Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

87 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: FRAGILE: Hoofdstuk 1 p. 3

^
Ikke niet!
Vam!
Up!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: FRAGILE: Hoofdstuk 1 p. 3

Mensjess ik ben al lang niet meer online geweest maar heb even een mededeling.
Mijn examens beginnen maandag en heb me al een tijdje daarop gefocust omdat mijn punten niet echt goed zijn, dus een update zal pas na mijn examens komen en het dagboek gaat nog steeds door.

Bedankt voor jullie begrip x
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: FRAGILE: Hoofdstuk 1 p. 3 SET BOUWEN

Mededeling: Ik vond de eerste sims die ik voor Ethan en Noah gemaakt had niet goed dus heb ik ze nu veranderd, zo zien ze er veel beter uit. De kwaliteit van mijn plaatjes zien er ook niet geweldig uit omdat ik ze per ongeluk heb opgeslaan in .jpg, ik zal er de volgende keer op letten. Veel leesplezier =)

Deel 2

Afbeelding

Een eeuwigheid zou ik de twee laatste uren noemen. Heel overdreven gezegd: de bel klonk als een teken van verlossing uit het vuur. Het was redelijk koud buiten voor een dag in November. Je zou bijna zeggen dat de kleine regendruppels vlokjes sneeuw zouden zijn. Selena stond zoals gewoonlijk voor de deur op mij te wachten, Jacey stond er ook bij dit keer.

Afbeelding

"Ik dacht dat jij altijd de eerste was die de klas verliet" Zei Selena op een bijna oppervlakkige toon. Het was duidelijk dat ze hier al lang op mij stonden te wachten. Bijna iedereen was al vertrokken naar huis, op een paar mensen na.
"En heb je Ethan nog gezien?" vroeg ze mij toen opeens
"Neen, ik heb hem niet gezien." Antwoordde ik kort, al stond ik de popelen om te weten wat er met hem gebeurd was. Niet laten merken dacht ik bij mezelf.
"Vanessa? Wat is er vandaag mis met jou? Je doet zo vreemd." Merkte Selena opeens op.
"Het is maandag, wat kan het anders zijn?."

Afbeelding

"Waarom staan we hier nog eigenlijk? De bus komt zo." Zei ik
"We gaan naar de stad, kom ook mee anders?" Zei Jacey opeens tegen mij, het was haar eerste zinnetje sinds onze hele conversatie.
"Ik weet het niet, ik ben moe."
"Kom toch gewoon." Drong Selena aan.

Afbeelding

Selena sprong bijna een meter in de lucht. Ze werd rood en paniekeerde. Ik gaf haar een vragende knipoog.
"Ethan..." Fluisterde ze
Ik begreep niet waarom ze er zo een drama over maakte. Ik wilde ook graag weten wat er met hem aan de hand was, maar liet dat niet zo snel merken als haar.

Afbeelding

Op een gegeven moment bleef Selena over mijn hoofd heen staren en glimlachte toen flauwtjes. Ze keek toen naar mij en weer over mijn hoofd heen. Ik kreeg het gevoel dat Ethan net achter mij stil stond. Ik wilde mij omdraaien maar dan ook weer niet. Ik wachtte tot dat hij weg ging.

Afbeelding

Net toen ik mij wilde omdraaien zag ik dat hij vertrok. Ik had zijn gezicht niet gezien. Wat ik heel vreemd vond van mezelf was, dat ik hem bleef na staren en zag hoe hij het kleine brugje overstak en door wandelde naar de bushalte. Hij was best lang voor zijn leeftijd, en erg gespierd. In tegenstelling tot zijn vriend Noah naast hem, die was veel kleiner en had een schattiger gezicht. Ethan zag er meer volwassen uit.

Afbeelding

Ik richtte me weer tot de meiden en die glimlachten allebei toen ik naar ze keek.
"Wat is er?" Vroeg ik ze
"Niks, hij bleef maar naar jou kijken." Zei Selena
"Hmmpf." Zei ik alleen maar, ik glimlachte vanbinnen...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: FRAGILE: Deel 2 p.8 nieuw!!

Mededeling: Het huis is van een forumlid hier op s3n, namelijk Donsvlinder ! :D Ik bedank haar =)

Deel 3

Afbeelding
De busrit was anders dan gewoonlijk vandaag, een aantal mensen ontbraken en je zag een aantal nieuwe gezichten. Er waren twee vrije plaatsen toen ik instapte. Een plaatsje naast een er vrij streng uitziend mevrouw en een plaatsje naast Ethan. Natuurlijk ging ik naast het mevrouwtje zitten. Ik wilde zo snel mogelijk thuis zijn, mijn tas wegsmijten en als het gaat andere kleren aantrekken. Het huis was eindelijk in zicht. Waarom moest die bushalte nu zo ver weg zijn. Agh zo heb je van die kleine dingen die soms weleens aan je hoofd blijven hangen.

Afbeelding

Mama was in de keuken, ik hoorde de kraan hevig stromen dus waarschijnlijk was ze weer aan het afwassen. Ik ging haar even gedag zeggen, maar blijkbaar had ik beter niet gedaan. Ze was zo kwaad dat ze het bord, dat ze letterlijk aan het 'schrobben' was, bijna doormidden zou kunnen breken. Ik wilde vragen of ik iets voor haar kon doen maar voordat ik mijn mond nog kon opentrekken liep ze naar het koffieapparaat, duwde luidruchtig op een knop en tikte ongeduldig met haar voet op de grond.

Afbeelding

Nou, wat een warme welkom na zo een zware dag, zo heb je er ook niet veel van. Ik liep de trap op naar boven. Ik hoorde Sunny praten tegen haar barbiepoppen vanuit haar kamer. Ze was zo enthousiast, misschien had ze een barbie bijeenkomst ofzo.
Het enige wat ik nu nodig had was een warme douche, dus ik haastte me naar mijn paradijs, mijn kleine kamertje dus...

Afbeelding

"Joepie, ik zie er weer uit als een chinees" Ik zuchtte
Wat een stomme dag, de leerkracht geeft me drie opmerkingen, er gebeurt eens iets op school en weten we niet wat het is, mama is furieus en daar heb ik ook niet meer informatie over. Het 'niet weten' is eigenlijk best erg als je er zo over nadenkt. Ik ben nooit geïnteresseerd geweest in al die actuele roddels op school en het laatste nieuws. Vreemd genoeg nu wel, er was iets met Ethan gebeurd en ik wilde het weten. Er gebeurde iets onnatuurlijks met me. Alweer een raadsel dus...
Afbeelding
Sunny had met haar schattige en fluwelen stemmetje mij geroepen voor het avondeten.
Ik hielp mama met het opdienen terwijl papa de tv uit zette. Sunny spurtte naar de tafel en met een grote glimlach wachtte ze aan tafel. Gegrilde zalm was het hoofdmenu vandaag. Ik bewonderde mama dat ze met zo'n furie toch nog een lekkere diner had kunnen klaarmaken. Er werd nochtans weinig gezegd aan tafel. Zelf Sunny zei niets. Iedereen was gefocust op zijn bord en niemand keek elkaar aan. Geen te grote verwachtingen voor het woord 'pret' binnen het gezin voor vandaag, het word een stille avond die ik zal doorbrengen op mijn kamer.

Afbeelding

Dus na het eten en de afwas, ging ik naar mijn kamer en Sunny volgde me. Ze liep naar haar eigen kamer om daar verder te gaan met de langdurige poppenbijeenkomst. Ik lag languit op mijn bed. Mijn ogen werden steeds zwaarder en het was moeilijk om ze nog open te houden. Ik voelde dat ik droomde of ik verbeeldde me iets. Ik was op school, en ik zag een jongen. Hij kwam naar me toe en sprak me aan. Ik hoorde geen geluid, opeens werd hij vanachter aangevallen door een dikkerd. Ik deed mijn handen voor mijn ogen ik wilde het niet zien. Het was Ethan die verrot werd geslaan, in nog niet eens een aantal seconden werd het een hele bloedbad, ik sprong onmiddellijk wakker en wat een timing, op hetzelfde moment werd ik gebeld.

Afbeelding

Selena belde.
"Ja?" Antwoordde ik
"Hey, wat doe je?" Vroeg ze
"Niets ik zit op mijn kamer"
"Ah, hé kom snel op msn ik moet je iets vertellen, heb niet genoeg beltegoed, oke?"
"Oké"
Ik haakte af en ging dus achter mijn laptop zitten.

Afbeelding

Toen ik me eindelijk had aangemeld kwam er onmiddellijk een oranje balkje.
"Eindelijk!" Zei Selena
"Wat moet je vertellen?" Vroeg ik
"Ik wil je iets vragen eigenlijk." Zei ze
Het werd steeds interessanter...
"Wat dan?" Zei ik
"Ben je al iets te weten gekomen over Ethan?" Vroeg ze
"Was dat het?" Antwoordde ik teleurgesteld, riep ze mij nu helemaal paniekerig om dit te vragen.
"Ik neem aan van niet. Maar ik wel !" Zei ze
"Vertel."

Afbeelding
"Heb je zijn facebook profiel al eens bekeken? Zijn status updates." Vroeg ze
"Nee." Zei ik, al herinnerde ik me dat ik ooit toevallig een keer eens op zijn pagina had gekeken.
"Dat moet je eens doen, er staan allemaal willekeurige letters door elkaar. Je kent Karl toch, de nerd uit mijn klas, hij zegt dat er geen logica in zit en dat het ook geen andere taal is. Het blijkt dus dat hij is gehackt ! De hacker heeft de leraar een mail gestuurd waarin hij hem helemaal vernederd. Daarom heeft de leraar Ethan helemaal belachelijk gemaakt in de klas omdat hij dacht dat hij het was. Dat was de ruzie die wij hadden gehoord deze middag.
Sterker nog ! De hacker is iemand van onze school omdat die de leraar kent en alle leerlingen. Ethan heeft gezworen om die hacker te vinden, en dan weet je wat er komt, grote ruzie ! Hij heeft Karl geld gegeven om zijn IP adres op te sporen. Volgens Karl heeft hij het binnen enkele dagen al. Dus hou je gereed zei hij, natuurlijk vind die sukkel dat leuk dat er mensen in elkaar gekneusd zullen worden, ik ken Ethan, die doet wat hij zegt...
Vanessa ben je er nog?"
"Ja..."
Er was iets serieus niet in orde...

Laatst gewijzigd door Vampsessed op di 04 jan 2011, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie