Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

146 berichten • Pagina 1 van 8

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Not Another Legacy!? Hoofdstuk 4 online! 31 MEI!

Afbeelding

“Oohh Girls! They wanna have fun, ooh girls! Just wanna have.. That’s really what they want!” De stad die nooit sliep, sliep deze nacht zoals vele nachten ook niet. Met een losse hand schoof ik de volume knop van de radio harder en greep een borstel en zong mee met het beste nummer wat er ooit was gemaakt. Eigenlijk klopte de tekst niet helemaal want ik wou niet alleen ‘plezier’ hebben in het leven maar ook succes.



------

Flynn woont in de grote stad waar alles vol glamour en luxe zit, mooie grote appartementen met het luxueust interieur dat er is! Maar in Flynn's wereld is dat dus niet zo, ze liegt tegen haar ouders over haar wie ze is en wat ze doet.
Haar baan is alles behalve een ster zijn, ja een ster in ondergoed voor de spiegel! Op een dag raakt ze verstrikt in haar eigen leugens en de waarheid komt uit eindelijk boven water.. Maar wat gebeurt er dan?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Not Another Legacy!?

^
Idd

Ben erugg benieuwd. Hopelijk heeft deze niet zo'n einde.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Not Another Legacy!?

Wow lieve help!

Zoveel reacties al !? Wat lief van jullie! Dit had ik echt niet verwacht! :)

Ben nu even aan het schrijven voor de nieuwe 10G, en hopelijk kan het deze week al online staan!


Bedankt voor de motivatie lieverds!


(Begin nu zenuwen te krijgen, wil jullie niet teleurstellen :| )

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie