Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

These four walls. ~Proloog~

Jaja, in het topic waar mijn andere dagboek staat heb ik hier al eens iets over losgelaten... mijn tweede dagboek! Ik heb nu zomervakantie en ik ga proberen, met de nadruk op proberen, twee dagboeken bij te houden... Vandaag plaats ik hier het proloog van mijn tweede dagboek These four walls. Het is een kort proloogje, want ik kan nog niet echt starten met het maken van screens, omdat mijn huisje waar ik wil gaan screenen nog niet klaar is. Zoals jullie misschien wel weten ben ik echt een failure wat betreft huizen bouwen, dus ik heb Cedric weer gevraagd om een huis voor me te bouwen. Hij zit op dit moment in zijn examenperiode, dus ik wacht gewoon rustig af tot hij tijd heeft om eraan te werken. Iig... Dit dagboek wordt compleet anders dan mijn andere dagboek. Ik heb geen idee of hier liefhebbers van zijn, maar we zullen het zien!

Have fun met lezen!
____________________________________________________________________________________
These four walls


Proloog: It feels like the end

Heb je ooit dat gevoel gehad? Dat gevoel dat je leven precies zo loopt als jij dat wilt? Dat gevoel dat je alles aankunt? Dat de zon alleen voor jou schijnt? Dat je gelukkig bent? Dat gevoel?
Afbeelding

Ik had dat gevoel. Ik had het gevoel dat ik niet te stoppen was. Het gevoel dat ik al mijn dromen waar kon maken. Het gevoel dat mijn leven perfect was. Ik had dat gevoel.
Afbeelding

Tot die ene dag. Die ene dag in september toen alles veranderde. In slechts een paar seconden veranderde mijn hele leven. En het gevoel was weg. En ik wist dat het nooit weer terug zou komen. Na die ene dag, na die paar seconden, was ik niet alleen dat gevoel kwijt. Ik was mezelf kwijt, ik verloor de persoon in mij wie ik eigenlijk was. Die ene dag, die paar seconden, die ene klap, en het einde van mijn onbezorgd, gelukkig bestaan was begonnen…
Afbeelding
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
cedric
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 19:19

Re: These four walls. ~Proloog~

Nina schreef:Ik ben ook erg benieuwd, je schrijft erg prettig. Wel spannend hoor, nu weten we nog steeds niet echt waar het over gaat :P
ik weet het al ( in grove lijnen dan :P )
Wil je een huis op de sims3 stuur maar en pb.
Let's play the sims baby!
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: These four walls. ~Proloog~

cedric schreef:
Nina schreef:Ik ben ook erg benieuwd, je schrijft erg prettig. Wel spannend hoor, nu weten we nog steeds niet echt waar het over gaat :P
ik weet het al ( in grove lijnen dan :P )
Maar Cedric weet maar als te goed dat ie niet mag zeggen waar het over gaat 8-)
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
cedric
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 19:19

Re: These four walls. ~Proloog~

Mich..... schreef:
cedric schreef:
Nina schreef:Ik ben ook erg benieuwd, je schrijft erg prettig. Wel spannend hoor, nu weten we nog steeds niet echt waar het over gaat :P
ik weet het al ( in grove lijnen dan :P )
Maar Cedric weet maar als te goed dat ie niet mag zeggen waar het over gaat 8-)
haha ja dat weet ik :P ( heb je trouwens je eind examen gehaald?
Wil je een huis op de sims3 stuur maar en pb.
Let's play the sims baby!
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: These four walls. ~Proloog~

^ Ja, ik ben geslaagd! Gelukkig maar! Hoe staat het met jou examens? En hoe staat het met het huis? Kon je alweer uploaden? Ga je vooral niet druk maken daarom hoor, want jij moet ook slagen natuurlijk, dus dat is even belangrijker :P

Ik vind het echt geweldig dat ik alleen nog maar een proloog online heb gezet en dat er al zoveel mensen zijn die een kijkje nemen! Het perfecte examencadeautje voor mij! Dankjullie (L)

EDIT: Vandaag een pm van Cedric gehad, hij heeft last gehad van een virus op zn computer waardoor hij opnieuw moest beginnen met bouwen... En hij is op vakantie (veel plezier cedric :P), maar als hij weerkomt, ben ik zelf op vakantie... een update blijft dus nog wel even uit. De eerste 2 updates zijn al helemaal uitgeschreven, maar screens maken kan natuurlijk niet zonder huisje :) Dus het is nog even wachten...
''Faber est suae quisque fortunae''

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie