Ik ben nogal vrij nieuw hier op het forum en moet nog alle mogelijkheden enzo ontdekken, maar ik heb al een tijdje sinds eergisteren een 10G challenge: 10G Familie de Boer
Zoals je ziet ben ik bij G2 begonnen, omdat ik G1 al helemaal had doorgespeeld toen ik bedacht dat een 10G blog erbij misschien wel leuk was Ik hoop dat jullie tijd/zin hebben om het te lezen, reacties worden zeer op prijs gesteld!!
Simsesther
EDIT: Ik probeer al een aantal keren mijn banner te plaatsen, kan iemand uitleggen hoe dat moet?
Ik neem aan dat je een afbeelding hebt als banner..
ga naar deze site: http://tinypic.com/
hier kun je afbeeldingen van je computer omzetten in een bepaalde code voor forums... Tinypic is slechts één van de sites die je kunt gebruiken, je kunt ook gebruik maken van photobucket, plaatjesupload, imageshack etc.
Als je tinypic gebruikt klik je eerst op bladeren en zoek je jou afbeelding op. Vervolgens klik je op Upload Now, typ je de twee woorden over die je te zien krijgt en wacht je heel eventjes.
Dan krijg je een pagina met vier balkjes tekst... boven één van de balkjes staat: IMG code for Forums & Message Boards... De tekst die in dit balkje staat kopieer je. Deze tekst begint met [IMG]
De tekst plak je waar je je signature aanpast en als het goed is werkt het dan!
Zoals jullie misschien wel gezien hebben is de 10G de Boer dood, ja inderdaad mijn spel is gisteren gecrasht Ik heb het gelezen van geen dagboekaankondigingen meer als je het toch niet ging doen, maar ik was van plan om er wel mee door te gaan maar door problemen met mijn game kan dat dus helaas niet meer. Ik wil hiervoor mijn excuses aanbieden. Dit topic kan nu gesloten worden