Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

84 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

De Delano ISBI ~ POLL voor volgende legacy! Stem aub!~ 02/07

LET OP! Deze legacy is in het ENGELS! Je hoeft niet heel goed Engels te kunnen, maar kun je het totaal niet verstaan, kun je dit ook niet lezen!

Hallo!

Ik ben sinds een week of 2 nu bezig met een ISBI challenge. Ik houd dit ook bij op blog en ik zou het leuk vinden als jullie even een kijkje kwamen nemen. Op mijn homepagina kan je ook wat meer over de ISBI challenge vinden ;).

Eigenlijk is het dus een 10G, oftewel Legacy Challenge.

Waarom ik voor Engels heb gekozen? Nou, ik lees veel Engelse legacies en heb zo wat vrienden gemaakt. Ik ken er ook meer mensen. Ik zou het super vinden als jullie een reactie achterlaten, maar dan wel het liefst in het Engels. Als je dat echt niet wil mag het ook in het Nederlands, want omdat ik 'Webmaster' ben kan ik jullie comments aanpassen. Reacties hier zijn natuurlijk ook welkom! En natuurlijk alle vormen van kritiek!

Ik hoop dat ik jullie daar zie!

http://acrazydelanoisbi.wordpress.com/

De updates tot nu toe!

Founding Generation:
0.1 So begun a Legacy
0.2 Fail
0.3 Rejections

Generatie 1:
1.0 OMGWTFBBQ!
1.1 The world will never know.....
1.2 Awesome shizz
1.3 Imagine
1.4 Time passes

Veel plezier! :D

Download a Delano!

Sims tot nu toe geupload voor download:

Tracey Delano, sims3pack en .sim file!
Theodore Delano, sims3pack en .sim file!
Zane Delano, sims3pack en .sim file!
Jay Delano, sims3pack en .sim file!
Sheila Morris, sims3pack en .sim file!
Mora Chocolate, sims3pack en .sim file!
Jimmy Chocolate, sims3pack en .sim file!

Volg mij en mijn sims ook op LiveJournal!


Mijn LiveJournal!

Tweede legacy: The Chocolate Rainbowcy!

~Updates tot nu toe!~

Founding Generation:
0.1 The start of something new

Laatst gewijzigd door Simsesther op za 02 jul 2011, 19:26, 13 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: De Delano ISBI

Is er helemaal geen belangstelling voor deze legacy? En als dat niet zo is zou ik ook graag willen weten of dat aan het Engels ligt of aan de legacy zelf. Dan weet ik wat ik kan verbeteren! :)

Laatst gewijzigd door Simsesther op zo 12 jun 2011, 22:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: De Delano ISBI

Haha, de manier waarop je het schrijft is wel anders dan ik gewend ben bij een legacy, maar ik zal eens naar hoofdstuk 2 kijken :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: De Delano ISBI

Dankjewel voor je reactie. Hahah ja. Maar ik zie andere mensen altijd helemaal zweten om mooie verhalen te verzinnen enzo, maar als ik een challenge ga spelen doe ik het ook om de challenge te spelen en compleet te maken, en niet om een heel verhaal erbij te verzinnen en scenes op te zetten. Ik vind het wel altijd leuk om te lezen als anderen dat doen, maar ik vind het zelf gewoon fijner zo :) En er zijn meer mensen die het zo doen hoor haha!
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: De Delano ISBI

Omg ik heb net alles gelezen, haha, geweldig :D Ik wil meer en nu een goede man XD wat is dat mastercontrollerdingetje eigenlijk?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: De Delano ISBI

Dankjewel!! :wub
MasterController is van Twallan, en je kunt er heel veel dingen mee doen... zoals townies makeovers geven :D En je kan ook de seksuele geaardheid van je sim zien, en echt nog veel meer :D Als je de link wilt kan ik die wel eventjes PMen ;)
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: De Delano ISBI

Neee, ik vind zo lullig, want ik weet hoe erg je om reacties kan zitten springen en dan leest iemand het maar die reageert niet, dat is ook frustrerend, haha. Leg me trouwens eens uit wat dat is met die 'Chimerees en Skiptons?' Van eerdere dagboeken of zo?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: De Delano ISBI

Chimerees en Skiptons zijn van iemand anders (die ook zo'n soort legacy schrijft!) waar ik heel erg fan van ben en ze heeft heel veel andere lezers en fans... dus die personages uit die legacies zijn vrij populair en daarom heb ik ze gedownload en in mijn spel gedaan :) Ik snap dat dat voor jullie een beetje verwarrend kan zijn haha!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie