Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wat is jhon lang geleden kwijtgeraakt

Een magische tuinkabouter
3
19%
Een teddybeer
1
6%
Een waardevolle vriend
5
31%
Zijn kleren toen hij in een bubbelbad zat
3
19%
Geen van de dingen die hierboven staan
4
25%
Totaal aantal stemmen: 16

32 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
pieen_
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
312
Lid geworden op:
wo 26 mei 2010, 15:07

Re: Dagboek : the gang !! UPDATE 2 xD

Ik weet dat het nogal een korte update is maar ik kon niet verder doen omdat ik wat probleempjes heb met mijn sims spel. Mening graag (A)
-----------------------------------------------------------
Afbeelding
Wakker worden! Nu is niet de tijd om lui te zijn. G in mijn kantoor NU.
Afbeelding
Wat is er baas u klinkt zo kwaad ? Ah niks hoor, dat was niet de bedoeling. Ik heb je in mijn kantoor geroepen omdat ik vanavond de kabouter ga verkopen aan Tony Milleto. TONY MILLETO maar baas dat is de machtigste man van heel Bridgeport! Inderdaad, Daarom heb ik jullie hulp nodig. Ik zal een zendertje dragen zodat Shia en Candy kunnen meevolgen op de computer, en jij volgt me naar hun schuilplaats zodat als er iets misloopt jij effe kunt binnen springen om mij te helpen. Ok baas ik zal het de anderen gaan vertellen. G wacht ins even ik heb een klein vraagje voor je, wat denk je dat ik moet? Met wat baas. Wat moet ik aanvangen met Candy? Sorry baas maar ik volg nog altijd niet, is er iets met Candy, ofzo.
Nee, het is alleen…. Ik en Candy hebben gisteren gezoend en u weet ik niet wat ik moet doen. Ik bedoel, wat als Candy nu niets in mij ziet en zij me gewoon zoende zo lijk ze al die andere mannen zoent. En wat als ze nu wel iets ziet in mij, dan kan ze haar job toch niet meer goed doen.
Baas, u maakt u veel te veel zorgen ik ken Candy al langer dan vandaag en ik weet dat Candy heus wel anderen dingen kan om mensen af te leiden. Ik bedoel ze heeft veel meer in zich dan alleen een slet zijn. Snapt u wat ik bedoel. Bedankt G, je mag nu wel gaan.
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Dagboek : the gang !! UPDATE 2 xD

Ik wil niet vervelend doen, maar je dagboek is super, alleen misschien is het handig als je aanhalingstekens gebruikt ("/') en verteld wie wat zegt? Bijvoorbeeld zo:

"Wat is er baas u klinkt zo kwaad?" zegt G. "Ah niks hoor, dat was niet de bedoeling. Ik heb je in mijn kantoor geroepen omdat ik vanavond de kabouter ga verkopen aan Tony Milleto." zegt de baas. (Weet even niet meer hoe hij heet xD) "TONY MILLETO! Maar baas dat is de machtigste man van heel Bridgeport!" zegt G verbaasd. "Inderdaad, Daarom heb ik jullie hulp nodig. Ik zal een zendertje dragen zodat Shia en Candy kunnen meevolgen op de computer, en jij volgt me naar hun schuilplaats zodat als er iets misloopt jij effe kunt binnen springen om mij te helpen." vertelt de baas. "Ok baas, ik zal het de anderen gaan vertellen." zegt G en hij wilt op staan. "G wacht eens even; ik heb een klein vraagje voor je, wat denk je dat ik moet?" vraagt de baas. "Met wat baas." vraagt G. "Wat moet ik aanvangen met Candy?" de baas kijkt geirriteerd. "Sorry baas maar ik volg nog altijd niet, is er iets met Candy, ofzo?" vraagt G niet-begrijpend.
"Nee, het is alleen…. Ik en Candy hebben gisteren gezoend en u weet ik niet wat ik moet doen. Ik bedoel, wat als Candy nu niets in mij ziet en zij me gewoon zoende zo als ze al die andere mannen zoent. En wat als ze nu wel iets ziet in mij, dan kan ze haar job toch niet meer goed doen." de baas is erg gestrest.
"Baas, u maakt u veel te veel zorgen. Ik ken Candy al langer dan vandaag en ik weet dat Candy heus wel anderen dingen kan om mensen af te leiden. Ik bedoel ze heeft veel meer in zich dan alleen een slet zijn. Snapt u wat ik bedoel?" probeert G de baas gerust te stellen. "Bedankt G, je mag nu wel gaan." zegt de baas vriendelijk.

Ik heb het even voor je verbeterd. Het is alleen als voorbeeld en je hoeft je niet aangesproken te voelen, maar als je leestekens gebruikt is je verhaal echt perfect! Het is trouwens erg origineel en ik vind het leuk om te lezen, dus je moet vooral doorgaan! :applaus
Gebruikersavatar
pieen_
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
312
Lid geworden op:
wo 26 mei 2010, 15:07

Re: Dagboek : the gang !! UPDATE 3 xD

Sorry dat het weer zo'n kleine update is maar kheb niet zoveel tijd en beter iets dan niets :P
Afbeelding
Ok mensen heeft G jullie alles verteld? Jhon klonk erg opgetogen voor deze klus. Maar Candy protesteerde. TONY MILLETO van alle kopers moest je Tony Milleto kiezen ! Weet je wel niet hoe gevaarlijk hij is….. Candy bleef maar door ratelen over Tony, Maar Jhon vond het helemaal niet erg.
“ze geeft echt om mij” Dacht Jhon, Hij zag al snel dat Shia en G dood verveeld werden door Candy. Dus Hij begon snel verder over de Missie te praten . Ok mensen Ik heb met Tony Milleto afgesproken in zijn kroeg, en daar gaan we dan de deal sluiten. Natuurlijk weet iedereen dat Tony zich vaak niet aan zijn beloftes houdt. Dus jullie volgen me op de voet, De spullen die voor jullie liggen gaan jullie nodig hebben op deze missie. Ik ga deze zender die voor mij geweer ligt dragen zodat Candy met haar apparaat mijn signaal kan oppikken, dat signaal gaat dan over op laptop van Shia en zo kunnen jullie horen en zien wat ik doe. Jullie gaan ook in een bar zitten want als ze mijn zender vinden dan kunnen ze het signaal nagaan en dan vinden ze onze schuilplaats . Dan G Tony’s zijn kroeg is in een flatgebouw , het dichtstbijzijnde flatgebouw is plasma 501. Jij gaat met je gloednieuwe machinegeweer op het dak van Plasma501 Tony in het vizier houden zodat als hij zijn belofte verbreekt je direct kan in grijpen. Ok mensen dat was het iedereen gaat naar zijn positie om 21 uur .
Gebruikersavatar
pieen_
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
312
Lid geworden op:
wo 26 mei 2010, 15:07

Re: Dagboek : the gang !! UPDATE 4 =D !!!!

Ok hier is de volgende update, reacties graag (A)
Afbeelding
Ok iedereen het is 21 uur nu, iedereen weet wat dat betekent. Zei Jhon. Zonder te wachten op een antwoord ging hij verder. Candy en Shia gaan naar een plaatselijke sportskroeg met de grote citroen … Voor Jhon zijn zin kon afmaken hoorde hij Shia al protesteren, Toch niet die auto. Ik bedoel ik kan amper 5 meter met dat ding rijden en het valt al stil. Sorry Shia maar denk je niet dat het vreemd is als je naar een kroeg gaat met een super chique auto. Al die mensen gaan naar je kijken en dan kun je onmogelijk je taak uitvoeren die ik je heb gegeven. Vervolgens ging Jhon verder met de uitleg.
Afbeelding
G jij rijdt met deze auto, het is een keizerlijke edilion. Het is 1 van de snelste en duurste auto’s die er zijn. Draag er veel zorg voor. Toen Jhon gedaan had met praten zag hij G zijn puppy ogen hij had hem nog nooit zo gelukkig gezien. Mag ik echt met DEZE auto rijden baas. G was dolgelukkig, Jhon was al bijna vergeten dat G een echte auto liefhebber was.
Afbeelding
G stapte als eerste in en vertrok al, terwijl Shia en Candy nog altijd aan het kibbelen waren. Verwacht je nu echt dat ik met DAT ding rondrij. Candy stond er maar als een patattenzak bij, uiteindelijk zei ze STOP! Alsjeblieft stop met zagen ik zal wel rijden, stap gewoon maar in ok. Heel erg verbaasd stapte Shia de auto hij wist niet dat Candy zo kon schreeuwen.
Afbeelding
Ondertussen was G al bijna bij plasma 501. “Oh man ik hou van deze auto, vindt het wel jammer dat niemand iets heeft gezegd over mijn uiterlijk ik bedoel ik scheer mij ik zorg dat mijn haar goed zit en ik doe mijn beste smoking aan”. Ok G nu ophouden over je uiterlijk te praten want je lijkt precies een meisje. Zei G in zichzelf. “Ah hier is het Plasma 501 ok waar zijn de parkeerplaatsen”. Toen G druk naar de parkeerplaatsen aan het zoeken was kreeg hij opeens een hevige schok. HET IS NIET WAAR HE !! Een taxi botste tegen hem aan. Gelukkig had G niks maar zijn schatje wel. De koplamp van de auto was stuk. En de taxi was al doorgereden ,liefst wou G die taxi achterna racen maar hij moest klaar staan voor zijn baas.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie