Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Ga jij dit dagboek volgen?

Peiling eindigde op vr 17 jun 2011, 21:54

Nee, het is erg saai
2
50%
Misschien, want het is gewoon niet echt spannend enz
0
Geen stemmen
Ja of course
2
50%
Totaal aantal stemmen: 4

12 berichten • Pagina 1 van 1

kiwifan
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Bedrog bestaat! Mededeling!!!!!!

Dit is mijn eerste dagboek. Dit verhaal gaat een deel over mijn leven en een deel is verzonnen. Ik ben van plan om 3 dagen in de week te update. Tips zijn altijd welkom!!!!!!!

Het verhaal gaat over een meisje die haar vader op een vreemde manier kwijt raakte. Ze is erg eigenwijs en luistert niet naar haar stiefmoeder. Op een dronken moment krijgt ze allemaal visionen over wat er kan gebeurt zijn en waar of was hij voor het laatst.

Proloog Blz 1
Update 1 Blz 1
Update 2 Blz 2

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik weet het nog alsof het gisteren is gebeurt. Ik ging op schoolreis naar het strand. Onderweg ging mijn telefoon ik vroeg of ik hem mocht opnemen. Het mocht gelukkig anders wist ik het slechte nieuws pas om 2 uur. Ik nam vrolijk de telefoon op en hoorde me stiefmoeder toen ze alles had vertelt drukt ik haar weg van verdriet. Mijn vader was dood. Me stiefmoeder had met haar geheime camera een foto van zijn dood gemaakt.
Afbeelding
Ik geloof niet dat hij dood is maar is gevangen genomen door me stieffamilie, want waar ligt zijn graf?

en? hoe vinden jullie het proloog :$ moet er meer komen?

Laatst gewijzigd door kiwifan op do 09 jun 2011, 16:46, 9 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Bedrog bestaat!

Ik ben wel benieuwd naar meer! :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
kiwifan

Re: Bedrog bestaat! update 1

Eindelijk heb ik een manier gevonden om me hoofd een beetje leeg te maken. Elke dag doe ik nu yoga. Er is ook zo veel gebeurt o nee nu denk ik er weer aan! Sinds me stiefzusje naar een kostschool is gegaan is het hier heel erg rustig. Maar zij mag wel naar een priveschool voor beleefde kinderen. Wat was ze blij toen ze hoorde dat ze weg uit huis mocht. Ze heeft zelfs me nog gebeld. En dat terwijl ze een hekel aan me heeft.
Afbeelding
In de tussen tijd zijn we ook nog eens verhuisd. Wat doet iedereen toch lief tegen me ze voelen zich vast schuldig. Toen we net naar sunset valley verhuist waren ontmoette ik een hele leuke jongen. Hij heette Stefan. Zijn vader kenden mij stiefmoeder ook. Natuurlijk bleef ik door vragen en hij vertelde alles over hoe zijn vader trouwde en stierf. Toen hij het verhaal helemaal vertelt had barste ik in tranen uit. Hij duwde me stevig tegen zich aan.
Afbeelding
Na die avond bleef hij nog vaak slapen totdat sanne zo heet me stiefmoeder het merkte. Ze sloeg me en werd boos. Stefan verdedigde me, maar dat hij niet moeten doen. Nu ligt hij in het ziekenhuis door sanne. Ik bezoek hem elke dag, maar van zijn ouders mag ik niet meer met hem omgaan.
Afbeelding
Ik voelde me zo alleen dat ik begon brouwsel te maken. Op een gegeven moment had ik een happybrouwsel gemaakt. Je kan het al raden ik voelde me de hele dag happy. Natuurlijk dronk ik weer te veel van die brouwels en werd ik dronken.
Afbeelding
In een vage droom zag ik een jongen met zwart haar op me afkomen. Wie was hij? en wat deed hij hier?

en?hoe vonden jullie het :$ tips zijn altijd welkom
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Erg leuk! Alleen beetje kort misschien
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
kiwifan

Simsfreak schreef:Erg leuk! Alleen beetje kort misschien
bedankt :D
ik zou de updates voortaan iets langer doen :laugh

volgende keer in bedrog bestaat!
wie is toch die jongen in haar visionen
waar is toch haar vriendje heen
heeft ze eindelijk het drankje waar ze haar vader mee kan vinden?(of zeker weten dat hij dood is)
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Leuk ;d

Je kan natuurlijk ook zelf proberen een banner te maken, of gewoon aan iemand vragen van wie je mss een banner zou willen ;d

Ik ook hoor xd
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op ma 06 jun 2011, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
kiwifan

na deze update komt er nog veel aan het licht dus het wordt nog spannender. de volgende up komt van het weekend wanneer precies weet ik nog niet(heb echt veelste veel huiswerk)
Veel leesplezier
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding
Verbaast kijk ik hoe deze jongen naar me toe komt en me beledigt. Opeens komt Sanne naar beneden. Verbaast kijkt ze naar mij en dan naar de jongen. 'Bianca zeg dat het je spijt" zegt ze. 'wat waarom hij sloeg mij en'' '' je slaat toch niet je aangetrouwde broer''. Verbaast maar ook erg boos op hem en Sanne ga ik naar mijn kamer. Nadenkend begin ik aan een brouwsel te proberen te ontdekken. Ik wil een drankje waardoor ik in de garage kom.
Afbeelding
Helaas werd het een mislukt brouwsel. Tja ik had geen tijd meer om me om te kleden, want ik moest naar school als ik te laat kom dan krijg ik huisarrest.
Afbeelding
Voor de zoveelste keer zat ik weer alleen in de bus. Ik was niet bepaald populair. Sinds iedereen dacht dat ik achter de moord van mijn vriendje zat wil niemand maar dan ook niemand meer met me omgaan. Iedereen kreeg dit te horen van mijn aangetrouwde broertje die trouwens Alex heet.
Want wat is er nou met mijn vriendje gebeurt alleen ik weet het. Ik durf het aan niemand te vertellen zometeen vertelt iemand het door en krijg ik problemen.
Afbeelding
Onder de saaie les van meneer Lion kreeg ik een visoen over mijn vader ik viel natuurlijk weer van mijn stoel en iedereen lachtte me ook nog eens uit. Na al dit gedoe werd het thuis ook niet veel beter. Alex zat telkens te lachen als ik me omdraaide waarom wist ik toen ik net alsof deed dat ik naar de wc ging. Hij zat me gewoon te filmen. Toen hij zag dat ik het zag rende hij naar beneden en verstopte de film. Wat hij precies heeft gefilmd weet ik niet maar daar kom ik wel achter.
Afbeelding
Toen ik boos werd op Alex ging hij huilen alleen maar omdat ik dan straf kreeg. Als een cheeta kwam Sanne naar beneden en begon me te slaan. Ze zij dat als ik dat nog een keer zou doen dan zou ze me wat aandoen en geloof me dat doet ze. Natuurlijk liet Alex me daarna nog een paar schrikken en rende toen naar buiten.
Afbeelding
Ook ik renden naar buiten waar ik net Sanne nog in de auto zag stappen. Het was weer zo ver hij mocht iets waar ik al een tijdje om vroeg. Alex had het autorijden binnen een uur onder zijn knie. Het kwam hard aan toen hij een nieuwe auto kreeg(die auto wou ik ook) Ik wil zo snel mogelijk hier weg dacht ik nog even voordat ik ging afwassen.
Afbeelding
Natuurlijk ben ik niet altijd de liefste maar hij krijgt altijd alles en nooit huisarrest. Na het afwassen wou ik nog even kijken of ik nog een brouwsel kon ontdekken. om 3:45 PM maakte ik een dansje van vreugde het was gelukt ik had het perfecte drankje gevonden. Toen ik het drankje op het tafeltje naast me bed legde dacht ik er niet meer aan en viel gelijk op me bed in slaap.
Ik had nog wel even een slaapbrouwsel genomen want ik kon gewoon niet slapen(het werkt dus goed)
Afbeelding

en? tips,opmerkingen of iets anders mogen altijd. ben benieuwd wat je vonden :$
Afbeelding
kiwifan

Re: Bedrog bestaat! (update 2)

Helaas moet ik nu al een einde aan dit dagboek maken omdat er opeens veelste veel te doen is voor mij wanneer ik dan waarschijnlijk door kan gaan zal pas in september zijn. Ik Bedank iedereen die dit dagboek las en wens jullie een fijne zomervakantie toe. En misschien als ik ooit nog tijd heb begin ik met een ander dagboek.

groetjes kiwifan
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie