Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

175 berichten • Pagina 7 van 9

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 10G Fenaux - G3 - Update hoofdstuk 3! :) ~ 9/10

STRIPES :wub

Die bug is echt klote, maar ik heb geen idee wat je ertegen kan doen ;$

En die plaatjes zijn leuk :3

edit; staat er niet iets op de voorpagina over grafische problemen of wat het ook mocht zijn? dat plaatje die erbij staat lijkt in elk geval op die bug..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: 10G Fenaux - G3 - Up hfdst. 3 + BB + excl. pltjs! ♥ ~ 21

Het plaatje dat erbij staat was gelukkig eenmalig :D

Het goede is dat mijn bug is opgelost! Het slechte is dat ik een andere bug heb gevonden die zich bevindt in mijn huis. Aangezien alle gronden in Sunset Valley bezet zijn, verhuis ik mijn hele stamboom naar Appaloosa plains. - buiten Beth&Abby en hun gezinnen - waardoor de bug weg zou moeten zijn. Ik beloof oftewel vandaag, oftewel woensdag een update! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: 10G Fenaux - G3 - Up hfdst. 3 + BB + excl. pltjs! ♥ ~ 21

Ty :wub

Ik had jullie beloofd dat er vandaag een update was, en ik dacht ook dat het een lekker lange ging zijn aangezien ik vandaag nog ging simmen. Het probleem is dat ik vandaag al voor de tweede keer (!!) bluescreen heb gekregen terwijl ik in Appaloosa Plains was/Appaloosa Plais laadde. :( Iemand een oplossing? :O
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: 10G Fenaux - G3 - Up hfdst. 3 + up hfdst. 4! :D ~ 2/11

Ty <3

Ik weet niet of jullie op mn site hebben gevolgd wat er omging, maar even kort uitgelegd: mijn laptop kon de sims niet meer aan, dus ben ik gister een nieuwe laptop gaan halen - zit ik nu op - en alleen het basisspel staat er nog maar op en aangezien ik best weinig tijd heb kan het nog wel een tijdje duren voor ik weer een update kan doen. Maar ik doe mijn best voor jullie! :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie