Hey iedereen!

Na 1 jaar, ben ik weer begonnen met een dagboek. Het is ook nog maar mijn eerste dagboek met The Sims 3.
Ik wou het een beetje origineel maken, vandaar de bijzondere proloog, of het goed bijzonder is, moeten jullie natuurlijk uitmaken hé.
Het is een 10G, maar dat hadden de meesten wel al door denk ik

Er staat enkel een proloog online, met hoofdstuk 1 begin ik dinsdag, aangezien ik dan Ambities krijg.
Maa ik wou toch al kijken wat jullie er tot nu toe van vinden, en of ik al dan niet verder zou gaan.
Hier is de link: http://www.kimmiesimsdagboeken.weebly.com
Laat je reacties, commentaar en tips hier achter !

Ps: Weet er iemand de cheat om die tekstballonetjes en de plumbob weg te werken? x
If you don't like it, don't kill me ;O

Ps: Ik gebruik de 10G vooral als verhaallijn, het is niet zo dat ik de regels strikt volg! Ik maak er een beetje mijn eigen versie van.

Edit:
Ik heb een probleem mensen, deze morgen begon mijn pc te flippen (gebeurt wel vaker, daar niet van).
Maar deze keer was het echt erg, bijna al mijn programma's waren eraf gesmeten, zo ook mijn sims spelletjes.
Ben ze nu aan het herinstalleren, maar ik ben dus wel de familie Black kwijt.
Ik zal dus niet kunnen doorgaan met het dagboek, ik vind het zelf heel erg maar ik kan er niets aandoen, sorry.
Mss dat ik ooit nog eens herstart met een 10G, maar dat zal niet onmiddelijk zijn, heb er nu eerlijk gezegd even men buik van vol, aangezien dit vorige keer ook gebeurd is.
Dus nja, hier zou eigenlijk een slotje opmogen..

Laatst gewijzigd door Kimberly op za 12 mar 2011, 11:40, 4 keer totaal gewijzigd.