Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Françios komt terug!

Hoi allemaal,

vroeger, December 2009 en Januari 2010, maakte ik filmpjes over ene Françios. Ik wou hier toen graag mee verder gaan, maar daar kwam niets van.
In Maart 2010 dacht ik aan een come-back! Niet dat de serie populair was, integendeel maar het verhaal en concept was niet meer van hetzelfde. Françios was iemand die altijd opzoek was naar avontuur, en moest geen Punker worden die in een mid-life crisis zat (want dat was het concept).
Nee, Françios is Françios. Punt uit.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t6sw_qTTYaQ[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=t6sw_qTTYaQ (direct link)

Nu, een jaar later na het compleet 'schrappen' van de serie, komt Françios terug. Niet in de kwaliteit zoals de video erboven, nee, ik verzeker dat het nu wel 3 keer beter kan. Een wijziging is bijvoorbeeld dat het een dagboek wordt in plaats van een filmpje. Dit betekent niet dat er nooít meer filmpjes worden gemaakt, enkel minder.

Ook Françios zelf is veranderd. Ik zal het uitleggen in de onderstaande quote:
Ruim een jaar geleden, Sunset Valley. Een nieuwe avonturier stond te popelen de wereld te verkennen. Zijn naam was Françios la Tenu, een echte Fransman uit Champs les Sims. De reizen gingen goed, tot April 2010. Zijn laatste reis was een grote mislukking, en de reis was betaald op rekening van de burgemeester. De burgemeester werd woedend, en Françios moest verhuizen, binnen 2 maanden maximaal. Daarom verhuisde hij naar Twinbrook, een oud dorpje ver van Sunset Valley. Hij wou de wereld nog steeds verkennen, alleen was zijn Visum afgenomen door de burgemeester. Hij kon niet meer reizen. Wat moest hij nu doen? Françios vond een nieuwe hobby: Uitvinden. Dat verliep soepeltjes, en Françios haalde ook niet de grootste capriolen uit, tot September 2010. Hij begon aan een 'groots project dat de wereld zal helpen.' Het was een SimBot. Maar de blauwdrukken klopte van geen kanten, dus ontplofte de boel. Het hele huizenblok was beschadigt, daarom moest Françios ook uit TwinBrook weg. In Riverview wisten ze wel beter. Daarom slenterde hij een hele maand langs allerlei dorpjes: Twins Village, HomeTown en Tree City. Iedereen kende hem, en werd Françios dus nergens toegelaten... tot in een grote stad, genaamd Bridgeport. Françios greep zijn kans, en woont tot op heden in Bridgeport. Hij is zelfs bekend in het nachtleven, en kan ook gewoon weer avonturieren. Uitvinden... tja, dat leek Françios niet zo heel handig.. Het nachtleven met Françios. Hoe ziet dat eruit, en wat gaat er gebeuren? Lees het binnenkort!
En dat is nog maar het tipje van de sluier. Kijk en lees binnenkort weer naar Françios la Tenu.

Groetjes,
meestersim.

Afbeelding
I will be back!

P.s. ik wist niet in welk forumdeel dit moest :fluit
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Françios komt terug!

Erg leuk!

Als je niet snapt hoe alles op Weebly werkt, stuur mij dan even een pm. Ik zou bijv. de opzet kunnen maken en dat jij daarna het ww verandert en de rest zelf doet. Stuur iig maar even een pm ;)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Françios komt terug!

Leuk hoor ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie