na deze update komt er nog veel aan het licht dus het wordt nog spannender. de volgende up komt van het weekend wanneer precies weet ik nog niet(heb echt veelste veel huiswerk)
Veel leesplezier
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Verbaast kijk ik hoe deze jongen naar me toe komt en me beledigt. Opeens komt Sanne naar beneden. Verbaast kijkt ze naar mij en dan naar de jongen. 'Bianca zeg dat het je spijt" zegt ze. 'wat waarom hij sloeg mij en'' '' je slaat toch niet je aangetrouwde broer''. Verbaast maar ook erg boos op hem en Sanne ga ik naar mijn kamer. Nadenkend begin ik aan een brouwsel te proberen te ontdekken. Ik wil een drankje waardoor ik in de garage kom.

Helaas werd het een mislukt brouwsel. Tja ik had geen tijd meer om me om te kleden, want ik moest naar school als ik te laat kom dan krijg ik huisarrest.

Voor de zoveelste keer zat ik weer alleen in de bus. Ik was niet bepaald populair. Sinds iedereen dacht dat ik achter de moord van mijn vriendje zat wil niemand maar dan ook niemand meer met me omgaan. Iedereen kreeg dit te horen van mijn aangetrouwde broertje die trouwens Alex heet.
Want wat is er nou met mijn vriendje gebeurt alleen ik weet het. Ik durf het aan niemand te vertellen zometeen vertelt iemand het door en krijg ik problemen.

Onder de saaie les van meneer Lion kreeg ik een visoen over mijn vader ik viel natuurlijk weer van mijn stoel en iedereen lachtte me ook nog eens uit. Na al dit gedoe werd het thuis ook niet veel beter. Alex zat telkens te lachen als ik me omdraaide waarom wist ik toen ik net alsof deed dat ik naar de wc ging. Hij zat me gewoon te filmen. Toen hij zag dat ik het zag rende hij naar beneden en verstopte de film. Wat hij precies heeft gefilmd weet ik niet maar daar kom ik wel achter.

Toen ik boos werd op Alex ging hij huilen alleen maar omdat ik dan straf kreeg. Als een cheeta kwam Sanne naar beneden en begon me te slaan. Ze zij dat als ik dat nog een keer zou doen dan zou ze me wat aandoen en geloof me dat doet ze. Natuurlijk liet Alex me daarna nog een paar schrikken en rende toen naar buiten.

Ook ik renden naar buiten waar ik net Sanne nog in de auto zag stappen. Het was weer zo ver hij mocht iets waar ik al een tijdje om vroeg. Alex had het autorijden binnen een uur onder zijn knie. Het kwam hard aan toen hij een nieuwe auto kreeg(die auto wou ik ook) Ik wil zo snel mogelijk hier weg dacht ik nog even voordat ik ging afwassen.

Natuurlijk ben ik niet altijd de liefste maar hij krijgt altijd alles en nooit huisarrest. Na het afwassen wou ik nog even kijken of ik nog een brouwsel kon ontdekken. om 3:45 PM maakte ik een dansje van vreugde het was gelukt ik had het perfecte drankje gevonden. Toen ik het drankje op het tafeltje naast me bed legde dacht ik er niet meer aan en viel gelijk op me bed in slaap.
Ik had nog wel even een slaapbrouwsel genomen want ik kon gewoon niet slapen(het werkt dus goed)
en? tips,opmerkingen of iets anders mogen altijd. ben benieuwd wat je vonden