Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk verhaal wordt vervolgd

Famillie Adellia
1
14%
Famillie Bloemendaal
2
29%
Famillie Perfectio
2
29%
Famillie Montana
2
29%
Totaal aantal stemmen: 7

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
weijki
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
108
Lid geworden op:
za 24 apr 2010, 17:25

Wordt vervolgd verhalen

Hieronder staan 4 verhalen van 4 verschillende familie's die op het eiland Lost Island wonen. Elke familie heeft zijn eigen wordt vervolgd verhaal. De bedoeling is dat ik van elke familie een verhaal hier neerzet en ik laat jullie kiezen met de Poll welk verhaal als eerste wordt vervolgd. Bij het eerste verhaal van de familie's staan geen foto's. Als er een verhaal wordt vervolgd heeft dat bij sommige verhalen natuurlijk consequenties.

1. Familie Adellia
2. Familie Bloemendaal
3. Familie Perfectio
4. Familie Montana

Misschien hebben jullie het wel gemerkt, elk verhaal heeft wel een verband met een ander verhaal. En heeft iemand de rode draad al gespot ;)

Binnenkort komt hier een link naar de video van Lost Island.

Laatst gewijzigd door weijki op wo 18 mei 2011, 11:22, 11 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
weijki
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
108
Lid geworden op:
za 24 apr 2010, 17:25

Famillie Adellia

Moeder : Youra Adellia
Dochter: Veloia Adellia

[Afbeelding

Verhaal:
Was al 3 jaar gelukkig getrouwd, toen ze zwanger werd van Veloia. Ze wilde graag haar kind buiten de stad opvoeden, en kon uiteindelijk haar man overhalen. Ze gingen naar een makelaarskantoor en zochten veel huizen via het internet. 3 maanden gingen voorbij en ze hadden nog niets gevonden, haar buik werd steeds dikker en haar man steeds chagrijniger. Ze ging naar het ziekenhuis voor een controle, in de wachtkamer van het ziekenhuis kwam ze een huilende vrouw tegen. Door de hormonen die door haar lijf gierde kon ze die vrouw niet alleen laten zitten, ze ging naast de vrouw zitten en begon haar te troosten, de huilende vrouw vertelde haar hele verhaal en Youra zei zacht "het komt allemaal goed, ga genieten van de tijd die je nog hebt", de vrouw bedankte haar en liep de wachtkamer uit.

Nog niet veel later was zij aan de beurt, eindelijk de 24 weken echo, de zuster was heel vrolijk maar ineens vertrok haar gezicht. "Uw kindje is veel te klein, dit is niet goed". Youra schrok "hoe kan dat" riep ze door de kamer heen. "Rustig mevrouw ik haal er een dokter bij", en de zuster liep weg. De deur stond op een kiertje en ze kon een beetje naar buiten kijken. Ze zag een oude man in een witte jas, de oude man keek plots haar richting uit en zag haar liggen. De man liep naar de deur toe en deed de deur een stukje open, "gefeliciteerd zei de oude man hoe ver bent u?" "24 weken" zei Youra en probeerde haar tranen te bedwingen. "O zei de oude man, u kindje is zeker te klein", nog voordat ze iets kon zeggen stapte de oude man binnen. "Meisje, ik kan je helaas niet onderzoeken, ik ben gepensioneerd maar kom nog regelmatig hier om doctoren advies te geven en oude patiënten te bezoeken, maar meisje ik kan je wel advies geven. Verhuis!!! De stad is niet gezond voor een kleine baby". "We zijn al 3 maanden bezig met zoeken, we kunnen niets vinden alles is te duur, en al is het betaalbaar is het veel te klein" zei Youra verbitterd en haar tranen kon ze niet meer houden. "Ik weet wel een plek" zei de oude man "Lost Island, is een mooi eilandje met heel veel natuur, weinig verkeer en heel veel vriendelijke mensen". De man verliet de kamer en even later kwam de zuster.

"Mevrouw, de dokter had een spoedgeval, zou u morgen kunnen terugkomen?" Youra Verliet het ziekenhuis en keek op haar horloge, "alles heeft maar een half uurtje geduurd, het leek wel een eeuwigheid. Nou dan ga ik mijn man verassen met een heerlijke maaltijd". Toen ze thuis aankwam zag ze de auto van haar man als staan, "hij is vroeg thuis, he jammer kan ik hem niet verassen. O de schoonmaakster is ook nog net weg, owja ze zou vandaag de ramen zemen". Ze draaide de sleutel om en deed de deur open. Toen ze binnenstapte hoorde ze iemand huilen, ze liep de trap op toen hoorde ze haar man snauwen. "Blijf liggen trut", en ze hoorde een harde klap. Ze pakte de kandelaar van het tafeltje af, en stormde de slaapkamer binnen. Daar zag ze haar man, boven op de schoonmaakster. Ze was vastgebonden en huilde, haar kleren waren verscheurd. Zonder enige aarzeling sloeg ze haar man met de kandelaar op zijn hoofd, ze maakte de schoonmaakster los en belde de politie. Ondertussen had ze haar man opgesloten in de kast en gaf de schoonmaakster nieuwe kleren.

De politie kwam en nam haar man mee naar het bureau. "Dankjewel zei de schoonmaakster, hoe kan ik je ooit bedanken". Plots dacht Youra aan wat de oude man had gezegd. "Jouw vader is toch een architect" zei ze verlegen. "Zou hij voor mij een huis kunnen ontwerpen". "Tuurlijk" zei de schoonmaakster, en zo gezegd zo gedaan. Twee maanden later zat ze in een pracht van een huis. Ze had ook een lieve man ontmoet, rustig en mysterieus. Tijdens de bevalling was hij bij haar en het was niet eens zijn kind. Hij behandelde mijn dochter als een van zichzelf, hij zag haar opgroeien en hij was als een vader voor haar. Ondertussen was ze gescheiden van haar man die nog steeds in de gevangenis zat. De schoonmaakster had de rechtszaak gewonnen, en over een jaartje kwam hij weer vrij. veel te kort vond ze, "maar hij weet niet waar ik woon gelukkig". Haar nieuwe vriend weet van haar verleden en beloofde dat ze bij hem veilig was. Maar ook deze lieve man had een maar…. Hij was getrouwd!!!!

WORDT VERVOLGD

Laatst gewijzigd door weijki op di 17 mei 2011, 21:23, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
weijki
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
108
Lid geworden op:
za 24 apr 2010, 17:25

Famillie Bloemendaal

Man: Patrick Bloemendaal
Vrouw: Desire Bloemendaal

Afbeelding

Verhaal:
Desire is erg ziek, twee jaar geleden kreeg ze te horen dat ze lonkanker heeft. Er was niets meer aan te doen en de doctoren zeiden dat ze nog maar 6 maanden leven had. Desire was heel erg geschrokken en was heel verdrietig, “hoe kon haar leven nou zo snel voorbij zijn al die dingen die ik nog wil doen” vroeg ze zich verdrietig af. Verdrietig ging ze in de wachtkamer zitten, ”hoe moet ik dit mijn man vertellen” dacht ze en ze begon te huilen een aardige zwangere vrouw begon haar te troosten.

4 maanden gingen voorbij en ze werd steeds zieker, tijdens een onderzoek in het ziekenhuis kwam ze een oude gepensioneerde dokter tegen. “Meisje, je bent nog zo jong. Helaas mag ik je niet meer behandelen maar ik mag wel advies geven, verhuis!!! Verlaat de stad, de stad maakt je alleen maar zieker meisje”. “Waar moet ik dan heen” zei Desire “Lost Island zou ik je aanraden, de natuur op dit eiland is heel rein en puur”. Thuis aangekomen vertelde ze het verhaal wat de oude dokter had gezegd. “Dan gaan we toch, nooit geschoten altijd mis” zei Patrick “ wil toch al heel lang weg hier uit deze stinkende stad” mompelde hij erachteraan. “He verdomd het bestaat echt, en er is een perceel te koop en het is nog betaalbaar ook!!!” riep Patrick blij. ”Kunnen we eindelijk ons droomhuis bouwen” Desire Ogen begonnen te glunderen en zei zacht achteraan en eindelijk een gezin stichten.

Lichtelijk verschrikt zei Patrick “wat zei je schat?” Hij had het wel gehoord, en het liefste zou hij haar een voetbalelftal aan kinderen willen geven maar hij was ook ziek. Prostaatkanker, stiekem heeft hij behandelingen ondergaan omdat als Desire Het zou weten dat hij ook ziek was dan had ze waarschijnlijk niet meer geleefd van de stress. De kanker is weg en hij is weer gezond verklaard maar door de behandelingen is hij onvruchtbaar geworden, dit durft hij niet te zeggen want dan zou er nog een droom uiteenspatten, en hij is bang dat ze dat niet aan kan. De week erna hebben ze hun spullen gepakt, en zijn verhuist naar Lost Island, tijdens de bouw van het huis woonde ze in een stacaravan, Desire voelde zich met de dag beter worden, 2 maanden gingen voorbij.

Het was nu 6,5 maanden geleden dat de doctoren hadden gezegd dat ze nog maar 6 maanden te leven had, maar ze leefde nog steeds en ze voelde zich een stuk gezonder ook al was de kanker er nog. Ze ging regelmatig naar het plaatselijke ziekenhuis, voor onderzoeken en behandelingen. Een zuster vertelde haar dat veel mensen met kanker hier komen, maar vaak krijgen ze heimwee en gaan ze weer terug. Verdrietig kijkt ze naar de vloer en vervolgde haar verhaal. “Vaak krijgen we na een aantal weken te horen van hun geliefdes dat ze zijn overleden, en hoe stom ze zijn geweest om weer te vertrekken”.

Toen het huis eindelijk af was konden ze gaan genieten van elkaar, maar helaas was er geen extra ruimte gebouwd voor bijvoorbeeld een kinderkamer maar “ boven de kamer kon er nog wel een verdieping gebouwd worden indien het nodig zou zijn” zei de architect. Een jaar ging verstreken en bij een van de controles in het ziekenhuis kreeg Desire verassend nieuws. U bent zwanger!!! Patrick die deze dag toevallig bij de controle was verbleekte en voelde zich heel naar worden. Wat was er aan de hand, is ze vreemdgegaan of is het iets anders.

WORDT VERVOLGD
Gebruikersavatar
weijki
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
108
Lid geworden op:
za 24 apr 2010, 17:25

Familie Perfectio

Vader : Benjamin Perfectio
Moeder : Dottie Perfectio
Dochter : Shanoel Perfectio
Zoon : Patricko Perfectio

Afbeelding

Benjamin kreeg toen hij 10 was te horen dat hij een wonderkind was, kleine Einstein noemden ze hem ook wel. Zijn ouders waren toen die tijd beroemde wetenschappers, en waren heel erg trots toen ze ontdekten dat hij net zo slim was als hun was, echter was hij zelfs nog slimmer. Op een dag vertelde zijn ouders dat ze gingen verhuizen, naar een mooi eiland. Dit eiland was speciaal, uniek en puur. De ontdekkers van dit eiland had zijn ouders gevraagd om onderzoek te doen. Ze verhuisden naar het eiland samen met dokter en een architect. De architect was een jonge man die net als Benjamin erg slim was, ook hij werd gezien als een wonderkind.

Hij ontwierp alle openbare gebouwen op het eiland en liet een aantal gedragscodes en regels opschrijven, ook wel de tiengeboden van de architectuur. Daar hebben later alle architecten aan te houden als ze een huis ontwerpen voor de toekomstige bewoners. De dokter was net zo oud als zijn vader, hij hielp zijn vader mee met verschillende onderzoeken en zou het hoofd van het ziekenhuis worden op Lost Island. Jaren lang hebben de ouders van Benjamin onderzoek gedaan naar dit eiland, en hij mocht zo nu en dan ook mee naar het laboratorium. Al gauw kreeg hij een vriendinnetje, de dochter van de architect. Dottie was een mooie blonde meid beetje verwaand maar Benjamin mocht zich gelukkig prijzen omdat hij nooit een vriendinnetje had gehad. Dottie schonk hem 2 mooie kinderen, en al gauw werd hij hoofdonderzoeker.

Hij kon heel het laboratorium uit zijn hoofd naja bijna. Er was een gedeelte waar hij niet in mocht, dat was het domein van de dokter, alleen zijn vader is daar een aantal keer geweest, zijn vader heeft hem zelfs gewaarschuwd, “Jongen wat er ook gebeurd ga niet daar naar binnen” Benjamin had dat belooft en heeft ook nooit de behoefte gehad om daar binnen te gaan. Het huwelijk tussen Patrick en Dottie begon scheurtjes te krijgen, Dottie was heel flirterig en benjamin wist dat hij niet de enige man in haar leven was. Hij had haar zelfs al een aantal keer betrapt, maar zij weet dat niet. Zijn kinderen zijn heel verwaand, en willen alles hebben, het is alles wat hij nog heeft dus geeft hij ze die dingen waar ze om vragen. Elke dag keek hij van de badkamer balkon naar de mensen, er werden steeds meer nieuwe huizen gebouwd. Plots zag hij een mooie jonge vrouw met een dikke buik, hij voelde iets wat hij nog nooit eerder gevoeld had. Vlinders… hij was verliefd!!! Hij zag de jonge vrouw richting het winkelcentrum lopen, ze keek omhoog recht in zijn ogen.

Ze glimlachte en hij werd nog verliefder dan dat hij al was, snel schoot hij de trap af en riep tegen zijn dochter dat hij even wat boodschappen ging halen, toen hij de deur uitging zag hij in zijn ooghoek die knul het met zijn vrouw deed, hij stond te popelen om naar binnen te gaan., nu dat hij weg was “pff terwijl mijn kinderen binnen zijn” dacht Benjamin en liep richting het winkelcentrum. Boven zat de jonge zwangere vrouw koffie te drinken, “is deze ssttoel bbbbezet” vroeg Benjamin een beetje klungelig. “Nee hoor gaat u zitten” zei ze vriendelijk “Ik kan wel wat gezelschap gebruiken”. Vanaf toen zaten ze elke dag rond het zelfde uur samen koffie te drinken, stiekem glurend naar die jonge knul die elke dag naar zijn huis ging, soms was er een oudere man bij. Benjamin vertelde dat hij getrouwd was en twee kinderen had maar dat zijn vrouw met jan en alleman vreemdging.

Het duurde een tijd voordat de jonge zwangere vrouw haar levensverhaal durfde te vertellen maar hij was er heel erg blij om. Uiteindelijk kregen ze een relatie, en hij was zelfs bij de geboorte van haar kleine dochtertje, het voelde net of dat het meisje zijn eigen dochtertje was. Hij probeerde elke dag bij hun te zijn en het meisje noemde hem zelfs papa, wat zijn andere kinderen nog nooit hadden gedaan zelfs niet toen ze klein waren. Op een dag vertelde ze “Benjamin, ik ben zwanger van je”
Toen nam Benjamin de beste beslissing van zijn leven

WORDT VERVOLGD
Gebruikersavatar
weijki
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
108
Lid geworden op:
za 24 apr 2010, 17:25

Familie Montana

Opa : Victor Montana
Oma : Dorthy Montana
Vader : Walter Montana
Dochter : Shana Montana

Afbeelding

Verhaal:
Victor en Dorthy waren dolblij toen hun zoon eindelijk ging trouwen, Walter was altijd een losbol en een feestbeest geweest, deze vrouw kon hem eindelijk temmen. Hun geluk kon helemaal niet stuk toen hun zoon vader werd. Hij was de trotse vader van Shana, zijn prinsesje. Maar het noodlot sloeg al gauw toe, zijn verleden bleef hem achterna zitten. Walter heeft tegen zijn ouders verzwegen dat hij drugs had gedeald, maar hij had alles afgesloten nadat hij zijn vrouw had ontmoet. Op een dag stond er een vrij warrige man aan de deur,
Walter wist gelijk wie dit was, “wat moet je”snauwde Walter “Ik ben eruit gestapt dat weet je” “We hebben nog één laatste klus voor je” zei de man “Nee rot op, ga weg sodemieter op” riep Walter. De man liep weg en riep “Dit zal je bezuren, we nemen alles af wat je lief is” en reed weg in een zwarte auto. “Wie was dat” vroeg zijn vrouw. “Niemand schat een of andere zwerver die geld wou” Hij deed de deur dicht en ging weer naar zijn kleine prinsesje.

Eindelijk had hij vakantie en kon hij genieten met zijn vrouw en zijn kleine prinsesje, ze gingen een hele week naar het strand. De auto was volgeladen en reden weg, onderweg kreeg Walter argwaan. Er zat de hele tijd een grote zwarte auto achter hem, het leek net of dat ze hem aan het volgen waren. Toen ze de berg op gingen maakte de zwarte auto vaart en sneed hem af, ze vrouw schrok “Wat doet hij nu” en met dat hij dat zegt begon de zwarte auto keihard te remmen. Walter probeerde de auto te ontwijken maar vloog met de auto van de berm af.

“Meneer, Meneer?” Hoorde Walter iemand zeggen, hij deed zijn ogen open en schrok overeind. “Rustig meneer, ga liggen” zei een vrouw in een witte jurk. “WALTER!! Je bent wakker” Hij keek opzij en zag zijn moeder aangerend. “Mama waar is Shana” was het enige wat hij kon zeggen. “Shana leeft nog schat, ze ligt op de kinder afdeling” Dorty kwam naast haar zoon liggen, en pakte zijn hand vast. Ze hoefde hem niets te vertellen, Walter zag al aan het gezicht van zijn moeder dat zijn vrouw het niet overleefd. Vol schaamte vertelde Walter dat het zijn schuld was, en vertelde over zijn drugsverleden.

Die avond kon Walter niet slapen, hij hoorde allerlei stemmen en kon alleen aan zijn vrouw en dochtertje denken. “Gelukkig heb ik mijn dochter nog zei hij zachtjes tegen zichzelf” Plots hoorde hij stappen, Walter keek naar de deur. Er liep een dokter over de gang, “wat een ouwe vent” grinnikte hij. De man bleef plots staan, een keek zijn richting op. “Hij zou mij toch niet gehoord hebben?” dacht Walter. De oude man liep zijn richting “Gecondoleerd met uw vrouw” zei de oude man “Maar uw dochter maakt het goed” Walter keek hem vragend aan nog voor dat hij nog iets kon zeggen ging de man verder “Ik hoorde toevallig uw gesprek met uw moeder, ik mag dan wel gepensioneerd zijn maar advies kan ik u altijd wel geven, Verhuis!!!! De stad is niet veilig voor u, uw dochter en uw ouders” “Maar waar moeten we naar toe, ze vinden mij toch wel” zei Walter verbaasd. “Lost Island. Daar zal niemand u vinden, het is een klein mooi eiland en uw dochter zal daar kunnen uitbloeien tot een mooie jonge vrouw zonder zorgen”

De volgende dag toen zijn moeder weer op bezoek kwam, had ze shana meegenomen. Ze mocht eindelijk van de kinderafdeling af. Toen ze haar vader zag rende ze er na toe, en gaf hem een hele dikke knuffel. “Shana” zei Walter Serieus, “Mama is er niet meer, ze is naar een betere plek” Shana begon te huilen “Shana, weet je nog over de plek waar Mama het had in haar verhaaltjes die ze je voorlas, over een mooi eilandje. Daar gaan we heen, zodat we Mama toch een beetje bij ons hebben” er verscheen een kleine glimlach op haar gezicht “Oma en Opa mogen die ook mee” Walter knikte zijn moeder gaf hem een hele dikke knuffel.

Een maandje was verstreken, ze hadden de beste architect opgezocht en hadden het droomhuis van zijn vrouw laten bouwen. Ze vertrokken direct naar Lost Island toen de bouw begon, een half jaartje hoefde ze maar in een camper te leven. Daar stond het, het droomhuis van zijn vrouw. Na mate zijn dochtertje groter werd kreeg Walter steeds meer heimwee naar zijn vrouw. En het duurde niet lang of hij verviel weer in zijn oude feestgewoontes, behalve de drugs. Hij flirte met alle vrouwen, vooral oudere vrouwen. Een van deze vrouwen kreeg hij een relatie mee, ze was dan wel getrouwd en had 2 kinderen maar dat kon hem niets schelen, alles is beter dan alleen zijn. Elke dag wachtte hij naast het huis van de vrouw totdat de man des huizes wegging, en ging naar binnen, hij had een sleutel gekregen en haar kinderen vonden het helemaal niet raar dat hij kwam.
Maar op een dag toen Walter iets vroeger was zag hij een oudere man het huis verlaten, hij was nog te ver weg om te zien wie het was. Hij liep naar het huis en deed de deur open, hij zag de vrouw in haar badjas een sigaretje roken, zoals altijd. Zonder bij na te denken gingen ze samen weer iets leuks doen. Toen hij thuiskwam was het al laat, “Je bent net op tijd voor het eten” zei Dorthy. “Ik ruim vanavond de tafel wel af” zei Walter. Tijdens het wegruimen van de vaat zag hij in de rommella een glinsterende sleutel liggen, hij pakte de sleutel en vergeleek hem met zijn sleutelbos om te achterhalen welke sleutel dit was….. Verbaasd keek hij naar de sleutel toen hij ontdekte dat het dezelfde sleutel was van het huis van de vrouw….

WORDT VERVOLGD 

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie