Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

395 berichten • Pagina 9 van 20

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 18 (Ayumii)*

Afbeelding
Janke pakte haar mobiel uit haar zak en begon een hele berg nummers te bellen en soms schreeuwde en schelde ze wel eens in de telefoon. Mai-La was op een stoel gaan zitten met een kop koffie.
Afbeelding
“Het is gelukt. Overmorgen zit jij in een rechtszaal met mij en mijn advocaat naast je. En Flore twee meter aan de overkant..” Zei Janke vrolijk. “Een klein probleempje. Ik moet zondag naar mijn familie in Frankrijk. Het is vandaag dinsdag rustig maar. Dus ik kan niet meer op Flore passen als jij gaat werken.
Afbeelding
Mai-La sprong overeind. “Wie gaat er dan op Flore passen??”
Vroeg ze een beetje hysterisch. “Luc. Hij is de spokenjager van de stad. Hij kan Flore wel aan denk ik.” Mai-La liet zich weer in een stoel vallen.
Afbeelding
De dagen gingen voorbij en we kwamen bij de dag aan van de rechtszaak.
Afbeelding
Mai liep zenuwachtig rond. Ze had een jurk aan maar ze voelde zich niet op haar gemak. Flore liep aan de andere kant van de muur ook zenuwachtig rond.
Afbeelding
Straks zou ze Mai-La nooit meer zien. Ze had een aantal mensen ontmoet in de bajes. Waaronder Ayuni. Als Ayuni ooit uit de cel zou komen zouden ze contact houden.
Afbeelding
De klok sloeg twaalf en Mai liep een kamer in. Er stond een tafel met zes stoelen. Mai ging naast Janke zitten. Janke lachte even naar Mai en praatte toen weer verder met haar advocaat.
Afbeelding
Flore had ook een goede advocate geregeld. De beste van Drenthe om precies te zijn. Ze had er gewoon een uit een lijst gekozen.
Afbeelding
Flore staarde naar haar. Cynthia Clearwater.
Ze keek vanuit haar ooghoeken naar Mai.
Afbeelding
Een man in een zwart pak kwam binnen. Hij brabbelde wat en ging toen zitten. Hij begon te praten. Flore lette er niet op en staarde alleen naar Mai.
De Advocaten deden vooral het werk. Het ging sneller voorbij dan Mai dacht. Na een halfuur stond ze in de hal met Flore te knuffelen. Tranen rolden over hun wangen.
----------------------------
:D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 20 (Ayumii)*

^
Het was Dokter Meneer Profesoor Toon? xD

Leuke up! De tranen van Flore zijn echt levensecht! Waar heb je die vandaan?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 20 (Ayumii)*

Ik vind het een erg mooi dagboek, ookal mag ik jullie niet super erg, ik vind dat jullie heel goed bezig zijn. ;D En uhm, ik ben er achter gekomen dat ik haar al tallen keer heb gezien. Voor de mensen die nu heel nieuwsgierig zijn en naar het meisje van yde willen kijken: Ze is volgensmij nu in een opslag, want het drenths museum is tijdelijk gesloten, volgend jaar november gaat het weer open, en ligt het meisje van Yde weer lekker te rusten. ;)

Zo eventjes voor degene wantja, dan ga je met de trein, en dan kom je voor een gesloten gebouw. XD


Naja, ik vind het echt een mooi dagboek, want eigenlijk is ze voor mij een soort van toonbeeld voor Drenthe. (best raar dat ik dat zeg. XD)
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie