Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

94 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

-FLASHBACK- Hoofdstuk 4: 28/6

Proloog

Het is pikkedonker. Écht donker. Zwarter dan zwart.
Gedempte stemmen klinken om me heen. Soms kan ik ze van elkaar onderscheiden, soms niet.
“Haar hartslag gaat omhoog!” galmt een verrukte mannenstem.
Een fel licht schijnt in de donkere ruimte.
“Het pupil reageert met het licht.”
“Zal ik de elektrische schokken toedienen?”
“Nee, te riskant. Zorg voor extra zuurstoftoevoer.”
“Ja dokter.”
Plotseling lijken mijn longen bijna uiteen te spatten van de lucht. Als een ballon die op knappen staat. Laat. Het. Stoppen. Alsjeblieft.
“De longen raken overbelast!”
Nu raken de stemmen in elkaar verwikkeld, als een cassettebandje die doorgespoelt wordt. Ze klinken steeds zachter, steeds ingewikkelder. Met moeite weet ik er eentje uit te pikken.
“Reanimeren.”

Hoofdstuk 1 - Als ik mijn ogen open
Hoofdstuk 2 - Koud als ijs
Hoofdstuk 3 - De boom
Hoofdstuk 4 - Adam

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op di 28 jun 2011, 11:10, 28 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: -FLASHBACK-

Super spannend Ö!
Snel uppen!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: -FLASHBACK-

Spannend! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: -FLASHBACK-

Hoofdstuk 1 - Als ik mijn ogen open

Afbeelding

Afbeelding

Het zwarte beeld voor mijn ogen opent zich al een gordijn. Een wazige kleurenmix komt tevoorschijn. Op de achtergrond klinkt een irritant gepiep. Mijn donkere lokken jeuken in mijn nek.
Wat is er gebeurd? Hoe lang ben ik weggeweest? En waar ben ik eigenlijk beland?
Afbeelding
“De ademhaling is constant.” Dezelfde vrouwenstem als daarnet. De wereld om me heen wordt steeds scherper, net als het lachwekkende gezicht van een blonde man voor me. Mijn linkermondhoek schiet eventjes omhoog.
“Ze heeft in ieder geval haar humor niet verloren.” Merkt hij op. Zijn ogen gaan even naar een apparaat dat naast me staat. Blijkbaar komt daar het gepiep vandaan.
“De hartslag is ook in orde.”
Dan wordt er iets stevig om mijn linkerbovenarm gebonden. Wat is dit?
“Rustig, liefje.” Klinkt de vrouwenstem als het gepiep sneller wordt. Een karamelkleurige arm leidt naar een volle, Indische vrouw met een vriendelijk gezicht. “Ik ben zo klaar.”

Afbeelding

Afbeelding

“Het spijt me, ik moet…” Ik sla de hagelwitte deken van me af en leg mijn benen aan de kant van het bed. Ik wil hier weg, zo snel mogelijk.
“Tut, tut.” Haar stevige hand duwt me weer terug. “Je lijkt snel op te knappen, meisje. Wonder boven wonder. Maar je mag nog niet weg, het spijt me. Dat is te gevaarlijk.”
“Waarom?” ik kijk haar smekend aan.
“Omdat je…”

Afbeelding

Op dat moment komt er een blonde jongen binnenstormen. Met zijn dikke, blonde haardos doet hij me een beetje aan een surfer denken. Zijn prachtige grasgroene ogen staan ernstig.
“Laat me erlangs!” schreeuwt hij als de vrouw hem tegen probeert te houden.
“Rustig, jongen. Ze is pas net wakker. Je jaagt haar nog schrik aan.”

Afbeelding

Tja, die actie zag ik inderdaad niet aankomen, maar stiekem vind ik het niet erg. Hij is superknap, om het kort samen te vatten. Hij schudt de arm van de vrouw van zich af en stort zich naast mijn bed neer. Smekend houdt hij mijn hand vast. Een traan biggelt over zijn wang.
“Ik was bang dat ik je voor eeuwig kwijt zou raken.”
Wacht eens even, wie is deze gast?
“Wat is er gebeurd?” vraag ik. Een verstandige vraag, want zo denk hij niet dat ik hem niet ken.
“Dat zul je aan Duke moeten vragen.”
Duke? Wie moet dat zijn?
“Waar is hij?”
“Hier.” Antwoordt een tengere jongen achter hem.

Afbeelding
--------------------------------------------------------------------------------------------
Naar hoofdstuk 2
Terug naar index

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op do 02 jun 2011, 20:55, 6 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: -FLASHBACK-

Snel uppen Ö
Heel erg leuk :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: -FLASHBACK- Hoofdstuk 1

Ik ben erg blij dat jullie het leuk vinden. Dankjulliewel :) Ik heb geen vaste dag in mijn hoofd wanneer ik weer ga uppen, maar voor de volgende zullen jullie iig niet lang te hoeven wachten. ;)

@ Anna: Ik zal het aan haar doorgeven :p

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie