Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

weijki
Podium hulp Podium hulp

House For Sale

Dit is mijn eerste dagboek, het gaat over een geheimzinnig huis.

Maribelle lovelet is een journaliste en een schrijfster, ze moet voor haar werk naar Bridgeport. Inplaats van een appartement heeft haar werk een huis geregeld waar ze (tijdelijk) mag verblijven. Echter blijkt dit huis een groot geheim te hebben, en Maribelle staat op het punt de hoofdrolspeelster te worden van haar bloed eigen thriller.

Je kunt mijn dagboek vinden op
http://www.vanderweij-desing.nl/houseforsale/

Hoofdstuk 1: De grote dag Online
Hoofdstuk 2: Het familie Portret Komt binnenkort

Laatst gewijzigd door weijki op ma 21 mar 2011, 19:25, 4 keer totaal gewijzigd.

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: House For Sale

Leuk :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Spannend ;D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Leuk ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
franniewee
Mest analist Mest analist

@ Weijki
Een spannend begin. Ik ben al nieuwsgierig naar hoofdstuk 2.
Wel wat opmerkingen, doe ermee wat je wil.

Qua vormgeving: de tekst en de plaatjes zijn heel erg klein door de vorm die je hebt gekozen. (gelukkig maar dat ik makkelijk naar 150% weergave kan switchen :D ) Het idee van het boek/notitieblok is dan leuk, maar het beperkt je tegelijkertijd ook.

Spelling:
"maar we moeten helaas afscheidt nemen...."
AUWWW: even je tekst doorlezen voordat je uploadt, zodat je schrijf- en spellingfouten eruit kunt halen. (Met name d en t in de werkwoordvormen)
Soms zie je je eigen fouten niet meer, en dan is het handig om een ander je tekst vooraf even te laten doorlezen. Het is jammer als de lezer door spellingfouten wordt afgeleid van de inhoud van het verhaal.

Ik ben benieuwd naar de rest (en sorry als dit 'juffig' overkomt, pak wat je kan gebruiken)
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
weijki
Podium hulp Podium hulp

@ Franniewee, bedankt voor je feedback. Door een oogafwijking zie ik sommige spellingsfouten niet. En in de avond is het helemaal ellende :P.

Zelf heb ik mijn schermgrootte op 1600 bij 900px, dus als iemand een hogere resolutie heeft kan het daardoor zijn dat de tekst te klein wordt.

Verder heb ik het iets groter gemaakt zowel de tekst als het tekstvak, en heb in Word de spelling gecontroleerd. (viel opzich nog wel mee maak vaak meer fouten) De foto's zijn hierdoor ook ietsjes groter.

:D vandaag zal ik de laatste bladzijde van hoofdstuk 1 erop zetten en dan kan ik beginnen aan hoofdstuk 2 :D

Waarschijnlijk maak ik ook een inhoudsopgave zodat het makkelijker is om naar een specifieke bladzijde te springen :P maar dat komt later.
franniewee
Mest analist Mest analist

Ben benieuwd Weijki, maar als je zelf je spellingsfouten niet ziet, laat je het door een ander lezen. Van een anders valt het altijd zó op (is mijn ervaring)
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie