Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

18 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Mijn Vijand Binnenin. Gestopt!! Slotje !?

Ik heb besloten om een dagboek te maken, genaamd: Mijn Vijand Binnenin.
Mijn dagboek gaat over een meisje, nienke van Dam, ze is net 18 jaar geworden. het zit haar allemaal niet mee. ze is vroeger veel gepest maar dat heeft ze achter haar gelaten. ze heeft nu een andere zorg: in leven blijven! Nienke heeft namelijk Anorexia

Afbeelding

Moe laat ik me op mijn bed ploffen. ik kan amper meer op mijn benen staan. mijn maag rommelt, ik negeer het. het mag niet ik mag niet eten daar word nog dikker van! 'goedzo' zegt de stem in mijn hoofd 'zo moet je doorgaan, dan ben je in een wip topmodel!'. ik luister maar diep van binnen wil ik het niet.

Tadaa !! srry voor het vage begin maar dit is dus de proloog

Laatst gewijzigd door abctje op do 23 jun 2011, 15:57, 5 keer totaal gewijzigd.

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Mijn Vijand Binnenin.

Haha, ik had een tidjee geleden een idee
om een dagboek over een meisje met anorexia te maken,
Gelukkig is het niet doorgegaan :P
Ik ben benieuwd ( is dit een proloog?)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mijn Vijand Binnenin.

Ik ben benieuwd zoals vele :d
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Mijn Vijand Binnenin.

Ik zag de titel en dacht gelijk al aan anorexia. Vooral na het plaatje. Toen ging ik je inleiding lezen en ik ben benieuwd wat ze er van gaat maken. Ga snel beginnen!

Ze is trouwens wel super mager. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Mijn Vijand Binnenin.

Bedankt voor de reacties :D
hier komt H1

Afbeelding
vermoeid zit ik op de bank. ik ben vorige week alweer achtien geworden. achtien jaar vol ellende. dromerig staar ik voor me uit. ik word ruw uit mijn gedachten geschud door gestommel beneden gevolgd door de bulderende stem van mijn broer. mijn moeder heeft hem en zijn verloofde uitgenodigd. ja, ik woon nog bij m'n ouders. bah, ik heb nu even geen zin in mijn broer. ik hoor mijn maag rommelen maar ik negeer het. ik mag niet eten, daar word ik dik van.

Afbeelding
ik kijk naar een of andere bruiloft van twee beroemdheden. geboeid kijk ik toe. allemaal vrouwen in prachtige jurken met een wespentaille lopen rond. mijn stemming slaat om. 'Zo wil ik ook zijn!' schreeuw ik boos. 'wat is er?!' hoor ik mijn moeder roepen. ik antwoord niet, in plaats daarvan gooi ik de afstandsbediening boos op de grond en ren naar mijn kleine badkamer.

Afbeelding
ik kijk met betraande ogen naar mezelf. 'veels te dik.' zegt de stem in mijn hoofd doordringend. 'ik weet het, ik weet het! maar dat gaat veranderen, ik krijg ook en wespentaille!' zeg ik vastberaden tegen mezelf. 'Thats the spirit' antwoord de stem in mijn hoofd tevreden. dat word morgen sporten en geen ontbijt. het maakt niks uit, wie mooi wil zijn moet pijn leiden.

Afbeelding
ik kruip in bed en luister naar de geluiden beneden, ik hoor gelach en het kletteren van messen en vorken op borden. 'laat hun maar lekker dik worden, ikke lekker niet.' mompel ik tegen mezelf voor ik in slaap val. ik vergeet de lichten uit te doen maar dat maakt niks uit. mijn droom is geweldig, ik ben topmodel en draag een prachtige jurk. sjiik loop ik over de rode loper en iedereen kijkt me bewonderend aan. dat is mijn doel en dat gaat me lukken.

Afbeelding
met een zucht word ik de volgende morgen wakker door het geluid van mijn wekker. ik druk hem snel uit, ik wil mijn ouders niet wakker maken. ik probeer op te staan maar word terug geduwd door een hevige pijn in mijn buik. 'wat doe je nou, idioot?! opstaan!' roept de stem in mijn hoofd verontwaardigd. Tweede poging. ik sta weer op en negeer met moeite de pijn in mijn buik. ik loop naar de kast en trek mijn joggingsbroek en topje aan.

Afbeelding
ik sluip de trap af en voel de warme zonnestralen door het raam op mijn huid branden. het voelt heerlijk. mijn topje slobbert langs mijn lichaam en mijn broek is opeens veels te groot. ik let er niet op. het is vast uitgerekt door mijn dikke billen en buik. ik loop als warming up vijf keer de trap op en neer. tot slot drink ik nog een slokje water uit de kraan. en loop naar mijn fiets.

Afbeelding
ik stap op en ga op weg naar het centrum. zoals altijd 12 rondjes om het winkelcentrum en dan op weg naar de pier. het voelt alsof ik elk moment kan flauwvallen maar ik zet door. kinderen die op weg naar school zijn wijzen naar me maar ik negeer het. ik fiets snel door en zie de pier al in zicht komen. 'ik ben er bijna' fluister ik tegen mezelf

Afbeelding
snel gooi ik mijn fiets tegen het gebouw aan en doe hem op slot. snel loop ik verder. ik ga steeds sneller. 'het vet moet eraf vliegen!' roept de stem in mijn hoofd aanmoedigend. ik loop nog sneller. ik stop een minuut om wat water te drinken en loop snel weer verder. de trap naar het strand loop ik 10 keer op en neer voordat ik het strand op ga. mijn hart klopt in mijn keel en ik zweet ontzettend maar dat boeit me niks.

Afbeelding
ik stop op het einde van het met kiezels bezaaide strand. ik kan niet meer. 'wat doe je nou!' roept de stem in mijn hoofd boos 'doorlopen! of wil je niet mooi en slank zijn!?'. 'JA, ja ik wil mooi en slank zijn!!!' schreeuw ik. een paar vogels vliegen op uit de bomen en ik loop met een rotgang weer verder tot ik niet meer verder kan. vermoeid jog ik terug naar mijn fiets.

Afbeelding
ik fiets naar het parkje in het centrum. ik plof neer op een bankje en blijf stil zitten. mijn ademhaling is zwaar en ik ben helemaal nat van het zweet. ik wil gaan liggen en slapen tot ik niet meer kan maar ik blijf star zitten. ik voel ogen in mijn rug priemen en ik kijk snel om. er staat een man naar me te kijken. ik kijk fel terug. die man zal wel denken, wat voor dik meisje zit daar? maar dat zal snel veranderen. binnenkort zal hij me zien in alle modebladen van de stad. ik sta op en stap op mijn fiets om naar huis te gaan.

Dite was de eerste update. het is nog een beetje saai maar het is de eerst update nog maar!! :D
Reacties en tips zijn welkom!

Laatst gewijzigd door abctje op wo 25 mei 2011, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Mijn Vijand Binnenin. Update H1 !!! 25-5-2011

ik Heb zoals jullie zien een hele tijd niet geupdate maar dat komt omdat ik genoodzaakt moet stoppen, mijn broertje heeft mijn laptop laten vallen en BAM harde schijf stuk. alles ligt eraf dus heb ik besloten om een ander dagboek te maken waar ik wel echt mee Doorzet !!!
nogmaals het spijt mij

Weergave- en sorteeropties

Gesloten