Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

575 berichten • Pagina 1 van 29

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Moederskind (10G) - GESTOPT.

Afbeelding
Accidentally Pregant niet gelezen? Klik hier! Dit verhaal is ook te begrijpen zonder het lezen van Accidentally Pregnant
Een introductie

Jasmijn is na het overlijden van haar moeder opgegroeid in het gezin van Michael, in het begin ging dit goed, maar ze leefde altijd in de schaduw van haar stiefzus, er ontstonden veel problemen, en niemand koos haar kant. Michael verdedigde zijn dochter en Jasmijn stond er altijd alleen voor, hierdoor raakte zij in contact met drank en is alcoholist geworden. Toen ze bijna 18 jaar werd kreeg ze een briefje, een briefje die haar moeder geschreven heeft. Vanaf dat moment wist Jasmijn wat haar te doen stond, de dag dat ze 18 was geworden is ze meteen verhuist naar Queenstown, waar haar moeder een klein huisje voor haar gebouwd had. Hier start Jasmijn's verhaal, gaat ze de problemen met alcohol overwinnen, en zal een 10G haar lukken?

--

Generatie 1 - Jasmijn:
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 3
Hoofdstuk 4
Hoofdstuk 5
Hoofdstuk 6
Hoofdstuk 7
Hoofdstuk 8
Hoofdstuk 9
Hoofdstuk 10

Generatie 2 - Ally Britt:
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 3
Hoofdstuk 4
Hoofdstuk 5
Hoofdstuk 6
Hoofdstuk 7
Hoofdstuk 8

Generatie 3 - Vanessa Eliza:
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 3
Hoofdstuk 4
Hoofdstuk 5
Hoofdstuk 6
Hoofdstuk 7
Hoofdstuk 8

Generatie 4 - Megan Lisa:
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 3
Afbeelding
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Moederskind - Introductie online!

Hoofdstuk 1

De avond valt over het rustige stadje Queenstown, gelegen in de bergen ten oosten van het drukke Bridgeport. Alle inwoners trekken hun huizen in omdat de nacht hier bekend staat om de ijskoude winden en de tempraturen van 13 graden onder nul.

Afbeelding

De oude jaren 80 muziek klinkt uit de boksen van het vertalen café. "Nog een rosé graag." zeg ik, de barman kent mij hier inmiddels al goed genoeg, sinds dat ik hier aangekomen ben kom ik standaard elke avond hier om me lam te zuipen. "Alsjeblieft schoonheid." zegt hij, en knipoogt. In twee slokken heb ik glas rosé leeg, ik voel me een beetje duizelig.

Afbeelding

Ik haal mijn portemonnee uit mijn zak en bekijk de inhoud, niet veel, 25 dollar en sigaretten muntje. "En hier moet ik nog één hele week van leven..?" zeg ik zuchtend. "Nog een rosé." roep ik naar de barman zonder op te kijken, en binnen enkele seconden staat er weer een nieuw glas op tafel voor mij om leeg te drinken.

Afbeelding

Als ik om nog een rosé vraag na een paar minuten zegt de barman dat ze gaan sluiten. "Wat is dit voor een kroeg, het is 10 uur 's avonds en jullie gaan al dicht!?" schreeuw ik dronken in de rondte, waarna ik het café verlaat en mijn weg naar huis begin. Wiebelend op hoge hakken trotseer ik de hobbelige straten van Queenstown, gelukkig is er niemand die het ziet.

Afbeelding

Een klein binnenplein nadert, en met hoop dat er zich nog een geopende club bevind op het plein loop ik in de richting. "Een disco, kroeg, café of wat dan ook, alsjeblieft!?" zeg ik tegen mezelf, maar tevergeefs. Ik moet denken aan mijn moeder, die mij nog zo voor deze levensstijl waarschuwde in haar brief. Het is dat ze er niet meer is, anders was ze vast en zeker laaiend op me geweest denk ik. Hoewel, zou dat? Ik heb haar nooit echt goed gekend..

Afbeelding

Eenmaal thuis aangekomen duik ik de koelkast in op zoek naar een fles witte wijn of iets anders dat alcohol bevat, ik weet maar al te goed dat ik een probleem heb, maar ik heb geen zin daar nu wat aan te doen. Niks, helemaal leeg, geen fles te bekennen, alleen wat sap. Omdat ik toch wel dorst heb pak ik het pakje sap en plof op de bank.

Afbeelding

"En morgen wordt het weer een mooie dag i.." zegt de weerman overenthousiast. In hem heb ik nou helemaal geen zin denk ik bij mezelf als ik begin te zappen. Helemaal niks op tv natuurlijk, iedereen moet morgen werken, net als ik.. Ik blijf nog een paar minuten voor de bank hangen, kijkend naar 'Mooie dromen in Bridgeport', zo'n kleffe soap, maar ik kan mijn aandacht er niet echt bijhouden.

Afbeelding

Als de soap stopt bij de gebruikelijke cliffhanger duik ik mijn bed maar in. Morgen zal ik wel een enorme kater hebben op mijn werk, maar dat merkt toch niemand, het is daar altijd leeg en de eigenaresse is altijd weg. "Welterusten ik en al mijn lieve denkbeeldige vrienden die ik niet heb!" roep ik door het huis heen. Ik moet morgenmiddag toch maar eens kennis gaan maken met een paar mensen, misschien zit er nog een leuke man tussen..

Afbeelding
Eeeeeeen? Is het wat denken jullie, het is natuurlijk maar een eerste update, dus veel spectaculairs gebeurt er nog niet (A). Wie van jullie blijft volgen :)? En wie haakt er af :(?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Moederskind - Introductie online!

Klinkt nu al leuk, ben erg benieuwd ;D!

Na de update;
Superr!!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie