Dit dagboek gaat over de familie Oosterbeek.
Ze komen net in Sunset Valley wonen,
en Lily vertelt wat ze dagelijks meemaakt.
------------------------
Zondag: Sunset Valley

Dit zijn wij: Mijn moeder Nancy, Ik Lily en mijn vader Niels.

Dit is mijn vader hij sprong vanmorgen meteen achter de laptop om zaken te regelen ja hij wordt een echte zakenman (is ie nog niet want hij is een koffieknuppel!) Mijn vader vind zijn baan geweldig, en daarom zijn we dus ook in Sunset Valley komen wonen.
En omdat mijn ouders in een of andere rijke buurt willen wonen hier.

Dit is het huis dat ze willen kopen, ze gaan vanmiddag naar het gemeentehuis om de laatste dingen te regelen zodat we snel in het huis kunnen.

Hier ga ik op mijn fiets opzoek naar de bieb, in de tussentijd kan ik jullie wel wat vertellen over de band van mij en mijn ouders, we lijken totaal niet op elkaar mijn ouders zijn werk verslaafd en denken alleen maar aan zich zelf (en mijn vader haat kinderen) en ik ben een rustige afwezige boekenwurm klopt geen snars van toch?
O daar is de bieb al!

Hier heb ik mijn lievelings boek gevonden : De woelige geschiedenis van sokken.
Ik heb hem nou al 3 keer gelezen in de bieb in Riverview waar we vroeger woonden.
Nou ja vroeger gister avond nog.
Als ik het boek uit heb sta ik op en ik kijk uit het raam.

Daar zie ik mijn ouders het gemeentehuis in lopen, vast om de laatste dingen te doen om het huis te kopen.
Aan de overkant van het gemeentehuis ligt een park ik ga eens kijken of er iemand is om mee te kletsen.

Al snel kwam ik een meisje tegen Cissy, ik vind haar best aardig,
alleen veel tijd had ik niet om met haar te praten want ik moest naar huis.

Thuis was mijn vader al weer druk aan het werk en mijn moeder maakte lekker gezond volgens haar herfstsalade en als er wel niet 2 dingen op deze hele wereld zijn die ik niet eet zijn dat: Sushi en Herfstsalade.

Na het eten kijkt mijn moeder altijd naar Romantishe Rezendvous ofzo, gaat over slijm slijm kus kus, als je begrijpt wat ik bedoel, ik haat die zender dus ik poets me tanden en ga naar bed.

Nou het was nog best een mooie dag, ik ben uitgeput en morgen moet ik weer naar school maar ja, ik ben *gaap* heel moe, zzzzzzzZzzzzz
----------------------------------------------------
Ik hoop dat jullie het eerste deel leuk vonden.
Laatst gewijzigd door TezzieSimz op zo 27 dec 2009, 15:29, 2 keer totaal gewijzigd.