Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Laat je weleens een reactie achter?

Soms
1
14%
Nooit
1
14%
Nee
0
Geen stemmen
Altijd
3
43%
Ja
2
29%
Totaal aantal stemmen: 7

38 berichten • Pagina 1 van 2

Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Nobody can stop me now Update 7 (GESTOPT)

Inleiding :
Dit dagboek gaat over een familie waar niks mis mee is maar dan gebeurt er iets vreemd. Esther krijgt ruzie met haar ouders. en dan verlaat ze het gezin. Alleen Charlotte weet er niks van ze probeert toch erachter te komen niemand wilt haar wat vertellen, ze vind het dagboek van Esther. Ze gaat haar zoeken. haar ouders willen haar tegenhouden maar niks houd haar meer tegen ze hebben 15 jaar lang gelogen! ze hebben haar verschikkelijk pijn gedaan door te liegen. Ze vertrekt uit het huishouden en begint een zoektocht naar iemand die ze ooit heeft gekend en toen 15 jaar niks meer van gehoord heeft, ze kijkt op internet maar ze vind maar geen informatie! ze had wel een foto van haar en waar ze waarschijnlijk zou zijn. Ze begint in China haar hele familie waren daar al 20 jaar niet meer geweest maar ze zou daar toch niet zijn dus wat heeft het voor zin maar Charlotte gaat toch. Vind ze Esther ?? gaan ze dan ooit nog terug naar huis ??
Personen :
Charlotte van Huizen _18 ___ Whitney Doorn _24__ Ryan Sepa_30__ Overige :
Parker van Huizen_27 ___ Patrick en Doris Doorn_89__ Marcel Spaan_8_
Erica en Micheal van Huizen _68 __ Linda Mars_38__ Kiki Boke_13_
Esther van huizen _29 __ Bo Boke_45 __Thomas Berk_18_ _Lucas van Huizen/Berk_2_

Update 1
Update 2
Update 3
Update 4
Update 5
Update 6
Update 7

Laatst gewijzigd door Rita op za 02 jul 2011, 21:40, 24 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Nobody can hurt my life

^
Je was me voor :p

Maar klinkt idd leuk ;D
En let op hoofdletter zoals Miss Darkie al zei ^^
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Rita

1. Blijvende herinneringen

Afbeelding
Ik zat stil op de bank ik was nog steeds verdrietig en boos hoe konden ze nou liegen, dacht ik
mijn haat zal denk ik nooit meer weggaan

Afbeelding
Ik viel uit eindelijk in slaap ik was nog steeds moe van de reis naar China ik haatte het dat ik de hele wereld moet afreizen naar plaatsen waar Esther niet eens is

Afbeelding

ik had opeens een oude herinnering mijn eerst kus met Thomas helaas is hij toen verhuisd naar Sunset Valley

Afbeelding
dit was de laatste keer dat ik hem had gezien toen we samen bij de bistro wat gingen eten een toerist keek boos (hij stond daar echt de hele tijd)

Afbeelding
Mijn beste vriendin ging met me mee reizen.ik vraag me echt af waarom ik met je mee ben gegaan, zei Whitney ik deed of ik luisterde maar ik dacht nog aan die droom was het een visioen ??

Afbeelding
ik zat nog voor de zekerheid achter de laptop om uit te zoeken of Esther in China was ik ging naar Simgle maar vond niks waar ben je nou zei ik zachtjes

Afbeelding
Whitney was al in slaap gevallen terwijl ze een boek zat te lezen het was pas half 9... achja Charlotte ging haar morgen toch alle telefoonboeken laten lezen

Afbeelding
de volgende dag was ze inderdaad een telefoonboek aan het lezen een man met een vreselijk kapsel keek soms naar haar en toen weer naar zijn horloge

Afbeelding
Hopeloos vroeg ik aan Zhan Su of er een meisje genaamd Esther van Huizen was geweest hij kende alle sims die komen en gaan en die blijven maar hij zei jammer genoeg NEE (sorry dat mijn sim zo klein lijkt hij stond op een heuveltje)

Afbeelding
Charlotte zag ik een blond meisje rennen ze wou weten wie het was, maar niemand uit haar familie was blond of blond geweest dus het was zeker Esther niet

ik wil graag jullie mening horen (A) Simgle kwam in me op het is eigenlijk Google en de laptop lijkt echt super groot xD

Laatst gewijzigd door Rita op zo 15 mei 2011, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Erg leuk!

Nog opmerkingetje EDIT: Punten en komma's niet vergeten. :)

Laatst gewijzigd door Liza op ma 02 mei 2011, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Rita

Liza schreef:Erg leuk!
Thnxs ik had niet echt een nederlandse zin bij die foto met die laptop dus heb ik het verbeterd oude : Ik zat nog voor zekerheid kijken of Esther in China was geweest
die moest ik dus verbeteren ;)
Simmielove schreef:^
Je was me voor :p

Maar klinkt idd leuk ;D
En let op hoofdletter zoals Miss Darkie al zei ^^
ik heb het al aangepast
Miss_Darkie schreef:Klinkt leuk :)

Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
Denk aan hoofdletters bij het begin van je zinnen, dit maakt het lezen makkelijker :)
is aan gewerkt en ik heb een lijst me de personen die erin komen neergezet ;)
Afbeelding
Rita

Re: Nobody can hurt my life Update 1 online

Straks in Nobody can hurt my life :

Afbeelding

IK ZAL ME MOND HOUDEN ALS IK JOU WAS!! een vrouw wou de hoofd van de man beschadigen met 1 hand :O

Wie is deze man?? wat doet hij??

Laatst gewijzigd door Rita op di 03 mei 2011, 13:55, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Rita

Re: Nobody can hurt my life Update 1 online

2. Een aanwijzing!! Nee toch geen aanwijzing

Afbeelding
Whitney zag een envelop en stopte hem weer in de brievenbus. Hmmm.... vast een andere Charlotte dacht ze er stond alleen maar Voor Charlotte.vh

Door de ogen van Charlotte
Afbeelding
ik las me naam en een pijl naar een leeg plekje. daar moest iets zijn maar wat?? fijn misschien was het wel een aanwijzing!!

Afbeelding
De man met de lelijke kapsel kwam naast me staan en opeens begon hij me te uit te schelden
Donder op!! ik probeerde hem te kalmeren. ACH HOU JE BEK!!! IK LAAT JE NIET WEGKOMEN MET DIT!! met wat vroeg ik. IK ZAL ME MOND HOUDEN ALS IK JOU WAS!!
Ondertussen

Afbeelding
Ze moeten nu eens weg! ze zijn hier al zo lang naar dat meisje ze moeten nu weg voordat ze de bewoners gaan vragen. Zhan Su knikte en zei ik zal ervoor zorgen

Afbeelding
De reis was voorbij ik zat nu thuis op de bank samen met Lenny een vriend van Whitney om me gezelschap te houden. Het nieuws was op in Rusland sneeuwde het en 3 mannen hadden een alien gevonden, we zaten ook warme koffie met kaneel te drinken

Afbeelding
het was al laat ik ging maar in op me bed liggen en nogmaals het nieuws te bekijken, de dode alien en er was een dode man gevonden in Sunset Valley. Wat is dat toch met die doden, dit was me laatste nacht hier straks zal ik ergens anders heen gaan

ik was van plan om er weer 10 foto 's van te maken maar photobucket doet het bij mij tijdelijk niet

Volgende keer maybe krijgen ze bezoek van :
Afbeelding
ik heb de foto gekopieerd van tsr :fluit

Laatst gewijzigd door Rita op zo 15 mei 2011, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Rita

Re: Nobody can hurt my life Update 1 en 2 online

I_mJimmy schreef:Wauws snel uppen svp :3
zal ik doen ik kon straks ook gaan uppen maar nu niet meer omdat ik altijd het scherm klein doe als ik bezig ben met foto 's nemen voor me dagboek en dan kan ik die meteen uploaden maar nu wilt hij niet meer klein dus moeten jullie wachten tot ik genoeg foto 's heb

P.S. jullie mogen me zus daarvoor bedanken ;) dat ik straks maar kan uppen
Telkens als ik aan de up wil beginnen opent youtube met een lied van JB (Justin Bieber) :scared wat een marteling!! ik ga de foto 's posten naar me broers laptop zodat ik straks kan uppen :swing
Afbeelding
Rita

Re: Nobody can stop me now Update 1 en 2 online

3. Kleine veranderingen

Afbeelding
Ze stonden nu voor het nieuwe huisje Whitney was bij Charlotte ingetrokken omdat ze geen huur meer wou betalen, ze was helemaal happy

Afbeelding
Ze zaten nu tv te kijken er was een film op over een man die zijn vriendin als vuil behandelde en toen wou ze de stad uit maar toen gaf hij haar een auto en was ze dolblij dan ze een nieuwe look nam en nu zijn ze getrouwd, dat moet jij ook!, zei whitney. Wat gek worden en de stad verlaten? vroeg Charlotte. Nee een nieuwe look...

Afbeelding
Het was al laat. Misschien had Whitney toch gelijk , zei Charlotte maar het kan me niet schelen morgen zouden we naar frankrijk gaan met een nieuwe look zei Charlotte tevreden en toen viel ze in slaap

Afbeelding
ze droomde over gisteren, een dode man in Sunset Valley. dat is misschien Thomas!! en ze schoot wakker. wat als het waar is? misschien is het Thomas. een traan rolde over haar wang en ze viel weer in slaap

Afbeelding
Ze zaten nu in de auto van Whitney. Oke we zijn er zei ze blij en ze stapte uit Charlotte zat nog 10 tellen in de auto ze dacht alleen nog maar aan nare dingen (ik vind dat de foto niet echt zo goed is gelukt)

Afbeelding
iedereen hield hun mond open toen Whitney binnen kwam. Zo mooi is ze toch ook niet , zei Charlotte stilletjes. Want misschien werd ze wel boos

Afbeelding
Charlotte liep naar de stylist, Helaas had die geen flauw idee wat mode was dus pakte Charlotte zelf wat kleren en deed alles maar zelf.

Afbeelding
Charlotte ging naast Whitney zitten en zei : en wat vind je?? OMG!! , riep Whitney door de hele zaak.

Afbeelding
Charlotte zat nu achter haar laptop (een nieuwe gekregen) te chatten met Parker (haar broer) toen in plots ze een mail kreeg waarin stond : ik wacht op je morgen zul je zien dat ik je hier niet mee laat wegkomen. Ach waarmee!! riep ze door het hele huis maar Whitney slaapt door alles heen dus daar hebben we geen last van

Foto 's van het nieuwe huis
Afbeelding
voorkant

Afbeelding
achterkant (de bomen blokeren de moesttuin)

Afbeelding
zijkant

Afbeelding
andere zijkant

Afbeelding
het dak (nu kun je de moesttuin wel zien mijn sims kunnen niet tuinieren zoals je al ziet)

Afbeelding
2e verdieping 2 slaapkamer , 1 washok , 1 gang , 1 badkamer

Afbeelding
1e verdieping 1 slaapkamer, 1 woonkamer , 1 keuken , 1 gang , 1 badkamer , 1 aqarium

Laatst gewijzigd door Rita op zo 15 mei 2011, 17:46, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Rita

Re: Nobody can stop me now Update 3 online

Ik vind het echt jammer dat ik altijd maar 3 reacties heb (erg weinig)
dus ik ben vandaag niet echt in de stemming om te gaan uppen ik wil wel de
mensen bedanken die een reactie hebben achtergelaten :D
maar onderin kun je zien wie er op de pagina is en er waren er een paar
maar ze hebben geen reactie neer gezet :( wat mij dus motiveert om
te uppen en meestal zijn het hele leuke reacties :)
daarom motiveert het mij dus ook en dan wil ik juist dan die mensen
niet teleurstellen... eigenlijk doe ik dat wel een beetje op dit moment :S
dus ik stop maar want ik wil jullie niet meer teleurtellen :$

Groetjes van Rita misschien komt er een up morgen(iets uit de poll word werkelijk en er komt een cliffhanger)

:cry Het spijt me :cry om het goed te maken doe ik 2 updates (A)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie