dank jullie wel allemaal.
Hier volgt hoofdstuk 2
Caleb wou opnieuw afspreken met Amber. Dit maal spraken ze af aan het theater.
En zonder zijn dochter. Dit was natuurlijk een wonder. Maar hij wou bewijzen dat hij amber echt graag had.
Al snel kwam daar de magische vonk tussen beide. Amber worstelde nog steeds met haar gevoelens voor Caleb en diens dochter Sami.
Caleb lachte er mee dat ze konden trouwen. En Amber was er eerder serieus over. Wil je met mij trouwen Caleb? Tot haar verbazing zei hij al snel ja.
Nog 3 nachtjes slapen en dan is het de trouwdag dacht Amber. Maar vanavond is het mijn vrijgezellen feestje. Er was een mannelijke stripper. En oh jee, wat was hij knap.
(helaas geen foto)
Amber werd stralend wakker, oh vandaag trouw ik zei ze stralend.
Al snel kwamen de gasten, en werd er uitbundig gedanst.
Al snel gaven ze elkaar het ja woord
Na de trouw trokken Caleb en Sami bij Amber in. Amber had zich voorgenomen om Sami vriendelijk welkom te heten. Maar dit was buiten Sami gerekend. Jij bent niet mijn moeder riep Sami kwaad.
En het ging van kwaad, tot erger. Overal maakte Sami een val voor Amber.
Amber was het beu. Caleb brulde ze. Wat is er schat? Sami haat me snikte Amber. Caleb schrok hier echt van. Ik geloof dit niet, ik zal wel met haar praten.
Caleb riep even Sami bij zich. En Sami eigenwijs als ze was. Vroeg gewoon om vergeving van haar vader. En zei dat ze dit nooit meer ging doen. Want ze wist dat haar vader toegaf. Caleb zei ik vergeef je Sami.
De daar op volgende dagen ging Sami van kwaad tot heel erg. Op eens hoorde Sami haar vader brullen. Sami kijk mijn haar nu krijste hij, het is geel. Je gaat te ver brulde hij. Ik stuur je naar een kostschool. Sami riep vader het was mijn bedoeling niet. Nu kom je er niet mee weg zei hij. Zo kwaad had Sami haar vader nog nooit gezien.
Amber wou Caleb snel goed nieuws brengen. En zag nog net in dat dit niet het juiste moment was.
Caleb was pas afgekoeld toen Sami vertrok naar de kostschool. Caleb bekeek Amber is heel goed. Heb je mij niks te vertellen? Euhm ja, hoe zal ik dit zeggen zei Amber. Ik ben zwanger Caleb.
En al snel werd Becky geboren. Becky was een wolk van een baby.
(sorry dat men popje, er verbrand uit ziet. Ze had namelijk met dat lab gespeeld)
Wat zal Becky bereiken? En zullen we ooit Sami nog terug zien?
Zullen Amber en Caleb nog meer kinderen krijgen?