Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

264 berichten • Pagina 13 van 14

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: De familie Kwana

34. Zal Pauline een nieuwe ramp bij de Kwana's overleven????

Afbeelding

Het is al weer even geleden dat er een update is geweest: ik had het gewoon druk en er is weer een ramp gebeurd.

Shen Kwana had zich net gesetteld in Sunset Valley, hij was dus terug verhuisd naar de buurt waar Brayden Kwana (de allereerste Kwana) ooit begonnen was.

Afbeelding

Omdat hij veel had gereisd was hij vergeten voor een nageslacht te zorgen en had daarom een erg leuke dochter geadopteerd: Pauline.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Shen en Pauline hadden een lekker relaxed leven, geen geld zorgen en waren net bezig te wennen aan de nieuwe buurt en vrienden aan het maken.

Afbeelding

Dit is de laatste foto van hun, mijn spel is totaal gecrashed en ik zal moeten wachten tot ik De Sims weer geinstalleerd heb voor ik verder kan spelen.

Het is al de derde of vierde crash die de Kwana's overkomt en de hele familie uitroeit.

Maar jullie kennen de Kwana's: die gaan altijd door want het zijn doorzettertjes.

Wordt vervolgd!
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: De familie Kwana

Ik ben van 17.30 tot nu bezig geweest om alles weer te installeren en om alle spullen weer van de Sims Store te halen.

Het spel lijkt weer te werken ...... ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: De familie Kwana

Ik vind de Kwana's zo leuk. <3 ik hoop dat ik ooit ook zo ver kom mijn mijn familie Roses. Generatie 4 is nu volwassen.. Heb jij trouwens nooit dat je het even saai vind om te simmen? Zo ja, wat ga je dan doen met je sims?
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: De familie Kwana

35. Pauline en Jonathan, Thijs en Lola, Kesha en Dany, Bobbie

Ik heb dit dagboek een poos niet meer geupdate, na de laatste crash heb ik wel alles weer moeten installeren maar wel weer weer flink gespeeld. Maar na de release van Hidden Springs heb ik ook weer wat problemen gehad met spelen in die buurt.

Als ik niet regelmatig hier wat post krijg ik echt teveel screens van De Kwana: er staan er nu ruim 180 in mijn Screens Map.

En omdat ik niet echt de tijd meer heb om te spelen hier wat willekeurige screens van de nieuwe generaties Kwana's. Beestenbende heb ik nog nauwelijks gespeeld trouwens.

Hopelijk veranderd dat snel, ik heb de Kwana's nog niet eens verhuisd naar de Beestenbende buurt. En dat zijn dus Kesha en Dany met hun zoontje Bobbie.

17e generatie: Pauline en Jonathan
18e generatie: Thijs en Lola
19e generatie: Kesha en Dany
20e generatie: Bobbie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: De familie Kwana

Annemiek schreef:Ik vind de Kwana's zo leuk. <3 ik hoop dat ik ooit ook zo ver kom mijn mijn familie Roses. Generatie 4 is nu volwassen.. Heb jij trouwens nooit dat je het even saai vind om te simmen? Zo ja, wat ga je dan doen met je sims?
Ik heb het wel eens dat het me verveelt ja. En dan stop ik gewoon even en neem een andere Sim waarmee ik even ga Simmen. Maar ik kom altijd weer snel terug bij De Kwana's.

Gelukkig komen er regelmatig uitbreidingen en accessoires pakketten en dan krijg ik vanzelf weer zin.

Maar het is ook een kwestie van door blijven gaan al is het soms wat 'saai'.

;)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie