaat pakken! Congratss, je gaat naar mijn lijstje met dagboeken die ik volg en dat zijn er maar een paar :D
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hostage - Proloog -

Ben heel erg benieuwd!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Hostage - Proloog -

Yay, het komt op sn
maar het gaat per dag, dus niet per Hoofdstuk ^^

Dag 1.
Afbeelding

Ik lig in mijn bed te woelen. Vogels fluiten buiten vrolijk en ik hoor het geruis van bladeren. Ik heb geen zin om mijn bed uit te komen en draai op mijn rug. Ik zucht en probeer nog even te slapen.
Na vijf minuutjes plafondstaren is het toch wel tijd om uit bed te gaan.

Afbeelding

Ik trek mijn kleren aan en ga naar de badkamer. Met de stijltang maak ik een mooie krul in mijn haar en ik pak mijn tandenborstel. Ik begin mijn tanden te poetsen, maar voel opeens een steek van zenuwachtigheid in mijn maag.

Afbeelding

Ik haal mijn fiets uit de garage en rij de Sunsetvalleyboulevard af. Om de bocht word ik bijna aangereden door een zwart busje. Schelden steek ik mijn middelvinger op en fiets door, want de les
op de universiteit is al begonnen.

Afbeelding

Als ik bij het lelijke gebouw aankom, zie ik geen enkele auto, dus zijn er ook geen docenten. Ik ren het gebouw in om te kijken of mijn gevoel klopt.

Afbeelding

Ik smijt de deur van het lokaal open en zie dat er inderdaad geen docent is.'''Sall, ben ik te laat?' vraag ik hijgend. Ze schudt nee. 'De leraar is er nog niet nee.'


Het is nog erg saai, maar ik hoop in de volgende (langere) up, al bij het gene te komen waar het om draait (A)
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Hostage - dag 1. -

Deel 2 van de eerste dag (A)

Dag 1, deel 2.

Afbeelding

Ik gooi mijn tas tegen de tafelpoot en ik plof neer op de stoel. Ik kijk dromerig en in gedachten naar de poster, over de anatomie van de mens. Later, wil ik biologe worden of arts, en dus studeer ik ook medicijnen. Ik schrik op als Sall, eigenlijk Salma, met haar vuist op mijn tafel slaat en zegt:'Meneer de Woelen is er.'

Afbeelding

Om twaalf uur was ik klaar, en ik loop een kwartier later naar mijn fiets. Ik zie dat de band lek is en trap tegen het fietsenrek. 'Verdorie!' zeg ik hard en bedenk een alternatief. Ik bel Salma op, die al weg was, en vraag of zij me nog kan ophalen en brengen. 'Nee, ik heb het te druk.' was haar antwoord en voor ik het nog een keer kon smeken had ze al opgehangen. Fijn.

Afbeelding

Dan bedenk ik me dat bij de bank, het enorme grijze gebouw, een bushokje is. Ik kijk in de richting van het gebouw en zie dat er nog geen bus is, dus moet die nog komen.
Ik loop er relaxed naar toe en kijk eventjes rond.

Afbeelding

Ik kijk op het informatie bord en zoek de naam van mijn straat.'Sunsetvalley boulevard... Sunset... Aha!' Ik lees de informatie af en trek een conclusie: om één uur komt de bus, die me om de hoek afzet. Het is nu nog ongeveer kwart over twaalf, dus heb ik alle tijd van de wereld.

Afbeelding

Ik plof neer op het bankje en prop mijn tas eronder. Ik leun tegen het hokje aan en voel door het koele glas de zon. Ik word slaperig en besluit mijn ogen even dicht te doen.
Iets van vijf minuten later word ik gewekt door een brommende motor, iets wat verdacht veel leek op een grote bus. Ik kijk voor me en zie een zwart busje staan.

Afbeelding

Een man stapt uit het busje en ik probeer te glimlachen. Maar voor ik het weet is hij alweer weg en blijf ik achter. Dan bedenk ik me dat ik nog geld moet hebben, al wil ik met de bus gaan. hmm... ik kan dus wel even gaan pinnen bij de bank, denk ik.

Afbeelding

Ik pak mijn tas en ren richting het saaie gebouw.

Afbeelding

Als ik binnenkom, zie ik de man weer staan. Blijkbaar moest hij ook geld opnemen ofzoiets.... Hij staat zenuwachtig met zijn hand in zijn zak en ik hoor hem hijgen. Ik heb geen goed gevoel.... en dat gevoel wordt bevestigd. 'Iedereen op de grond!' De man had een pistool getrokken.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hostage - dag 1 deel 2 -

Uhh MTS? TSR?

Naja, leuk <3
Snel uppen, this spannend ;d

O, en waar heb je haar nagels, jack & broek vandaan ;a
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie