Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

172 berichten • Pagina 1 van 9

Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

~UPDATE8&9~ Time of your life

Dit is mijn eerste dagboek! :D Ik wilde eigenlijk een machinima maken, maar ik ben echt zo slecht met die camera bewegingen, dat ik dacht dat dit misschien beter zou lukken... maar dat laat ik verder aan jullie over! Het verhaal begint met een kort proloogje :D Als je dit leest en aan het eind denkt: ''Hmmm, dit kan beter!'' dan hoor ik graag tips! Voor het maken van het fantastische huis/appartement waar het grootste deel van het verhaal zich afspeelt, wil ik cedric heel erg bedanken! Ik lees af en toe een reactie waarin gevraagd wordt waar je het huis kunt downloaden, dat kan via de volgende link: http://nl.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=3768563

Have fun met lezen!

Indeling:

Proloog
Update 1
Update 2
Update 3
Update 4
Update 5
Update 6
Update 7
Update 8
Update 9


Time of your life

Proloog

Eindelijk! Het is zover! Met mijn diploma op zak kan ik gaan doen wat ik al jaren wilde: Een opleiding tot modeontwerpster volgen. En waar kun je dat nou beter doen dan in Bridgeport? Daarbij komt nog dat het uitgaansleven in Bridgeport helemaal geweldig schijnt te zijn! Het enige probleem is dat ik niet steeds van Bridgeport naar m’n ouderlijk huis in Sunset Valley wil reizen. En dus reageerde ik op de volgende advertentie:
Afbeelding

Wat was ik blij toen ik het bericht terug kreeg dat ik de kamer kreeg. En vandaag is het zover, ik verhuis naar Bridgeport. Hoe dichter we bij mijn nieuwe kamertje kwamen, hoe meer gespannen ik werd. Had ik alles wel ingepakt? Zouden mijn huisgenoten aardig zijn? Was ik geen koffers vergeten? Duizenden vragen gingen door mijn hoofd. Gelukkig hadden mijn ouders en ik mijn kamer in de vakantie al ingericht, dat was al weer een zorg minder.
Afbeelding

Na een ritje van een klein uurtje kwamen we aan bij het studentenhuis waar ik de komende jaren zal gaan doorbrengen. Het zag er van de buitenkant al geweldig uit! Het was zover, nog één keer zwaaide ik mijn ouders uit, toen ze weer wegreden. Nu stond ik er alleen voor… Nou ja, ik kon natuurlijk wel altijd bellen… of mailen… of sms’en...
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Mich..... op zo 17 jul 2011, 17:07, 19 keer totaal gewijzigd.

''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: *NEW* Time of your life

Eeeeeehm vandaag? Morgen? Deze week? Het schrijven van een verhaal is niet zo'n probleem, maar die screens maken... dat duurt eeeeeeuwen bij mij xD
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: *NEW* Time of your life

Ik denk morgen een update! Het is nu nog vakantie, dus ik kan er nu lekker veel aan werken... volgende week moet ik helaas weer naar school, dus dan duurt het iets langer voor er een update komt... maar iig wil ik het verhaal sowieso afmaken, ik ga niet middenin ineens stoppen, dat zou raar zijn XD
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: *NEW* Time of your life

''Hey, jij moet onze nieuwe huisgenoot zijn.'' Hoorde ik ineens. Toen ik me omdraaide viel ik zowat flauw… Help! Hunk-alarm! Zit mijn haar wel goed? Stink ik niet uit mijn mond? Heb ik wel het goede truitje aan? Ik ben toch niet aan het kwijlen hè? ''Leuk je te ontmoeten. Ik ben Ryan.'' Oké, rustig blijven en gewoon een normaal antwoord geven. ''Ik ben Liz.'' Ik hoorde zelf al hoe stom dat klonk. ''Zal ik je helpen met je koffers?'' vroeg Ryan. Aangezien ik nogal veel bagage had, sloeg ik dat aanbod natuurlijk niet af. Samen brachten we mijn koffers naar mijn kamer.
Afbeelding

Ryan stelde voor om me de rest van de kamers te laten zien. Op de tweede verdieping, waar ook mijn kamer is, is ook Ryans kamer. Er is ook nog een derde kamer. ''Dat is de kamer van Matthew, maar daar kun je beter uit de buurt blijven,'' waarschuwde Ryan, ''hij is nogal raar. Hij praat bijna niet, gaat soms midden in de nacht weg, of zet zijn muziek keihard aan terwijl iedereen aan het studeren is.'' Jammer, ik had gehoopt dat al mijn huisgenoten een beetje leuke, fatsoenlijke mensen zouden zijn, maar die Matthew is dus nogal apart.
Afbeelding

Ryan nam me mee naar de derde verdieping. Hier zijn nog twee kamers. De eerste kamer is van May, maar zij was volgens Ryan naar de bibliotheek om wat te lezen. Daarnaast is de kamer van Taylor. Zij was wel thuis en kwam meteen even kennismaken. ''Hoi, jij bent vast de nieuwe vriendin van Ryan. Ik ben Taylor.'' Zei ze enthousiast. Oh help, wat moest ik hier nu weer op antwoorden? Gelukkig begon Ryan te lachen en legde hij uit dat ik de nieuwkomer was. ''Oh sorry,'' zei Taylor, ''Ryan zeurt al weken over dat hij weer een vriendin wil, vandaar…'' ''Geeft niets.'' Zei ik. Taylor vroeg zich af waarom ik naar Bridgeport was verhuisd. Ik legde uit dat ik een studie tot modeontwerpster wilde gaan volgen. Meteen was ze enthousiast en vroeg ze of ik morgen met haar mee wilde gaan shoppen in het centrum. Natuurlijk zei ik daar geen nee tegen.
Afbeelding

Taylor moest haar kamer nog opruimen, dus nodigde Ryan mij uit om op zijn kamer nog wat te praten. ''Als je iets nodig hebt, mag je altijd aankloppen.'' Zei hij. Hij vertelde dat iedereen samen ging eten die avond, en hij nodigde mij dus ook uit.
Op zich leken mijn huisgenoten aardig, behalve dan die Matthew. Ryan vertelde dat hij hem eens ’s nachts door het huis had zien sluipen en dat hij in de vakanties ook nooit naar zijn ouders gaat. Zo praatten we nog een tijdje.
Afbeelding

Voor ik het wist was het tijd om te gaan eten. Er werd snel wat chinees gehaald. May kwam ook weer terug om mee te eten. Zij probeert een carrière als schrijfster op te zetten. Ze leek me wat verlegen, maar niet onaardig. Matthew verscheen niet tijdens het diner. Volgens Taylor was hij in één of andere creepy tent aan het eten.
Afbeelding

Toen ik ’s avonds mijn pyjama aanhad en nog wat nadacht over deze dag, vond ik dat ik geluk gehad had. Ryan was geweldig, behulpzaam, aardig, lief en knap. Taylor en ik gaan morgen samen shoppen en May is ook een geweldige meid. Alleen Matthew, daar krijg ik een beetje de kriebels van. Ik vind het niet zo fijn als iemand door het huis heen sluipt, terwijl ik daar niets vanaf weet.
Afbeelding

Erg lang kon ik er niet over nadenken. Ik was zo uitgeput van deze dag, dat ik al snel in slaap viel.
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Mich..... op zo 06 mar 2011, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.

''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: *NEW* ~UPDATE1~ Time of your life

^ Ik ga niet teveel vertellen over het verhaal natuurlijk... maar Matthew is geen vampier ^^ Het verhaal zou zomaar eens echt gebeurd kunnen zijn, dus er komen geen vampiers (vampieren?) in voor :P
''Faber est suae quisque fortunae''

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie