Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Ga je deelnemen aan het verhaal?

Peiling eindigde op vr 29 apr 2011, 23:55

Ja
12
57%
Nee
2
10%
Soms..
2
10%
Ik wacht nog even af!
5
24%
Totaal aantal stemmen: 21

37 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Kittycattylion
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
472
Lid geworden op:
ma 31 mei 2010, 19:37

~Dating Desi~ Hoofdstuk 1: Ik, Desi

~Dating Desi~

Afbeelding

Kennen jullie dat ene meisje dat nooit weet wat ze wil? Dat met gekruiste vingers van hop naar her springt en hoopt op een zachte landing?

Ze zit bij je op school, je werkt met haar..

Afbeelding

Ze is je allerbeste vriendin.. of je hebt zonder ook maar enig excuus een feilloze hekel aan haar gedrag..

Afbeelding

Dat meisje.. ben ik.

Maar naast het feit dat je niet weet, of althans, daar ga ik van uit, dat ik wel degelijk je beste vriendin zou kunnen zijn, is er maar weinig dat je wél van me weet.

Één ding is zeker..

Afbeelding

Er bestaat een grote kans dat door wat eenzijdig onbenul..

Afbeelding

Je misschien toch per ongeluk wat te weten zal komen.. aan jou de vraag wat je ermee doet.


Ik ben Desi, en dit is ons verhaal;

Afbeelding

Dating Desi is een interactief verhaal dat zich afspeelt tussen jou en Desi, een pas afgestudeerde accountant die tevens een van de weinige collega's is waarmee je van dag tot dag converseert. Jij speelt de hoofdrol, en dus danst het verhaal naar de door jou gecreëerde pijpen.. althans, dat hoop je.
Aan het eind van ieder hoofdstuk zullen zich een of meerdere vragen bevinden die jij als lezer moet beantwoorden en die van invloed zullen zijn op jouw en Desi's relatie en de talloze gebeurtenissen waarin jullie tegelijkertijd verkeren. Bepaalde wendingen zullen of door jou of door mijzelf verkozen worden, dus wees creatief! Introduceer je een nieuw personage of kom je meer te weten over Desi's verleden? Alles kan en mag in de wereld van Dating Desi, waar jij de touwtjes in handen hebt.

*Het is ook toegestaan de plotwendingen van anderen te supporten.

Afbeelding

Desi
Een 21-jarige accountant van Spaanse afkomst. Is op 18-jarige leeftijd naar Bridgeport verhuisd vanwege haar studie en hoopt met haar nieuwe baan een spaarrekening op te zetten waarmee ze in de toekomst het huis van haar dromen kan kopen.

Afbeelding

Jij
Één van de meest veelbelovende jongeren die de business te bieden heeft. Je familie bezit aandelen van zo'n beetje elk hoogstaand bedrijf in de stad en heeft zich zo een weg weten te banen naar een succesvol bestaan voor jou en je talloze nakomelingen die er, zo hoopt je grootmoeder, vast snel zullen komen.

Geluk staat aan je zijde, nu alleen de juiste vrouw nog..

~Hoofdstukken~

Hoofdstuk 1: Ik, Desi

Bonus Pics

Coming Soon..

Laatst gewijzigd door Kittycattylion op wo 27 apr 2011, 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Kittycattylion
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
472
Lid geworden op:
ma 31 mei 2010, 19:37

Re: ~Dating Desi~ Hoofdstuk 1: Ik, Desi

Ik, Desi

Afbeelding

“Het is bijna zo ver!” jubel ik vrolijk als ik voor de zoveelste keer op je af kom denderen. Ik ben Desi, een beginnende accountant met een Spaans temperamentje, en werk net als jij bij één van Bridgeport’s meest beruchte, succesvolste firma’s: Lombardo & co. We zijn een marketingbedrijf dat zich vooral richt op het uitzetten van reclamespotjes die de verkoop van bepaalde soorten drank zouden moeten bevorderen, maar jij en ik weten beiden dat dit verijdelde pakhuis het vooral moet hebben van overenthousiaste tieners die denken dat een nachtje stappen garant staat voor een hoge sociale status in hun huidige bestaan en dat van de toekomst.

Afbeelding

Slinks weet je jezelf te herinneren aan een gesprek dat we onlangs hebben gevoerd toen voor de zoveelste keer de metro er halverwege mee ophield. We zijn met tegenzin naar het dichtstbijzijnde koffietentje gestrompeld, en onder het genot van twee bakjes leut die jij op je nam heb ik je verteld over mijn vriendje, Yano, die me een jaar geleden heeft beloofd om na zijn studie samen te gaan wonen ver, ver weg van deze stad en haar ijzingwekkende sfeer. Je dronk je koffie met twee suikerklontjes, dat heb ik onthouden, en knikte ietwat zorgwekkend toen ik je vertelde dat ik hem heb gezworen te wachten op zijn terugkeer. Desondanks was je zonder twijfel enorm vertederd door mijn felle wilskracht, en zo kwam onze middag toch nog tot z’n recht.

Zonder enig teken van berouw verliet ik ons gesprek met een, zelfs voor mijn doen, wat ongehoorde dosis nieuwsgierigheid die me tot vroeg in de morgen wakker zou houden. Vragen die ik tijdens ons samenzijn normaal gesproken liever voor mezelf hield had ik om 4 uur ’s ochtends toch graag beantwoord gehad, zo vurig brandden ze op mijn lippen. Er waren tijdens mijn verblijf in Bridgeport dan ook maar weinig mensen geweest die werkelijk interesse in mij toonden, en dus wou ik jou diezelfde dienst verlenen, maar helaas wist ik uit pure nervositeit niet wat te doen, en nam ik me juist daarom maar voor om door te blijven babbelen over elk onbenullig weetje dat me te binnen schoot.

Zou hij ooit verliefd zijn geweest?

Afbeelding

En op wie?


“Nog maar 3 dagen te gaan voordat hij eindelijk hier is.. echt ongelofelijk! Ik kan bijna niet wachten!!”

Afbeelding

“Oh.. ik praat weer teveel over mezelf, nietwaar?” Jij bent wel de laatste persoon die ik zou willen vervelen met mijn zatte geneuzel. Snel druk ik mijn enthousiasme de kop in en richt ik ons gesprek voor de volle 100% op jou.

Afbeelding

“Dus.. al plannen voor het weekend?”

~Q’s~

**Wat zijn je/jullie/onze (dat wordt even wennen :D) plannen voor het weekend?
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: ~Dating Desi~ Hoofdstuk 1: Ik, Desi

is het goed als ik bij je langskom en je creativiteit en computer mee neem?
Kittycattylion schreef: ~Q’s~

**Wat zijn je/jullie/onze (dat wordt even wennen :D) plannen voor het weekend?
Naar een feestje gaan waar we beide voor zijn uitgenodigd, hopelijk zal ze me niet zien als ik gezegd heb dat ik niet kom
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ~Dating Desi~ Hoofdstuk 1: Ik, Desi

Leuk!

Ik was van plan het weekend lekker op de bank een film te gaan kijken, ik weet alleen niet of jij die films leuk vind, maar je mag natuurlijk wel komen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: ~Dating Desi~ Hoofdstuk 1: Ik, Desi

Ik wilde eigenlijk de belastingpapieren doorspitten.
(Oftewel, maar dat zeg ik niet hardop: In een cafeetje wat gaan drinken met een vrouw die ik nog maar een paar keer heb ontmoet.)

Te gekke up trouwens :)

V ik heb mijn bericht ff aangepast :)

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op wo 27 apr 2011, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Kittycattylion
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
472
Lid geworden op:
ma 31 mei 2010, 19:37

Re: ~Dating Desi~ Hoofdstuk 1: Ik, Desi

wat een enthousiasme! ^.^ jullie zijn echt geweldig! :knuffel

hmmm.. het ziet er naar uit dat we flink gaan feesten dit weekend!

**even voor de duidelijkheid!

het is wel de bedoeling dat jullie je voordoen als het 'jij' karakter dat voor jullie gecreëerd is:
Jij
Één van de meest veelbelovende jongeren die de business te bieden heeft. Je familie bezit aandelen van zo'n beetje elk hoogstaand bedrijf in de stad en heeft zich zo een weg weten te banen naar een succesvol bestaan voor jou en je talloze nakomelingen die er, zo hoopt je grootmoeder, vast snel zullen komen.
Zou hij ooit verliefd zijn geweest?
uit Desi's woorden kun je opmaken dat het hier om een hij gaat, dus probeer "jouw" plannen voor het weekend vanuit zijn opzicht uit te stippelen! :D

ik hoop niet dat jullie dit als een inbraak op jullie vrijheid ervaren.. maar anders zou het verhaal veel moeilijker verlopen dan nodig.
mijn excuses voor het onbehoorlijk uitleggen van het concept! ^^"

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie