Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Er moeten seizoenen komen in Vanonder haar wimpers!

Ja! Dat word leuk om te zien hoe het verder gaat met Mae!
22
88%
Mwha.. Nee, één seizoen is genoeg.
3
12%
Totaal aantal stemmen: 25

110 berichten • Pagina 1 van 6

Snooki
Mest analist Mest analist

~ Vanonder haar wimpers - Mededeling blz. 10

Vanonder haar wimpers

Afbeelding
Een bloedmooi meisje met een sneeuwwitte huid, zou je zeggen. Het meisje met die wonderbaarlijk glanzende ijsblonde lokken die schitterden in het maanlicht, haar hoektanden die nét iets langer waren dan een normaal mens en haar magische, volle lippen die - altijd als je haar zag - bloedrood gestift waren. Een meisje die perfect was voor de buitenwereld met een diep verleden waar ze het liefst niet over praat. Sterker nog, niemand weet hoe zij aan haar onmenselijk witte huid komt en niemand weet van wie zij die mooie, lange wimpers heeft geërfd. Mae Keener, een zeer jongvolwassene schone, woont als een prinsesje in Twinbrook. Jongens jagen op haar, ze is dé perfecte vriendin voor een echte 'girl-talk' en tegelijk ook 'one of the boys': Ze heeft alles wat haar hartje begeerd, denken ze.
Maar in welk opzicht zou je naar de wonderbaarlijk schattige en mooie Mae kijken, als je wist dat ze een bloeddorstige vampier was? Als je wist dat zij dingen kon voorspellen, maar niet met een glazen bol? Hoe zou jij je in haar verplaatsen als je wist dat je leven elk moment gedaan kon zijn?
Je zou - als je haar zou zijn - voorzichtig door je dikke, zwarte wimpers gluren naar de buitenwereld.
Haar geheimen zijn bedolven onder een dikke laag modder, jij bent de persoon die er werk in moet steken om die dikke laag modder weg te halen en je te beseffen dat het leven niet alleen maar uit mensen bestaat, maar dat de monsters uit het bovennatuurlijke elk moment jouw leven kunnen indringen.

Hoofdstukken:
Proloog
Hoofdstuk 1: Deel 1
Hoofdstuk 1: Deel 2
Hoofdstuk 1: Deel 3
Hoofdstuk 1: Deel 4
Hoofdstuk 2: Deel 1
Hoofdstuk 2: Deel 2
Hoofdstuk 2: Deel 3

© Snooki - Vanonder haar wimpers

Laatst gewijzigd door Snooki op ma 25 jul 2011, 10:19, 15 keer totaal gewijzigd.

''Forever and Always''
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: ~ Vanonder haar wimpers

Wauwie, mooi! ;o
Ben super benieuwd!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Snooki

Re: ~ Vanonder haar wimpers: Hoofdstuk 1 D1

Vanonder haar wimpers: Hoofdstuk 1 - Deel 1
Afbeelding
'Jezus Rob! Gluur niet zo, anders zijn we erbij!' Bentley duwde Rob terug in de bosjes, die daarna met een gepijnigd gezicht over zijn handpalm wreef.
'Jonge, zie je haar dan niet?! Dat is Mae Keene, die beeldschone dochter van die kerel, eh.. die werkt bij de douane. En de volgende keer mag je ook gewoon zeggen dat ik moet bukken, er zat een takje vast in mijn handpalm.' Rob schonk Bentley een boze blik en Gary die achter hun zat lachte luidruchtig. Bentley keek boos over zijn schouder, en toen Gary zijn gezicht zag kwam er een norse en geïrriteerde uitdrukking op zijn gezicht.
'Oke, we mogen gluren..' gaf Bentley uiteindelijk toe.
Afbeelding
De hoge hakken die ik aanhad tikten luidruchtig op de vale stenen. Ik moest nog een paar bochten om, dan was ik bij Lynn. Vandaag had ik me ontzettend verveeld in de biologie les, maar gelukkig zat Lynn naast me en hadden we samen stiekem op ruitjespapier boter-kaas-en-eieren gedaan. Licht giechelend stak ik over en zag het huis van Lynn al staan. Op een sukkel drafje rende ik er half heen, bang dat mijn hakken het zouden begeven.
Afbeelding
Met grote passen beende ik het kleine trappetje op die naar de veranda van Lynn's huis leidde. Natuurlijk woonde ze er niet alleen, haar kleine irritante broertje was er ook nog en haar uiterst vervelende ouders. De geur van haar broertje was uitermate walgelijk, ik moest er niet aan denken om dat op te drinken. Lynn viel nog mee, ik wist mezelf te beheersen als ik bij haar in de buurt was en aan haar ouders moest ik al helemaal niet denken. Oude, vieze mensen.
Afbeelding
Het geluid van de bel was nog irritanter dan alles bij elkaar. Door dat schelle geluid kon ik nauwelijks horen wat anderen zeiden en werd mijn reukvermogen afgezwakt. Waarom? Ik wist het niet. Thuis was er niemand, ik woonde alleen sinds de eh.. dood van mijn ouders. Moesten ze maar niet zo irritant doen, dan was alles veel beter geweest. Op dat moment opende Lynn de deur. Ze glimlachte luidruchtig en omhelsde me. Beheers je, Mae. De geur van haar keel kwam dichterbij.
Afbeelding
Binnen ging het wat makkelijker. Lynn en ik lachten samen en de geur van haar broertje - die nog in de woonkamer en hal hing - was overheersend. Aan de ene kant was het verschrikkelijk, maar aan de andere kant was het maar goed ook. Ik zou niet weten wat er met me zou gebeuren als ik Lynn zou vermoorden. Niet veel goeds.
'Ik ga even wat thee maken, wil jij ook?' vroeg ze. Ik schudde van nee, thee was walgelijk.
Afbeelding
In plaats daarvan besloot ik om de woonkamer in te gaan. De grote, zachte bank zag er uitnodigend uit en ik ging voorzichtig zitten. Ik moest er voor zorgen dat ik niks kapot maakte met mijn geweldige kracht.
'Wacht even, Mae? Ik moet even iets uit de kast halen voor het eten,' riep Lynn. Geschrokken keek ik naar de keuken. Wat?
Mijn zicht werd wazig, mijn hersenen werden gek toen de bedwelmde geur van bebloed vlees de woonkamer bereikte.
''Forever and Always''
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Leuk!! ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Snooki

Oh jemig, ik word er helemaal verlegen van. :$ Heel erg bedankt voor die lieve reacties!

v Heel misschien vanavond al. ;)

Laatst gewijzigd door Snooki op wo 15 jun 2011, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.

''Forever and Always''
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie