Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

40 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Waar ben ik? [UPDATE 2|PAG. 3]

Proloog
Dit dagboek gaat over een meisje dat aanspoelt op een (on)bewoond?! eiland. Ze weet niet hoe ze daar is gekomen, wie ze is en al helemaal niet waar ze is. Ze heeft dus geheugenverlies en zit gevangen op een eiland. Zonder een slaapplek, sanitair, internet, mobiel, ...
Hoe houdt ze zich in leven en komt ze weg?



Afbeelding
Iets schuurt er en het lijkt wel of de grond onder me wegzakt. Terwijl ik rechtkom geef ik over, heel veel water. Ik voel met mijn handen die steun bieden aan mijn slappe lichaam dat ik me op zand bevindt. Na het overgeven probeer ik recht te gaan staan en voel ik hoe de felle zon me beschijnt.
Afbeelding
Met mijn voeten in het water tuur ik in de verte en zie water, water en nog meer water. Waar ben ik?
Afbeelding
Ik draai me om en wil naar wegrennen. Maar ik zie alleen maar bomen, struiken en rotsen. Het is zo dichtbebost dat ik gevangen zit.
Afbeelding
Ik voel ineens iets over mijn voet kriebelen. Ik kijk omlaag en ik zie grote beestjes.. awh bah!
Afbeelding
Terwijl ik weg ren voor die beestjes stel ik me nog eens de vraag: "Waar ben ik?"

Update 1: pagina 2
Update 2: pagina 3

Laatst gewijzigd door Refurb op zo 13 mar 2011, 18:39, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Waar ben ik?

Leuk ;D Ben benieuwd
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Waar ben ik?

UPDATE 1

Afbeelding
Het werd donker en de wind die van de zee kwam was fris. Gelukkig had ik een druivenstruik gevonden waar ik makkelijk bij kon. De pitjes spuwde ik uit en plantte ik weer naast de struik.
Afbeelding
Ik liep nog eens even naar het water en voelde een steek in mijn hoofd, zou ik een zonnesteek hebben? Ik liep terug en bleef staan onder een boom.
Afbeelding
Ik drukte het zand wat aan en ging liggen, ik dacht dat dit de ergste nacht van mijn leven ging worden maar ik viel al snel in slaap.
Afbeelding
Die volgende morgen werd ik wakker door de onstuimige zee.
Afbeelding
Ik veegde het zand van mijn broek, het kietelde nogal omdat het ook onder mijn broek zat.
Afbeelding
Het was warm, ik had dorst dus besloot om wat druiven uit te knijpen en op te eten.
Ik kwam aan bij de struik, ik keek naar onder en zag nergens meer een druifje hangen. Ik schrok, gisteren hong de hele struik nog vol. Zou hier dan nog iemand zijn?

Laatst gewijzigd door Refurb op do 10 mar 2011, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie