Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

137 berichten • Pagina 1 van 7

Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Conscience ~ UPDATE 5: NEW LOOK!

Conscience
Afbeelding

Stel; je leven is een ramp geworden. Je drinkt te veel en gaat met iedereen naar bed die je tegen komt. Uit grote wanhoop bid je, naar wie dan ook, of iemand je kan helpen... En je gebed wordt verhoord, door je Geweten!
Het verhaal van Elle en haar geweten.

---------------------------------------
Update's
nr. 1; pardy too hardy
nr. 2; op de vlucht!
nr. 3; oh my gosh!
nr. 4; ben je al bang?
nr. 5; new look!

Laatst gewijzigd door maike0090 op zo 23 jan 2011, 13:15, 10 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: NIEUW ~ Conscience (inleiding)

Hoofdstuk 1: Pardy too hardy

Afbeelding
Elle goot haar 3e drankje naar binnen. De avond was nog jong, het was rond acht uur, maar ze zat er al lekker in. Om haar heen waren mensen vrolijk aan het feesten.

Afbeelding
Ze liep naar de barman.
“Zin om iemand op de bar te zien dansen, Joe?”
In elke club kende ze alle barmannen, bewakers, dj’s en uitsmijters. Ze deed dit vaker…
“Als jij het bent, dan altijd, toch?”
Elle sprong op de bar en begon mee te dansen op de muziek

Afbeelding
Niet veel later had ze toeschouwers. Mannelijke toeschouwers.
Elle wist dat mannen nooit naar haar gezicht keken, alleen maar naar haar rondingen. Dus schudde noch maar wat extra met haar lichaamsdelen.

Afbeelding
Na een uur dansen had ze nieuwe energie nodig. Ze stapte van de bar af en werkte twee drankjes achter elkaar naar binnen. Plots had ze een idee…

Afbeelding
Ze trok haar kleding uit en klom weer op de bar. Ze had haar mooiste, duurste lingerie aan getrokken. En de mannen wisten dat… Het kon haar niets meer schelen wat anderen dachten. Dat haar benen moe werden. Dat ze hoofdpijn had. Ze ging helemaal los, dacht niet meer na door de alcohol.

Afbeelding
Voor ze het in de gaten had was de tijd om en sloot de club. Als ze wegging ging er altijd een bewaker mee, omdat ze ooit eens terug naar binnen was geglipt en toen de stereo had vernield. Deze bewaker kende ze nog niet, hij was nieuw. En hij keek de hele tijd naar haar billen… Tijd om haar kleren te pakken had ze niet meer.

Afbeelding
Koud en verkleumd liep ze buiten. Ze moest alleen dit steegje nog door, dan was ze thuis. Plots hoorde ze voetstappen achter zich.
“Hallo, schoonheid.”
Eigenlijk moest ze rennen, maar iets in haar hield haar tegen.

Afbeelding
De man liep naar haar toe. Toen ze beter keek, zag Elle dat het de bewaker was! Hij had vieze, oude kleren aan.
“Wat ben je mooi. Wat doe je hier zo alleen,” hij bekeek haar lichaam even, “en in je ondergoed?”
“G-ga weg,” stotterde Elle.

Afbeelding
Elle wilde weg lopen, maar hij pakte haar vast van achter. Ze schrok zich rot, dit had ze nog nooit mee gemaakt!
“Waarom ga je nou weg? Kom, ik zal je opwarmen…”
De man draaide haar om en drukte haar tegen zich aan.

Afbeelding
Hij trok haar achter de container. Elle wilde gillen en schreeuwen, maar hij drukte zijn lippen tegen haar mond aan. Hij legde één hand op haar buik en één op haar rug. Beide handen liet hij naar beneden glijden…

Afbeelding
Dit pikte ze niet. Ze strampte hem op zijn voet en mepte hem tegen zijn wang. De man bleef even versuft staan. Dit was haar kans! Elle ging er vandoor. Weg uit het steegje, naar haar huisje. Weg van die engerd! Snel, voor hij haar kon volgen.

Afbeelding
Eenmaal thuis liet ze zich uitgeput op bed vallen. Ze voelde zich gebruikt, waardeloos en vies. Ookal was ze morgen, door de alcohol, alles weer vergeten, vertelde ze zichzelf dat ze dit nóóit meer moest doen! Haar kleren liet ze voortaan maar aan…

Een lekker lange eerste up :D
Afbeelding
Luc

Re: NIEUW ~ Conscience (inleiding)

Ahh ik wacte al op een dagboek van jou na just wanna dance with you honey


Hopelijk snel upp ik weet nual dat ik het ga

EDIT

OMG JIJ bent snel ik was dit bericht aan het typen en toen zag ik de eerste updTe is er. :) geweldge update!

Trouwens war heb je het haar vandaan Toen ze in der normale kleren op de bar danste?

Laatst gewijzigd door Luc op zo 14 nov 2010, 17:43, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Conscience ~ UPDATE 1 ONLINE

Super up!! Echt waar! Je ziet trouwens op 1 foto dat haar hoofd in het plafond zit :p
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie