Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

10 berichten • Pagina 1 van 1

Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Gestopt. Hier is geen dagboek meer.

Helaas vond ik het maken van een dagboek toch niet zo leuk.
Het lezen ervan vind ik top maar het maken niet. Daarom stop ik ermee.

Sorry.

Laatst gewijzigd door Klaas op wo 04 nov 2009, 15:22, 13 keer totaal gewijzigd.

Bodil
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
239
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 18:31

Re: Tieners in Sunset Valley

KLAAAAAAAAAAS!

Ohhh dit is echt héél leuk!!
Echt super leuk, je schrijft echt goed. Ik had het eigenlijk niet zoooo goed verwacht! :blush
Niet dat ik dacht dat je niet goed bent ofzo maar dat dacht ik gewoon want toen ik die verhalen van Adoror had gelezen dacht ik dat het nooit zo goed kon maar dit komt echt zeer dicht in de buurt want dit is natuurlijk een heel ander verhaal en ik je kan nog niet zo heel goed beoordelen omdat het verhaal nog niet zo groot is en dit zegmaar de inleiding is en ik denk trouwens dat dit een toppertje wordt en ik ben benieuwd naar de volgende en wat die, zoals jij het noemt, 'oude vent' van plan is!
ECHT SUPER GOED :thumbsup
Ik denk dat ik toch misschien ook een dagboek maak :) want het is wel leuk maar ik heb niet zo veel tijd. Maarja ik denk dat ik het wel ga proberen :mryellow:

Liefs,
Bodil.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Tieners in Sunset Valley

Bodil schreef: Ik denk dat ik toch misschien ook een dagboek maak :) want het is wel leuk maar ik heb niet zo veel tijd. Maarja ik denk dat ik het wel ga proberen :mryellow:

Liefs,
Bodil.
vooral gaan proberen ik moet nu 2 dagboeken bij houden en 1 uitdaging maar ja

leuk Klaas, ik lees die van adoror eigenlijk niet :oops: omdat ik het begin al niet echt leuk vond :oops: sorry adoror

uuhm leuke update klaas
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Tieners in Sunset Valley

:laugh Niet iedereen hoeft van mijn dagboek te houden natuurlijk :P maar je kunt altijd kijken of je het nu wel leuk vind, ik heb veel veranderd.

En Klaas, het is echt al leuk :P je hebt een goed begin, goed aan elkaar gemaakt met veel spannende verhaallijnen erin die je vast later goed gaat uitwerken ;)
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Tieners in Sunset Valley

Adoror schreef::laugh Niet iedereen hoeft van mijn dagboek te houden natuurlijk :P maar je kunt altijd kijken of je het nu wel leuk vind, ik heb veel veranderd.
bedenk me net dat ik geen zin had om iets te lezen toen jij je dagboek startte en ik vind jou dagboek zo goed eruit zien maar ik neem een keer de tijd om het te lezen

leuk, Klaas is Justin BTW echt het kind van 1 van die tieners?
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Gesloten