Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

175 berichten • Pagina 8 van 9

Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: 10G Fenaux - G3 - Up hfdst 7! ~ 18/2

Update + poll online op de site voor heir(ess) van G4. Ik heb even heel veel zin om veel te simmen en te updaten. En dankjullie, en volgens mij lijkt hij inderdaad bruiner, een natuurlijker bruin. Geen idee hoe het komt :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: 10G Fenaux - G3 - Up hfdst 8 + heir(ess)pol op site! ~ 1

^Haha ja ik snap wat je bedoelt. :D

Ik vind het echt heel leuk dat er 21(!) stemmen zijn, ik had echt niet zoveel stemmen verwacht/wist niet dat er toch (vrij) veel mensen zijn die het lezen. Ik ga de poll sluiten om 15:00 en weet dan te vertellen wie er G4 gaat doen! ♥

EDIT: Okeee, de poll is gesloten & Lewis is gekozen met 12 stemmen, Allison had er 9. Ik ga snel simmen en dan kunnen we starten met G4! :D Dankjullie om te stemmen ♥
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: 10G Fenaux - G4 - heel hfdst 1 update! :) ~ 11/3

Ik kan wel huilen en ik denk dat ik dat zo ga doen ook. Aangezien het me NOOIT lukte om Lewis te laten vragen aan Gabriella om een stelletje te worden, dacht ik van, laat ik eens reizen naar Parijs, misschien lukt het daar wel? Dus ik plan een reis, allemaal heel gezellig enzo, tot ik daar aankwam. Ik heb er een printscreen van gemaakt maar die is helemaal zwart geworden uiteindelijk. Ik zag mijn sims niet maar hoorde ze wel, ik zag ook allemaal andere sims maar niet die van mij. Ook hun balkje dat groen hoort te zijn was helemaal blauw en hun stonden er niet, ik kon ook nergens op klikken en alles. Dan maakte ik de domste beslissing ooit: opslaan en afsluiten! Toen ik mijn spel weer opstartte, was het spel er nog, alleen zonder plaatje. Dus ik klikte op spel openen, heb even moeten laden en dan kwam ik in edit town van Champs Les Sims. Toen had ik de keuze 'Restart Game Setup' waar ik op klikte, maar alles was weg. Mijn familie was helemaal weg. Dan koos ik voor naar 'home town' te gaan, maar ook daar was mijn familie weg, alsof ze nooit had bestaan. Florrie, Damon en hun katten waren er nog allemaal.. Maar Lewis, Gabriella, enzo.. ezhbfzhjefbhjzebezhjbfehzjbfzhjfbzjh ik ben echt boos boos booooooos!!! :(

EDIT: jeeeeeej ik heb een backup gevonden! :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie