Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

55 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
Vincents
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
465
Lid geworden op:
zo 26 sep 2010, 10:15

Re: Het leven van Alanis : Update 2 online!

Update 3: In vuur en vlam.

*Ondertussen in Bridgeport.*

Afbeelding

In dit gezellige appartement wonen Wogan, Morrigan en Belisama Hemlock . Het zijn allemaal vampiers... Nou ja, het is niet wat je denkt, het zijn 'vegetariërs. Dit wil zeggen dat ze alleen plasmafruit eten, gelukkig maar.

Afbeelding

Op 1 mei, de dag waarop ik geboren ben, waren Wogan en Morrigan precies 5 jaar getrouwd. Om deze speciale dag te vieren, stopte Wogan vroeger met werken, om een romantisch dinertje voor zijn vrouw te koken.

Afbeelding

Wogan had alles tot in de puntjes voorbereid! Gegratineerde kreeft gezellig kaarslicht... Alles was aanwezig. Zelfs hun dochtertje Belisama werd bij de oma gedropt.

Afbeelding

Hij had aan alles gedacht, op één ding na: de wijn.
En iedereen weet, een romantisch diner zonder wijn is hetzelfde als een chocoladetaart zonder chocolade. Dus ging Wogan nog even snel wat wijn halen in de supermarkt.

Afbeelding

Toen Wogan voorbij het pakhuis liep, de werkplek van Morrigan, zag hij in de verte zijn vrouw
staan. Maar ze was niet alleen, er stond nog een andere man bij.

Afbeelding

Hij liep dichterbij, en hij zag zijn vrouw zoenen met een vreemde man, het was Romeo Rake.
Wogan kon zijn ogen niet geloven. Morrigan met Romeo? Romeo zijn beste makker?

Afbeelding

Wogan liep weg, hij wilde huilen, maar kon niet vanwege de kokende woede die hij nu voelde.

Afbeelding

Toen hij aankwam in de hal van zijn appartement, begon hij meteen hard te kuchen. Er hong verschrikkelijk veel rook in de kamer, én de deur stond in de fik. Wogan was vergeten de kreeft uit de oven te halen.

Afbeelding

Hij beukte de deur in en zag dat heel zijn appartement in vlammen was aan het opgaan. In plaats van de brandweer te bellen, of het vuur zelf te blussen, deed hij niets. Het kon hem niets meer schelen. Zijn leven was voorbij, hij wilde niet meer leven.

Afbeelding

Wogan nam een taxi en stopte bij de brug. De brug was dé perfecte plek om een einde aan je leven te maken. Eén sprong en het is gedaan.

Afbeelding

Stap voor stap ging hij dichter naar het hek toe. Hij sloot zijn ogen. Het was muisstil...
____________________________________________________________________________________
Reacties zijn altijd welkom! ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincents
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
465
Lid geworden op:
zo 26 sep 2010, 10:15

Re: Het leven van Alanis. *Update 3 online!*

Update 4: Huilende engel.

Afbeelding
Wogan stond op het punt om van de brug te springen, om een einde aan zijn leven te maken. Terugkeren kon niet. Zijn vrouw was vreemdgegaan, en van zijn appartement schoot niets meer over... Een ijzige wind vloog over Wogan's rug toen ik plots luidkeels begon te huilen.
Wogan schoot wakker, hij luisterde aandachtig naar mijn geschreeuw. Hij kon me ruiken.

Afbeelding
Wogan rende zo hard als hij kon naar me toe, hij volgde de geur van het bloed, waarmee ik nog helemaal volhong.

Afbeelding
Toen Wogan de straat opliep, zag hij me liggen. Helemaal alleen, bevend van de kou.

Afbeelding
Wogan tilde mij op. "Jij bent mijn reddende engel, ik beloof dat jou nooit iets zal overkomen,... Alanis" fluisterde hij zachtjes.

Afbeelding
Wogan zag dat ik doodop was, en bijna stierf van de honger. Hij nam me mee naar een leegstaand huis aan de brug, waar ik rustig kon slapen en op krachten kon komen.

Afbeelding
De volgende ochtend was Wogan opgelucht, de bewegingsloze baby die ik gisteren was, was nu een gezond klein meisje.

Afbeelding
Op de een of andere manier werd de krant hier nog steeds bezorgd, dus las Wogan die bij zijn ontbijt.

Afbeelding
Toen hij zijn krant opensloeg, viel zijn mond bijna open van verbazing.

Afbeelding
Vanaf dat moment besefte Wogan dat we niet in Bridgeport konden blijven. De jacht op de eerste babyfoto van Lola Belle Junior was geopend.
____________________________________________________________________________________
Sorry dat het zo'n korte update is, maar ik wilde jullie niet langer in spanning houden.
Ik hoor graag jullie reacties! :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie