Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

37 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Fresia
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
ma 13 jun 2011, 12:46

Nobody's Girl - Update *-*

Ik open mijn ogen. Heel even weet ik niet waar ik ben. Dan realiseer ik het me. Ik lig op een koud, hard bankje in het park. Ik ben verkleumd. Ik probeer mezelf om te draaien en sluit mijn ogen. Ik wil nog even slapen. Ik hoor de geluiden van de nacht. De blaadjes ritselen aan de bomen. Een angstig gevoel bekruipt me. Was er nu maar iemand bij me. Maar dat zal nooit gebeuren. Mensen verafschuwen mij. Kinderen worden door hun moeders weggetrokken als ze mij voorbij lopen. Mensen halen hun neus voor mij op. Niemand houdt van mij. Ik ben alleen.

Dit was de proloog van mijn nieuwe verhaal. Het wordt een 10G, maar het begint niet op de traditionele manier. Farida Yilmaz is een 20jarige jonge vrouw. Ze is opgegroeid in weeshuizen en pleeggezinnen. Op haar 16e is ze weggelopen. Sindsdien leeft ze op straat. Voedsel haalt ze uit vuilnisbakken of van de straat. Slapen doet ze in het park. Werk of opleiding heeft ze niet.

Ik hoop dat jullie dit verhaal leuk vinden. Ik zal proberen om het niet te maken zoals de standaard 10G's; jonge vrouw, verliefd, trouwen, 2 kinderen, jonge vrouw, verliefd enz. Ik wil proberen om het anders te doen.

Hier is de link naar de site. De site is nog niet bewerkt e.d., er moet nog heel veel aan gedaan worden, maar de eerste update staat erop!

http://www.10gyilmaz.weebly.com

Laatst gewijzigd door Fresia op wo 15 jun 2011, 20:49, 2 keer totaal gewijzigd.

Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 10G Yilmaz - Nobody's Girl

Proloog is heel mooi geschreven! Ben benieuwd naar het verhaal!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Fresia
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
ma 13 jun 2011, 12:46

Re: 10G Yilmaz - Nobody's Girl

Vandaag is niet gelukt, sorry. Maar ik ga vanmiddag weer verder werken en hooop dat ik dan de eerste update kan publiceren!
Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~
Gebruikersavatar
Fresia
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
ma 13 jun 2011, 12:46

Re: 10G Yilmaz - Nobody's Girl Site online !!

Hee, bedankt voor jullie reacties.

Het eerste deel is idd heftig, maar dit moet even voor de verhaallijn. Daarna zal het wel wat minder worden ..

Vinden jullie het verder wel een goed/leuk verhaal. Misschien tips of puntjes van kritiek ?
Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~
Gebruikersavatar
Fresia
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
ma 13 jun 2011, 12:46

Re: 10G Yilmaz - Nobody's Girl Site online !!

Bedankt !! De kwaliteit is idd niet goed, maar mijn spel is nu al erg langzaam en ik ben bang dat dat nog erger wordt als ik de kwalitiet hoger zet. Maar ik zal het wel even proberen, want dan heb ik idd wel mooiere foto's.
Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~
Gebruikersavatar
Fresia
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
ma 13 jun 2011, 12:46

Re: Nobody's Girl - Update *-*

Dankjulliewel (L)

Ik heb echt zin om weer verder te gaan nu. Ik hoop dat ik morgen nog een gaatje kan vinden om weer even te spelen :) Er komt zo snel mogelijk een update. Ik hoop ook een iets langere, want deze was wel erg kort.
Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie