Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Doorgaan?

Peiling eindigde op zo 13 mar 2011, 16:18

Ja
3
100%
Nee
0
Geen stemmen
Totaal aantal stemmen: 3

37 berichten • Pagina 1 van 2

Kimberly
Groentehakker Groentehakker

- 10G; Familie Black ♥

EDIT: Mijn accountnaam op dit forum is veranderd naar Kimberly, maar hiervoor ga ik niet mijn naam op mijn weebly veranderen uiteraard. Dus Kimmiesims blijft van mij, ik zal dat ook nog op de site vermelden.

Hey iedereen! :D
Na 1 jaar, ben ik weer begonnen met een dagboek. Het is ook nog maar mijn eerste dagboek met The Sims 3.
Ik wou het een beetje origineel maken, vandaar de bijzondere proloog, of het goed bijzonder is, moeten jullie natuurlijk uitmaken hé.
Het is een 10G, maar dat hadden de meesten wel al door denk ik :sweatdrop.
Er staat enkel een proloog online, met hoofdstuk 1 begin ik dinsdag, aangezien ik dan Ambities krijg.
Maa ik wou toch al kijken wat jullie er tot nu toe van vinden, en of ik al dan niet verder zou gaan.
Hier is de link: http://www.kimmiesimsdagboeken.weebly.com

Laat je reacties, commentaar en tips hier achter ! :D

Ps: Weet er iemand de cheat om die tekstballonetjes en de plumbob weg te werken? x
If you don't like it, don't kill me ;O :hamer .

Ps: Ik gebruik de 10G vooral als verhaallijn, het is niet zo dat ik de regels strikt volg! Ik maak er een beetje mijn eigen versie van. :laugh

Edit:
Ik heb een probleem mensen, deze morgen begon mijn pc te flippen (gebeurt wel vaker, daar niet van).
Maar deze keer was het echt erg, bijna al mijn programma's waren eraf gesmeten, zo ook mijn sims spelletjes.
Ben ze nu aan het herinstalleren, maar ik ben dus wel de familie Black kwijt.
Ik zal dus niet kunnen doorgaan met het dagboek, ik vind het zelf heel erg maar ik kan er niets aandoen, sorry.
Mss dat ik ooit nog eens herstart met een 10G, maar dat zal niet onmiddelijk zijn, heb er nu eerlijk gezegd even men buik van vol, aangezien dit vorige keer ook gebeurd is.

Dus nja, hier zou eigenlijk een slotje opmogen.. :(

Laatst gewijzigd door Kimberly op za 12 mar 2011, 11:40, 4 keer totaal gewijzigd.

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: - 10G; Familie Black ♥

Leuk :)

Cheat: Hideheadlineeffects on/off (on om ze weg te werken/off om ze weer terug te krijgen)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Neej hoor, dat maakt toch helemaal niks uit? :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Kimberly

Nu ja, soms zijn downloads wel leuk, maar met een beetje creativiteit kan je je sim ook leuk aankleden zonder downloads hé.
En dan heb ik tenminste geen rare kinderen, haha XD.
Kimberly

Morgen (wanneer ik ambities krijg) begin ik dus aan het dagboek, en ik heb er zin in ;D.
Het zal wel zonder downloads gebeuren, maar achja.
Ik zet meteen op het forum wanneer ik klaar ben met de eerste update!
Kimberly

Tarabatch schreef:GEWELDIG!!!! :wub Je schrijft leuk en daardoor wil je door blijven lezen ;) (ik dan he, ik weet niet hoe het met anderen zit..)
Oh dank je wel das echt heel erg, binnenkort ga ik ook een vaste update dag vastleggen. Zodat jullie ook een beetje kunnen bijhouden wanneer je een update kan verwachten. x

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie