Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

31 berichten • Pagina 1 van 2

Miss_S
Podium hulp Podium hulp

Een samengesteld gezin

Afbeelding

Intro:
Amber was net verhuisd naar sunset valley. Ze had een pracht van een huis gevonden in een gewone buurt. Ze hield niet van te veel luxe. Vol moed begon ze aan haar nieuwe baan als babysitter. Dagelijks kwamen de kindjes en gingen ze terug. Ze wou meer dan dit en het kriebelde voor een eigen gezin. Dus besloot ze om haar ziek te melden. En ging naar het park. Daar was het gezellig en zag ze leuke mensen. Zo kwam ze Caleb tegen en zijn 2 jarig dochtertje. Het klikte zo goed tussen beide dat ze besloten om op date te gaan. Hoe denk je dat de date zal verlopen?

-------------------
Even ofverhaal: staan er fouten in zeg het dan. Want ik ben niet zo goed in zinnen maken. Maar schrijf wel graag. En dit is mijn eerste verhaal, dus ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden.
Miss_S
Podium hulp Podium hulp

Re: Een samengesteld gezin

Hoofdstuk 1:
Oh nee, oh nee krijste Amber, ik ben te laat. En ze haastte zich naar het strand.
Hoe kon ik de tijd vergeten.

Afbeelding

Oef wat een geluk hij is er nog niet. Oh ik hoop maar niet dat hij zijn dochter bij heeft.

Afbeelding

Eindelijk daar was Caleb, maar Amber haar gezicht verbleekte al. Hij had zijn dochter bij. Hoe kon hij haar dit aan doen. Caleb: Sorry dat ik te laat ben, de babysitter kwam niet opdagen. Het spijt me echt waar. Ik wou echt een date met jou. Het is al zo lang geleden voor mij.

Afbeelding

Amber voelde zich in eens slecht. Hoe had ze dit kunnen denken van hem. Misschien moet ik het een kans geven dacht ze. Ok ik geloof je, maar kan je haar even neer zetten?

Afbeelding

Caleb zei ik ben blij dat je mij gelooft echt waar. En hij sprong in haar armen, amber liet hem bijna vallen. Hij woog dan ook meer als haar. Wat was hij toch een schatje dacht Amber.

Afbeelding

De date werd bruusk onderbroken door Sami. Ik wil naar huis krijste ze tegen Caleb.
Caleb zei ik moet weg. Sorry zei hij nog.
En voordat Amber het besefte stond ze alleen. Ze keek rond en zag Caleb nergens :s
Blijkbaar gaf hij veel toe aan de kleine Sami. Ze ging zitten, ze moest nadenken...

Afbeelding

Waarom is hij weg gegaan? Heb ik te snel gevraagd of ik zijn vriendin mocht zijn? Ze bleef zich maar afvragen, wat ze fout had gedaan. Hij zei dat hij van haar hield. Misschien was het toch te snel voor Caleb? Zou ze er ooit achter komen?
Miss_S
Podium hulp Podium hulp

SNOEPxSTOK schreef:Gebruik is Hide line effects :)
En de Tab toets! :D

Voor de rest is het wel een leuk stukje :)
wat is hide line?
ja heb het nog nooit gedaan, sorry.
Maar ik ga er zeker op letten in het volgende deel, dankje
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Dat is een cheat, zodat j geen gedachtewolkjes enzo ziet.
Om precies te zijn:
HideHeadLineEffects on. Kan dat er een klein foutje in zit, ik
weet vaak pas de cheats als ik dat invulvenstertje zie xD
Leuke update :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Miss_S
Podium hulp Podium hulp

marlinde schreef:Dat is een cheat, zodat j geen gedachtewolkjes enzo ziet.
Om precies te zijn:
HideHeadLineEffects on. Kan dat er een klein foutje in zit, ik
weet vaak pas de cheats als ik dat invulvenstertje zie xD
Leuke update :)
oh dankje wel, kan echt handig zijn :)
en wanneer gebruik je de tab precies?
Refurb
Man met de buit Man met de buit

CTRL+SHIFT+C: Dan krijg je het blauwe cheatvenstertje. Hier vul je in:
"hideheadlineeffects on" zonder de aanhalingstekens natuurlijk. Kleine letters/hoofdletters dat maakt niet uit.

Als je met je Sims bezig bent druk je gewoon eens op TAB. Nu kun je in free mode door de wereld zweven en verschillende posities aannemen. Probeer ook eens Q en E en SHIFT+D en SHIFT+A
Afbeelding Afbeelding
Miss_S
Podium hulp Podium hulp

Refurb schreef:CTRL+SHIFT+C: Dan krijg je het blauwe cheatvenstertje. Hier vul je in:
"hideheadlineeffects on" zonder de aanhalingstekens natuurlijk. Kleine letters/hoofdletters dat maakt niet uit.

Als je met je Sims bezig bent druk je gewoon eens op TAB. Nu kun je in free mode door de wereld zweven en verschillende posities aannemen. Probeer ook eens Q en E en SHIFT+D en SHIFT+A
super bedankt, zo leer ik nog wat bij :)
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ Dat komt best hard over denk ik?

Wauw, als er nog wat updates zijn kan ik pas echt oordelen, maar erg leuk!
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Miss_S
Podium hulp Podium hulp

dank jullie wel allemaal.
Hier volgt hoofdstuk 2

Caleb wou opnieuw afspreken met Amber. Dit maal spraken ze af aan het theater.
En zonder zijn dochter. Dit was natuurlijk een wonder. Maar hij wou bewijzen dat hij amber echt graag had.

Afbeelding

Al snel kwam daar de magische vonk tussen beide. Amber worstelde nog steeds met haar gevoelens voor Caleb en diens dochter Sami.

Afbeelding

Caleb lachte er mee dat ze konden trouwen. En Amber was er eerder serieus over. Wil je met mij trouwen Caleb? Tot haar verbazing zei hij al snel ja.

Afbeelding

Nog 3 nachtjes slapen en dan is het de trouwdag dacht Amber. Maar vanavond is het mijn vrijgezellen feestje. Er was een mannelijke stripper. En oh jee, wat was hij knap.

(helaas geen foto)

Amber werd stralend wakker, oh vandaag trouw ik zei ze stralend.

Afbeelding

Al snel kwamen de gasten, en werd er uitbundig gedanst.
Al snel gaven ze elkaar het ja woord

Afbeelding

Na de trouw trokken Caleb en Sami bij Amber in. Amber had zich voorgenomen om Sami vriendelijk welkom te heten. Maar dit was buiten Sami gerekend. Jij bent niet mijn moeder riep Sami kwaad.

Afbeelding

En het ging van kwaad, tot erger. Overal maakte Sami een val voor Amber.

Afbeelding

Amber was het beu. Caleb brulde ze. Wat is er schat? Sami haat me snikte Amber. Caleb schrok hier echt van. Ik geloof dit niet, ik zal wel met haar praten.

Afbeelding

Caleb riep even Sami bij zich. En Sami eigenwijs als ze was. Vroeg gewoon om vergeving van haar vader. En zei dat ze dit nooit meer ging doen. Want ze wist dat haar vader toegaf. Caleb zei ik vergeef je Sami.

Afbeelding

De daar op volgende dagen ging Sami van kwaad tot heel erg. Op eens hoorde Sami haar vader brullen. Sami kijk mijn haar nu krijste hij, het is geel. Je gaat te ver brulde hij. Ik stuur je naar een kostschool. Sami riep vader het was mijn bedoeling niet. Nu kom je er niet mee weg zei hij. Zo kwaad had Sami haar vader nog nooit gezien.

Afbeelding

Amber wou Caleb snel goed nieuws brengen. En zag nog net in dat dit niet het juiste moment was.
Caleb was pas afgekoeld toen Sami vertrok naar de kostschool. Caleb bekeek Amber is heel goed. Heb je mij niks te vertellen? Euhm ja, hoe zal ik dit zeggen zei Amber. Ik ben zwanger Caleb.

Afbeelding

En al snel werd Becky geboren. Becky was een wolk van een baby.
(sorry dat men popje, er verbrand uit ziet. Ze had namelijk met dat lab gespeeld)

Afbeelding

Wat zal Becky bereiken? En zullen we ooit Sami nog terug zien?
Zullen Amber en Caleb nog meer kinderen krijgen?
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Probeer ook " te gebruiken als sommige wat zeggen, bijvoorbeeld;

Amber wou Caleb snel goed nieuws brengen. En zag nog net in dat dit niet het juiste moment was.
Caleb was pas afgekoeld toen Sami vertrok naar de kostschool. Caleb bekeek Amber is heel goed. "Heb je mij niks te vertellen?", vroeg hij. "Euhm ja, hoe zal ik dit zeggen", zei Amber. "Ik ben zwanger Caleb", vervolgde ze.

Bijvooorbeeld dat, dat leest wat fijner ;)

Maar verder wel leuk ;d
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie