Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

129 berichten • Pagina 1 van 7

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Grootbergen's leventjuh

ja je ziet het goed mijn 2e verhaal omdat ik er zin in had
___________________________________________________

de familie Grootbergen

de Geschiedenis van Grootbergen.

Milly en Tyra Grootbergen zijn 2 simmies uit La France goed Simlish kunnen ze nog niet maar Tyra gaat toch naar school en leert daar Simlish.
Voordat Tyra was geboren ontmoette Milly Bouvier, uit Frankrijk, Martin Grootbergen, uit Sunset Valley, ze kenden elkaar natuurlijk niet en Martin sprak gewoon Frans als Simlish dus praten ging makkelijk.
Ze ontdekten dat ze dezelfde interesses hadden dus verhuisde Martin naar Frankrijk om daar een leventje met haar op te bouwen.
Ze trouwden en hij ontdekte dat ze niet echt van kinderen hield terwijl hij juist van ze hield en dan kwam er ook nog bij dat ze bindingsangst had, tuuuuuurlijk dat kon er ook nog bij, maar op hun huwelijksnacht waren ze druk bezig in bed, de onderburen hoorden alles *BOEM KABOEM BOEM KABOEM DOEF DOEF DOEM BOEM* en voor ze het wisten was Milly zwanger en ja hoor na negen maanden was het zo ver de vliezen braken ze kregen een pracht kind genaamd Tyra.
Martin had heimwee en ze gingen met z'n drieën terug naar Sunset Valley.
Uiteindelijk in het vliegtuig ontstond er brand achterin het vliegtuig, en een ongeluk komt nooit alleen voor ze het wisten storte het vliegtuig ook nog neer en Martin overleed ter plekke Tyra had erge hersenletsel op gelopen en Milly had alleen haar arm gebroken na 4 jaar was Tyra helemaal beter en was ze een gelukkige peuter en toen weer 4 jaar later mocht ze pas het ziekenhuis uit.
En daar stonden ze dan met niks en geen geld, geen eten, alleen hun kleren dus gingen ze in een park wonen tot ze eindelijk 10.000 simdollars hebben dan gaan ze verhuizen en in een gewoon huis wonen....

Afbeelding
Links Milly Grootbergen en rechts Tyra Grootbergen

Afbeelding
nog geen dag in het park en...
'...en zo van*blablabla* en toen zij *blablabla* en tja dat was best leuk' zei Milly dood saai
en een seconde later viel Tyra in slaap van dat dood saaie verhaal


volgende keer meer
en natuurlijk ga ik ook wel verder met dat andere verhaal hoor
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Grootbergen's leventjuh

Afbeelding
"Tyra ik ga vissen ga jij maar iets leuks voor jezelf doen of iets nuttigs zoals geld verdienen of naar de buren" zei Milly

Afbeelding
daar ontmoette Tyra River
"hallo ik ben Tyra Grootbergen, hoe heet jij?"
"ik ben River McIrish aangenaam kennis te maken"

Afbeelding
Daar ontmoette Tyra River ze was er en vroeg meteen of ze wat geld overhad voor een arme meid
"heeft u wat geld over voor een arme meid en haar moeder?" vroeg Tyra
"tuurlijk hier heb je 13 simdollars" zei River
"dank je River"

Afbeelding
"ik heb een honger heb je dat ook over voor een iets-minder-arme-maar-no-steeds-hongerige-meid?" vroeg Tyra weer
"vooruit je krijgt ook wat te eten want zo'n mooie meid als jij moet natuurlijk goed eten" antwoordde River

Afbeelding
en Tyra kreeg een lekker soepje en ze smulde ervan

Afbeelding
en daar ontmoette ze ook Miraj Alvi zij vond hem nu al een leuke en aardige jongen
"hallo ik ben Tyra Grootbergen"
"hoi ik ben Miraj Alvi"

Afbeelding
Milly kwam ook maar even langs om te kijken of ze het goed had want ze HAAT goed
"hoi iek ben Milly Grootbergen de modder van Tyra"
"hallo ik ben Fiona McIrish, je dochter is binnen en je bedoelt denk ik moeder?"
"dank jou ien ja dat bedloelde iek" zei Milly Grootbergen

Afbeelding
Milly's ongepastheid komt weer naar boven ze pakt zonder te vragen ingrediënten voor de herfst salade
"Milly je gedraag je ongepast als je zo door gaat moet ik je vragen om weg te gaan" zei Fiona
ze ging gewoon door zonder sorry te zeggen

Afbeelding
even later zat ze gewoon te genieten van de herfst salade ze at met haar mond open en sprak gewoon met haar mond vol

Afbeelding
Afbeelding
die avond sliepen ze beide op de bankjes in het park gelukkig zaten er kussens op en was het dus best comfortabel

Afbeelding
Tyra ging vroeg weg om op school te zijn anders zou haar ma boos worden en wat krassen in haar gezicht maken

Afbeelding
Milly ging weer vissen maar zonder succes dus...

Afbeelding
...ging ze naar het park om daar te gaan vissen op vissen

Afbeelding
ze ging naar de supermarkt en daar verkocht ze ook al haar vissen en verdiende ze wel 600 simdollars aan vissen

Afbeelding
en de appelbomen waren bij haar ook niet veilig en lukte alle bomen kaal

______________________________________
volgende keer meer misschien straks misschien volgende week in het weekend
hoop you enjoyed it
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Grootbergen's leventjuh

Afbeelding
toen Tyra uit school kwam ging ze in het park haar huiswerk maken totdat...
"zeg meisje waarom maak jij je huiswerk niet thuis of bij een vriendin?" vroeg de agent
"nou mijn moeder is ook in het park en ging ik het dus hier maken" antwoordde Tyra
"oke dat kan, ik dacht dat je eigenlijk een zwervers kind was" zei de agent toen hij daarna weer weg ging
"pfoeh gelukkig is hij weg" dacht Tyra

Afbeelding
de avond viel en Tyra ging bij 2 andere sims zitten op samen te eten gelukkig mocht ze erbij zitten en kon ze lekker eten
"heb je het gehoort henk? het schijnt dat er een kind en een haar moeder in een park wonen en ze stinken joh! de buren hebben geen geluidsoverlast maar stankoverlast echt joh het is niet om te houden" zei de vrouw tegen de man
"echt?! hopelijk kom ik ze nooooit tegen hoor, maar ik vind het ontzettend sneu voor dat kind dat zij zo moet keven met een moeder die niet ees een baan zoekt ofzo het is NIET normaal" zei Henk
"nou je zit naast dat kind" fluisterde Tyra zacht

Afbeelding
toen de tweede schooldag ging Tyra voor het eerst met de bus en niemand wilde naast haar zitten behalve Miraj Alvi omdat hij precies hetzelfde had meegemaakt toen zijn moeder overleed
"Miraj wil je wel naast me zitten? ik stink zo erg snik" vroeg Tyra
"tuurlijk wil ik naast je zitten je bent aardig of je nou stinkt of niet je bent super lief" antwoordde Miraj en Tyra's zelfvertrouwen werd beter

Afbeelding
Milly ging naar het strand en toen zag ze ineens een gouden vlinder ze dacht dat die veel opleverde maar het leverde niks op omdat die vlinder vliegensvlug weg vloog toen ze haar stank roken en 2 vlinders waren aan haar stank dood gegaan wat best sneu was.
en je zag ook nog haar stank spoor

Afbeelding
Milly ging naar een plek waar 'veel vlinders waren' dat was wat ze gehoord had tenminste en er waren best wat vlinders en ze leverde heel wat op ze had een rode vlinder, zilveren vlinder, 2 gouden vlinders en nog een mot gevangen en die leverde wel 1.000 simdollars op waarmee ze bijna genoeg geld hadden om een huis te kopen maar zover was het nog niet

Afbeelding
Toen Milly nog was aan het zoeken moest Tyra ondertussen haar huiswerk maken wat ze al bijna af had en dus nog een eitje was aangezien ze bijna klaar was

Afbeelding
de volgende dag was Darlene verrast aardig tegen Tyra terwijl ze op school heel kattig doet, raar vond Tyra maar ja zolang het niet koud is en niet buiten was het wel goed
en kon ze voor het eerst lekker haar huiswerk maken wat ze opeens leuk vond

Afbeelding
de volgende dag ging Milly bij Fiona smeken of ze daar mocht logeren en het mocht...

Afbeelding
...dus kon ze lekker in bad en...

Afbeelding
...moest Tyra op een bank slapen terwijl...

Afbeelding
...Milly lekker in een warm bed kon slapen tuurlijk was dit niet eerlijk omdat Tyra nog een kind was en nog niet zo goed alle dingen wist mja wat doe je aan zo'n moeder

Afbeelding
de volgende dag kon Milly lekker eten enzo terwijl Tyra het moest doen met een appel en wat druiven gelukkig mocht Tyra naar school dus hoefde ze niet zoveel te eten

Afbeelding
maar voor school belde Darlene ineens om te vragen 'hoe het gaat' wat ze best maf vond maar ze gingen gewoon praten over kunst en al die dingen maar het was al 8 uur en kwam de bus Tyra ophalen om naar school te brengen waar ze gewoon lekker naar de wc kon en lekker kon eten

Afbeelding
en Milly zat gewoon lekker luxe te doen en lekker te laptoppen alleen wist ze niet hoe dat ding aan moest dus zat ze een tijdje voor een zwart beeldscherm te 'spelen'


___________________________________________
dit was de update voor vandaag beetje anders dan normaal maar het gek genoeg geen zin om up te daten XD maarja tis gedaan en een andere keer upload ik wel weer
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Grootbergen's leventjuh

weer een update en thanks zemm
______________________________________________________

Afbeelding
nadat Milly daar had geslapen ontdekte ze dat McIrish ook nog een moestuin hadden naast hun huis en dat gapte ze wel effe snel voor McIrish het merkte.

Afbeelding
De dag naar school wilde Tyra graag bij Miraj logeren en gelukkig mocht dat en het leuke was dat ze op was gegroeid tot tiener, wat ze eigenlijk vergeten was, alleen vond ze het wel jammer dat ze daar geen spiegel hadden dus kon ze haar haar niet goed doen daar was ze juist heel verdrietig over maarja ze hadden wel een kast dus kleedde ze zich wel om in deze mooie hippe kleren wat Miraj wel heel erg aantrekkelijk vond. En haar gezicht spreekt boekdelen je kan zien dat ze die spiegel mist.

Afbeelding
en kon ze in een lekker groot bed slapen waar ze naar 3 seconden in slaap viel!! dat bed was zo lekker dat ze zich bijna versliep!!

Afbeelding
de volgende dag ging Milly weer gewoon van ouds vissen en opeens stond er zo'n tuinkabouter naast haar te staan die verkocht ze gewoon omdat ze dacht dat het gewoon een prulletje was en ze verkocht het voor het geld en ze was verbaast dat zo'n stom klein prulletje wel zo'n 1000 opleverde dus waren ze dichter in de buurt van de 10.000 simdollars en viste ze daarna wel gewoon verder.

Afbeelding
toen na school werd Tyra gevraagd of ze met Christiaan mee wilde naar huis ze zei geen nee want ze wist dat hij een kast van een huis had dus moest ze van haar zelf wel mee. Terwijl ze naar die jongen voor haar keek zei Christiaan: "hoe is het nou met die Miraj waar je naast zit?"
"nou hij is leuk maar ik weet niet of het wel wat word hoor maar ik zie wel hij is namelijk ook nog 3 of 5 jaar ouder dan ik ben en jij bent even oud als ik dus ik weet nog niet hoor" antwoordde Tyra

Afbeelding
het eerste wat ze deed toen Tyra er was, was haar haar doen want dat andere vond ze echt niks...
nu vond ze zich zelf heel wat mooier dan eerst nu ze ook make-up draagt en een mooi kapsel


Afbeelding
Tyra ging even later maar gewoon gitaar spelen omdat dat is wat ze het liefst deed en die gitaar had ze gekregen van Christiaan.
Na een paar versier pogingen werd Tyra gek en gaf ze Christiaan een kei harde klap in zijn gezicht en ze gaf hem een knietje tussen zijn benen "nu piept hij wel anders" lachte Tyra
"moet hij me maar niet aanraken" lachte Tyra nog een keer
ze ging weg maar niet naar huis maar naar....

Afbeelding
Miraj, Tyra viel echt voor Miraj omdat hij zich zelf blijft en gewoon doet en niet alleen in bed wil liggen met Tyra.

Afbeelding
die avond werd Milly gebeld of ze de riolering even wilde ontvissen want er zat een vis in die ze na de ontstopping mocht houden.

Afbeelding
toen het midden in de nacht was ging Milly vissen in het vijvertje in de kerkhof maar toen even later viste ze ineens een doodsvis die waren heel zeldzaam toen het 2 uur was stopte ze met vissen en had ze wel 4 doodsvissen gevangen die ze ook allemaal verkocht

Afbeelding
dat leverde ongeveer 1000 op

Afbeelding
die avond sliepen ze ook allebei gewoon thuis omdat ze er wel voor moesten zorgen dat de bankjes niet werden gestolen

Afbeelding
maar Milly wilde wel nog even de plantjes van de buren onderhouden (of stelen).
maar opeens voelde ze zich zelf tintelen en en ze werd ouder ze was nu al een soort van oma terwijl haar dochter pas tiener is geworden!!!! maar ja...

Afbeelding
...Milly klopte nog even aan bij de buren om te vragen of ze zich daar even mocht om kleden en dat mocht wel en nu ja nu loopt ze er zo bij

Afbeelding
nadat ze nog veel fruit en groente had verkocht en ook nog alle vissen hadden ze eindelijk genoeg geld voor een huis. ze waren heel blij en verhuisde meteen naar een huis

Afbeelding
dus gingen ze met de taxi naar hun nieuwe stekkie

Afbeelding
dit was het huis geworden ze hielden nog wel genoeg geld over om de school van Tyra te kunnen betalen en om het huis te onderhouden

Afbeelding
en eindelijk sliepen ze in hun eigen bed.

______________________________________________
einde update hope you enjoyed?
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Grootbergen's leventjuh

ga nu effe een beetje veel update want ik moet een beetje verder komen want Tyra's tweede kind is al een kind
_____________________________________________________

Afbeelding
Afbeelding
na 5 jaar werd Tyra eindelijk een grote meid ze werd VOLWASSEN!!!!
nu moest ze echt aan haar toekomst denken want die komt niet aan waaien


Afbeelding
die ochtend ging Tyra buiten gitaar spelen in haar onderbroekie en haar vest
en haar moeder ging gewoon buiten kijken naar haar prachtige volwassen dochter

Afbeelding
die ochtend ging Tyra naar Miraj om leuke dingen te doen

Afbeelding
ze zagen elkaar niet en botste met elkaar mond op elkaar en dat duurde ongeveer 4 minuten voor ze klaar waren met botsen

Afbeelding
en niet veel later vroeg Tyra hem ten huwelijk en zijn antwoord was....
JA!!!!

Afbeelding
ze wilde wel een feest geven maar dat zou te lang duren en te eel geld kosten dus deden ze het gewoon simpel en snel, in de keuken

Afbeelding
de volgende dag moest Miraj werken en tot zijn schrik zag hij iets in een auto...

Afbeelding
hij zag een geest in een auto hij rende naar huis en zei wat hij zag tegen Tyra, Tyra geloofde het eerst niet mij de geesten auto reed ook opeens langs hun huis en gilde ze allebei en sprongen onder de deken

Afbeelding
maar voorzichtig waren ze eigenlijk niet en eerst dag Tyra dat ze TE veel had gegeten maar het bleek dat ze zwanger was!!!!

Afbeelding
"Miraj schat moet je luisteren" zei Tyra "ik ben zwanger" zei ze blij
"echt wauw geweldig en zo snel al we zullen zeker goed voor hem of haar zorgen want jij moet hem of haar er uit krijgen" antwoordde Miraj lachend

Afbeelding
en die avond werd Miraj zijn bed uit gekrijst want de baby kwam eraan

Afbeelding
even later bij het ziekenhuis was Mercedes geboren

Afbeelding
ze werden na 1 jaar er wel een beetje gek van maar na nog een jaar....

Afbeelding
groeide de kleine Mercedes op tot......

_________________________________________________
volgende keer meer
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Grootbergen's leventjuh

thanks Hiki
________________________________________________________

Afbeelding
...peuter. Nu Mercedes peuter is moet ze veel leren en is ze liever en kun je meer met haar spelen en haar heel wat dingen leren

Afbeelding
nu Mercedes er is moet er wat bij gebouwd worden omdat Milly niet daar in de kamer kan blijven slapen en dus is deze uitbouw bedacht

Afbeelding
Miraj leerde Mercedes wel praten anders leert ze het nooit gelukkig ging het al veel beter

Afbeelding
en leren lopen moest ze ook leren en dat deed Miraj ook want Tyra was moest altijd koken omdat ze ook moeten eten

Afbeelding
na het werk van Miraj wilde Tyra Miraj verwennen in bed en konden ze weer niet van elkaar af blijven

Afbeelding
nu Miraj vaak moet werken kan hij Mercedes niet leren lopen en moet Tyra het doen en het lopen gaat haar best goed af

Afbeelding
"Miraj moet je luisteren ik was vandaag weer naar de dokter geweest en ik ben weer zwanger!!" zei Tyra blij
"echt?! geweldig ik hou ervan om van die kleine voetje door het huis te zien lopen" antwoordde Miraj

Afbeelding
er was weer een uitbouw gekomen en nu nog met de oude meubels

Afbeelding
en na een dag shoppen voor een bank hadden ze deze gevonden deze was mooi en goedkoop

Afbeelding
toen Miraj de wasbak aan het ontstoppen was keken Mercedes en Tyra mooi toe en lachte ze soms wel eens

Afbeelding
Milly was 3 dagen geleden nog bij het wetenschapslab geweest en had de omniplant gevoerd met een robotvis en vandaag kwam ze terug en zaten er wel 3 robotvissen aan vast ze was verbaast en heel blij zo kwam er ook geld in het laatje

Afbeelding
die avond groeide Mercedes op tot een mooie meid

Afbeelding
en plots was er daar ook een deur bij waar leidde dat naar toe?

Afbeelding
naar de kamer van Mercedes omdat ze niet bij oma in de kamer wilde slapen
dus kreeg ze een eigen kamer

Afbeelding
Miraj moest voor zijn werk dingen te weten komen over Meneer en Mevrouw Landgraaf want ze hielden iets in hun schild

Afbeelding
toen hij niks had gevonden werd hij ineens ouder en was hij een volwassen man die onder de vuilnis zat

Afbeelding
Tyra wilde ook wat geld het laatje binnen brengen dus ging ze schilderen ze waren nog niet zo maar goed genoeg om rond te komen

Afbeelding
Milly's tijd was gekomen en Magere Hein kwam haar ophalen

Afbeelding
en Magere Hein vond het best geestig dat ze werd mee genomen door hem

Afbeelding
toen 4 jaar later was Tessa al peuter geworden en een hele lieve meid

_______________________________________
einde update er zal/zullen vandaag misschien nog een/meer update(s) komen
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Grootbergen's leventjuh

Afbeelding
de geest van Milly was er nog steeds en lag op haar eigen bed omdat zij daar had geslapen

Afbeelding
Afbeelding
toen Miraj thuis kwam wilde Tyra een 'romantisch' avondje hebben

Afbeelding
maar Tyra moest er al snel uit om Tessa naar het potje te brengen want anders huilde ze het hele huis bij elkaar

Afbeelding
de volgende dag lag Milly weer op haar bed maar nu deed ze gewoon een dutje

Afbeelding
Mercedes moest voor school een opstel schrijven over een boek en daar bedacht ze op dat haar vader ging voorlezen en zij schreef ondertussen haar opstel

Afbeelding
het schilderij dat Miraj had geschilderd ging hij ook maar even verkopen want het leverde toch wel wat op

Afbeelding
mams was jarig en werd, zoals haar dochter zei, jong-bejaard dus was ze nog gewoon volwassen

Afbeelding
het eerste waar ze zich druk om maakte waren die rimpels waardoor ze er 10 jaar ouder uit zag

Afbeelding
hang de vlagen buiten en gooi een taart in iemand gezicht Mercedes was jarig en werd eindelijk tiener

Afbeelding
de vuurwerk schoot uit haar lijf van blijdschap want nu behoorde ze tot de grote sims op school en was ze geen kleintje meer

Afbeelding
ze kreeg voor haar verjaardag nieuwe kleren en leuke Uggs (dat zijn haar schoenen) en natuurlijk make-up

Afbeelding
en niet te vergeten een lekker groot bed

________________________________________________________
dit was de update voor deze keer
en ik heb liever wel wanneer je dit heb gelezen dat je zegt of je het leuk vond ofzo anders denk ik dat ik het niks schrijf :wink graag en dank je
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Grootbergen's leventjuh

Ik kijk iedere dag of je al iets nieuws hebt geschreven.
Leuk stuk. EN DIE UGGS ZIJN ÜBËR HIP!
Zoo cool. Ik snap jammergenoeg niks van downloaden, anders had ik ze meteen gedownload als je de link wist.
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Grootbergen's leventjuh

thanks die uggs heb ik hier vandaan
maar dan moet je inloggen en dan op dat groene diamantje klikken word het gedownload en dan start de startdinges op (waar je sims 3 kan te starten) en dan word die gewoon gedownload in je spel dan moet je effe wachten en dan moet je ergens op oke klikken
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Grootbergen's leventjuh

Afbeelding
Mercedes was voor het eerst als tiener naar school gegaan en moest meteen moeilijk huiswerk maken gelukkig is ze best slim dus was het nog wel easy voor haar

Afbeelding
Tyra vond dat ze ook maar weer eens moest douchen want ze stonk wel redelijk en ze lag voor het eerst in een bubbelbad wat ook heerlijk is en na 2 uurtjes gelegen te hebben was ze eindelijk klaar

Afbeelding
en het was niet hun geluks dag want na het afwassen en toen iedereen in bed lach ging op eens de kraan kapot dus lag er snel een hele grote plas, wat Miraj weer mocht schoon maken en die kraan mocht hij ook repareren want hij is de man in huis

Afbeelding
maar voor hij dat deed stierf hij bijna van de honger zo erg was het!

Afbeelding
die avond moest hij ook werken in dat maffe appepakkie wat hij natuurlijk stom viond maar hij deed het voor het geld want dat moest ook binnen komen in het laatje

Afbeelding
Milly spookte blijkbaar nog wel rond want af en toe liet ze even een bank vliegen zodat iedereen de schrik van hun leven zo krijgen

Afbeelding
Miraj was hier gewoon de schoonmaker dus hij maakte hier alles netjes en niet vies of wat dan ook

Afbeelding
hang te vlaggen buiten en gooi taart in iemands gezicht Tessa is namelijk jarig ze werd nu 6 jaar en mocht eindelijk naar school wat haar natuurlijk leuk leek

Afbeelding
mams had sushi gemaakt voor de verjaardag van Tessa en iedereen genoot ervan inclusief Tessa

Afbeelding
ze vond haar kleren niks en haar haar ook niet en dus veranderde ze maar snel van kleren want deze vond ze echt 10 keer niks

Afbeelding
deze kleren en dit kapsel vond ze geweldig en hield er zowat van

Afbeelding
Tyra moest van de dokter andere schoenen dragen want de schoenen die ze toen nog droeg waren schadelijk geworden en als ze die schoenen nog lang droeg moesten haar voeten geamputeerd worden omdat ze dan ongeneeslijk kapot waren, dus kocht ze snel nieuwe schoenen en droeg ze meteen en het leuke is nog dat ze lekker zitten en dus niet weg hoeven

Afbeelding
Tessa zat te wachten op de schoolbus want het was haar eerste dag

Afbeelding
ze had meteen een vriendin gekregen en zij ging met haar mee naar school ze heette Ramona Schraa

Afbeelding
ze is wel een beetje gestoord maar dat vond Tessa best grappig

Afbeelding
voor dat geesten probleem met Milly hadden ze iets op gevonden gewoon een muur plaatsen zodat ze er niet uit kan

Afbeelding
en die avond gingen Miraj en Tyra nog een broertje of zusje maken voor Mercedes en Tessa want zij wilde graag nog een broertje of zusje

________________________________________
dit was de update voor vandaag
als je dit heb gelezen graag reageren anders denk ik dat ik het voor niks schrijf en anders ga ik misschien stoppen met uploaden van dit verhaal maar het hoeft nog NIET dicht want anders meld ik dat wel
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Grootbergen's leventjuh

thanks zozi
___________________________________________

Afbeelding
Tyra vond het leuk om te schilderen en nu had ze een schilderijtje van Mercedes gemaakt toen ze nog was aan het slapen

Afbeelding
Tyra had na 4 maanden al een buikje wat ze geweldig vond want nu wist ze zeker dat ze nog een kind zouden krijgen

Afbeelding
en na 9 maanden werd de nieuwe aanwinst van Grootbergen geboren

Afbeelding
ze noemde hem Maarten Grootbergen

mag ik nu verder vertellen? want ik word al bijna tiener
nou oke het mag maar wel goed doen, he Tessa?

Afbeelding
"nou hier begin ik dan met verder vertellen, nou papa moest veel voor mijn broertje zorgen omdat mama een bevalling achter de rug had dus moest mama veel slapen"


Afbeelding
"zoals op de bank in haar design schoenen"

Afbeelding
"als mijn sussie gaat douchen moet ze altijd perse zingen wat soms niet om aan te horen is en soms juist wel hihi"
"DONDER OP MET DIE CAMERA" schreeuwde mijn sussie tegen mij
"maar ik hou die camera lekker... uhm nee toch niet dit is niet boeiend en anders vermoord ze me nog"

Afbeelding
"nou mijn papa is veel interessanter"
"uhm papa waarom sport je nu veel?"
"nou papa moet voor zijn baan nu ook gaan sporten wat ik natuurlijk ook best leuk vind, maar waarom"
"nou ik vertel het verhaal nu verder en dan moet ik jou ook interviewen toch"

Afbeelding
"woehoew ik ben jarig ik word nu 13 jaar yes"

Afbeelding
"hier ga ik dan op naar de grote meid woehoew"

Afbeelding
"en hier lig ik dan als tiener wat super is hihi morgen show ik wel mijn nieuwe kleren"

"nou dag dag simmers en wel zeggen of je het leuk vind want dat streelt mijn ego... nou doei doei"
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Grootbergen's leventjuh

"hoi simmers hier ben ik weer met een update"

Afbeelding
"hier slaap ik dan met mijn enge ogen hihi"

Afbeelding
"o ja dit zijn mijn kleren, mooi hè? die schoenen zijn nog wennen maar de rest zit lekker"

Afbeelding
"o ja bijna vergeten vandaag is de verjaardag van mijn broertje en dat is zo leuk nu kan ik nog meer met hem spelen"

Afbeelding
"maar mijn pa mag de minder leuke dingen doen want die zindelijk maaking maakt me misselijk"

Afbeelding
"oke ik geef het toe mijn zus zingt onder de douchen en ik ook alleen ik zing beter"
"HEEEEE" "als Mercedes dat zegt dan bedoelt ze dat ik stil moet wezen" "SOOOORRYYY!!!! SUSSIE"

Afbeelding
"Maarten is super schattig als hij dat doet en hij heeft de ogen van mams"

Afbeelding
"maar spelen met hem is nog leuker dan hem in zijn wiegje zien want nu kan ikhem aanraken enzo"

Afbeelding
"papa is weer bij de gemeente geweest voor een bouwvergunning want pap wil er weer iets bij hebben, maar waar gaat deze trap ook al weer naartoe?"

Afbeelding
"o ja naar boven waar de schildersezel en papa's fitness dingen staan gladjes vergeten hihi"

Afbeelding
"er is ook een deur naar mijn broertjes kamer voor wanner hij niet meer in een wiegje hoeft"

Afbeelding
"hier staat zijn bed die eigenlijk vroeger eerst van mij was maar ik reeg een groter bed want dat kreeg ik voor mijn verjaardag"

Afbeelding
"o ja dit is het huis nu van buiten en van voren"

Afbeelding
"en hier van achteren cool toch nu hebben we een groot huis"

Afbeelding
"we kregen ook een nieuwe tafel omdat we nu met z'n vijven wonen moet het wel!"

Afbeelding
"maar vandaag was ook Mercedes jarig ze werd nu 20 en werd dus volwassen nu moest ze werken en een man in huis krijgen"

Afbeelding
"mijn sussie keek nog even naar haar tiener lichaam en groeide daarna snel op"

Afbeelding
"en zou iedereen betoveren in deze sexy kleren"

Afbeelding
"mijn ma was al een paar dagen weg en nu wist ik waarom ze had deze auto gestolen ughum fijn zo'n moeder"

Afbeelding
"tot mijn schrik stond er nog een auto achter me die had ze ook wel gestolen"

Afbeelding
"er waren trouwens nieuwe overburen en pap ging daar even langs wippen om kennis te maken maar pap vond het maar een drukke boel"

Afbeelding
"mijn zus liep iets te hard van stapel bij deze mooie jonge rijke jongen, ze vroeg meten of hij wilde trouwen hij ging lachen en zei dat ze een goed gevoel voor humor had HA ik heb meer humor in mijn teen dan zij in haar hele lichaam"

Afbeelding
"hij vond ook nog dat ze mooie ogen had WAT?! ze kijken ook nog eens verliefd tsssss k ben veel mooier zij heeft mieren tieten, nee zelfs mieren hebben nog grotere hoe kan hij haar nou leuk vinden HA tuuuuuurlijk"

Afbeelding
"maar ze zijn echt GEK GEK zeg ik je ze mag hem gewoon masseren MASSEREN OMG ze vinden elkaar echt leuk!!!! owh ik word gek moet effe gaan liggen"

Afbeelding
"nee weet je wat ik ga wel even met de sirene aan ergens naar toe rijden dat lijd me even af van die kleffe gekken"

Afbeelding
"nu staan ze ook nog in zijn wc te dingesen dat is toch niet normaal ik zeg je die 2 gekken horen bij elkaar echt waar"

"vond je het leuk? wil je meer?? wil je echt meer??? nou lees dan de volgende keer meer doei doei"
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Grootbergen's leventjuh

Afbeelding
"papa was vandaag jarig en werd en oudje... WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA oh my gosh ik heb een opa pap AAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD"

Afbeelding
"en hier is hij dichterbij zijn oudjesdom AAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD"

Afbeelding
"AAAAAAAAAAAAAAAHH neeeeee ze zoenen?!!!? gatver GAT-VER BAH"

Afbeelding
"NU vraagt ze zelfs nog verkering EN HIJ ZEI JAAAAAA!!!!!!! HOE KAN DAT ZE IS NIET EENS BEELDIG"

Afbeelding
"en natuurlijk zij gaat op d'r knieën of... of hij wil trouwen"

Afbeelding
"WAT?!!! HIJ ZEI HIER OP OOK JAAAAAAAAAA!!!!!!!!! NEEEEEEE"

Afbeelding
"dit valt nog wel mee dit is nog oke dit is goed knuffelen is goed "

Afbeelding
"WAAAAAT?!!!! NU NOG TROUWEN" *plof*

uhm Tessa is even flauwgevallen dus vertel ik even verder, maar als ze wer bij komt vertelt zij weer

Afbeelding
ze hielden natuurlijk van elkaar en trouwden snel en besloten want zoenen voor veel sims vonden ze vies en een huwelijksfeest kost nogal wat dus hielden ze het besloten

Afbeelding
hij trok gewoon bij haar in huis en sliep die nacht gewoon bij haar in bed want ze waren nu toch getrouwd

Afbeelding
"nou ik ben er weer hoor"
"maar de volgende dag had mijn sussie wat boekje gekocht om voor te lezen aan Maarten zoals een vingerverf boekje waar hij heel wat van op stak"

Afbeelding
"mam ging koken en dan wel pannenkoeken met dat stomme gezicht maar ze kan er wel wat van hoor"

Afbeelding
"vangt ze de pannenkoek niet goed op of niet? hè ze doet het wel goed gelukkig is ze een geboren kok en dus vinden wel al haar creaties lekker"

Afbeelding
"en bijna was de pannenkoek ook nog naast de pan gekomen maar door mijn mams snelle reactie kwam die gelukkig nog net in de pan"

Afbeelding
"mijn sussie had een tattoo gezet boven/op haar borst en Franky had dat ook gedaan oja zo heet haar mannetje lief voor hun was dat trouwens de trouwring geinig toch?"

Afbeelding
"mij pa was weer bij de gemeente geweest voor een bouwvergunning en dat mocht ook al weer nu hebbenwe een garage voor onze 2 dure auto's"

Afbeelding
"en zo stonden de auto's in de garage de linkse is van mijn sussie en de rechtse van mij cool toch nu heb ik de duurste auto op school"

Afbeelding
"oja dit was een foto van mij die door Franky was genomen maar dat deed hij heel stiekem want ik had het niet eens in de gaate maar ik moest wel lachen hoor"
"oja op de achtergornd zie je ma met een nieuwe creatie genaamd dim sum het is best lekker"

Afbeelding
"mijn ma werd trouwens ook gek van dat thuis zitten en nam maar een baan bij de pedicure als kledingvouwster"

Afbeelding
"mijn ma had al een tijdje geen gitaar gespeeld want ze moest voor ons zorgen"

Afbeelding
"mijn zus werkt bij het restaurant maar wie is dit wie is dit die hier dood gaat?"

"wil je weten wie dit is lees dan de volgende keer weer"
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Grootbergen's leventjuh

"jullie wilde toch nog weten wie er dood was gegaan? nou dat was Sunny en gelukkig niet mijn sussie"

Afbeelding
"vandaag was mams jarig dus ging ze nog even voor het laatst als volwassen sim gitaar spelen"

Afbeelding
"en hier ging ze ze werd een opoe"

Afbeelding
"mams had blijbaar vuurwerk ofzo onder dat topje want dat vuurwerk is oog verblindend"

Afbeelding
"en hier staat dan mijn oma uhm moeder hihi :lol: sorry mams"

Afbeelding
"pappies levenwens was in vervulling gegaan door zijn laatste promotie te behalen nu is hij internationale superspion"

Afbeelding
"nu is hij Miraj... Miraj Bond"

Afbeelding
"imijn pa heeft vandaag echt een super dag want hij had promotie gekregen en ik was jarig dus ik had een super cadeau en paps een super dag"

Afbeelding
"maar dat ouder worden kwam op het verkeerde moment ik was namelijk herfstsalade aan het maken"

Afbeelding
"maar vind je me niet leuk zo in deze kleren of heb ik een dikke kont? enje zit mijn navel in de topje is mijn decolleté zo niet te groot?"
"je ziet er prachtig uit hoor sussie"
"oke thanks Mercedes"

Afbeelding
"uhm dit spreekt wel voor zich en trouwens in zeg er lekker toch niks over lekker puh XP"

Afbeelding
"mijn mam had genoeg van het leven ze wilde zelfmoord plegen door zich zelf te laten verdrinken gelukkig kwam pap net op tijd de badkamer binnen ik had bijna geen moeder meer"

Afbeelding
"mijn mams ging dan maar naar het zwembad daar deed ze een wedstrijd met Darlene Bunch gelukkig won Darlene"

Afbeelding
"maar daarna deed ze het nog een keer en over en over totdat ze ineens verdronk :crying ze wilde niet meer" :cry: :cry: :cry: :cry: :crying :crying

Afbeelding
"heino kwam mijn ma toen ophalen"

Afbeelding
"mijn ma smeekte nog voor haar leven en zei"
"als je blieft neem me nog niet meee ik heb hongeeeeeeeer nee me maar mee na het eten als je blieft"

Afbeelding
"Heino toonde blijkbaar geen medelijden en nam mijn mam gewoon mee"
"en daar stond mijn mam naast haar mam"

Afbeelding
"mijn pa was zo verdrietig dat hij de kraan niet repareerde en het liet zoals het was....."

"vandaag dus een droevig einde van deze update straks misschien meer" :crying :crying :crying :crying :crying :crying
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Grootbergen's leventjuh

Afbeelding
"mijn broertje had niet zo'n fijne verjaardag want mams was overleden dus er blij was hij niet"

Afbeelding
"en het groter worden ging hem niet goed af want hij had er geen zin inmaar je het leven gaat door en als ik steeds aan ma denk gaat het ook berg af waarts met mij"

Afbeelding
"mijn broertje keek niet blij als of hij een wond heeft die niet dicht wil"

Afbeelding
"ik had stiekem een foto van mijn zus genomen toen ze sliep, die kwijl vlek die op haar gezicht zat had ik wel weggewerkt"

Afbeelding
"weet je nog dat die 2 in bed hadden gelegen? nou ze hadden het niet veilig gedaan hoor en nu vertelt ze Franky dat ze zwanger is!!!! dus ik word tante das best cool eigenlijk straks loop er een klein hummeltje over de vloer"

Afbeelding
"mijn zwager is een beetje gek want hij denkt dat hij het kind kan horen als het in iemands buik zit, tsss tuurlijk hij is niet wijs"

Afbeelding
"mijn sussie wilde net even in bad gaan liggen met haar zwemkleding aan toen de baby in een kwam ze kreeg weeën en opeens kon mijn zus ook scheel kijken!"

Afbeelding
"en toen kwam het hummeltje het is een meisie ze noemden haar Mei-Lyn"

Afbeelding
"mijn zus wilde meteen weer op de foto om te kijken of ze weer even slank was HA ze is al slank genoeg"

Afbeelding
"mijn pa werd GEK hij ging de deur mollestreren en toen zei hij dat je daar door een andere deurbel kreeg TUUURLIJK en ik ben de koningin van Engeland"

Afbeelding
"ik ging naar een oude vlam van school wat niemand wist zelfs jullie niet hij heet Robbert Langerak"

Afbeelding
"toen hij wilde douchen sprong ik lekker in zijn armen en zei dat ik een muisje zag, die ik niet zag hoor maar niet door vertellen, hij dacht dat het aan mijn design schoenen lag en dat mijn voeten pijn deden nee hoor want toen ik nog tiener was droeg ik ook zulke schoenen"

Afbeelding
"maar ik gooide daarna mijn mond erop, op zijn mond hè"

Afbeelding
"toen ik verkering vroeg zei hij ja en gaf hij me een dikke smakkerd die ik van mijn leven nooit vergeet"

Afbeelding
"ik vroeg aan hem of hij wilde trouwen en hij zei JA!!!!"

Afbeelding
"hij deed toen mijn ring om"

Afbeelding
"en ik deed toen zijn ring om"

Afbeelding
"o ja nadat we getrouwd waren ging hij met me mee naar huis en kwam hij bij ons wonen en nu wonen we met z'n zevenen!"

"o nee ik ben door mijn foto's heen nu moet ik nieuwe maken maar ja uhm tot de volgende keer dag dag"
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Grootbergen's leventjuh

als er niet meer word gereageerd in dit topic dan is dit de laatste update die jullie hier gaan zien. ik geef nog wel een dag maar als er na die dag niet meer word gereageerd dan is dit de laatste update hier van dit verhaal.
___________________________________

Afbeelding
"hallo daar ben ik weer nou 7weken geleden had ik een mailtje gekregen van een modellenscout of ik mee wilde doen aan Sunset next top model" "ik zei natuurlijk ja"

Afbeelding
"dit ben ik Tessa Grootbergen"

Afbeelding
"zij heet Soraya Know"

Afbeelding
"zei heet Clara Gersten"

Afbeelding
"en zij heet Jessica Merendal"

Afbeelding
"zij zijn de jury en de presentatoren Mevr en Mr Wolff"
"oke dames jullie zijn de 4 overgebleven kandidaten, jullie hebben al meer dan 14 dames achter jullie gelaten gefeliciteerd"
"oke dames Clara Gersten en Soraya Know jullie opdracht is dat je naar het gemeentehuis moet en inbreken in het kamertje van de rechter en daar 'leuke' dingen te doen"

Afbeelding
"de dames moesten wel zelf rijden met de auto want anders was het te opvallend"

Afbeelding
"hier liepen de meiden de trap op naar het gemeentehuis zonder te weten dat deze camera foto's van hun maakte"

Afbeelding
"de meiden verstonden onder leuke dingen vrijen en de harten kwamen van het dak af"

Afbeelding
"oke Tessa Grootbergen en Jessica Merendal jullie moeten straks als die 2 andere terug zijn naar het theater en een oersaaie film bekijken zonder in slaap de vallen"

Afbeelding
"neeeee ik wil geen oersaaie film kijken maar ja we moeten maar toch?"
"die twee andere meiden waren eindelijk terug met de auto zodat wij met de auto weg konden"

Afbeelding
"schiet op je moet niet gaan praten met andere sims hoor we moeten een oer saaie film kijken"

Afbeelding
"en dames wat vonden jullie van de film en wat vonden jullie van het gemeente huis?"
"nou het gemeentehuis is saai maar toch ook zoveel ruimte hihi" zeiden de gemeentemeisjes
"nou de film was zo saai nog niet alleen vond Jessica dat wel en moest ik haar elke keer wakker houden" zeiden de biosmeiden

Afbeelding
"oke jullie nieuwe opdracht is de sexiest kleren aan trekken die in de kast liggen en buiten op een mooi plek gaan staan voor de foto en Tessa mag als eerst en de kleren die je kiest moet je aanhouden"

Afbeelding
"mooie foto Tessa"

Afbeelding
"is Soraya Know voor jou geld hetzelfde"

Afbeelding
"ook jij een mooie foto Soraya"

Afbeelding
"oke nu is Clara Gersten aan de beurt"

Afbeelding
"mooie foto Clara"

Afbeelding
"nu is Jessica als laatste aan de beurt"


Afbeelding
"mooie foto Jessica"

Afbeelding

Afbeelding
Tessa's foto "Tessa mooie foto, mooie plek uitgekozen, mooie pose en sexy kleren, prachtig jij bent door"
"WAUW ik ben door YES WOOOOW" schreeuwde Tessa blij

Afbeelding
Soraya's foto "Soraya ook een mooie plek, sexy kleren alleen de pose is niks je pose is lopend nee niks voor een model maar je bent mooi en door"
"echt?! wauw ik ben door WOOOOOOOOOOW ondanks mijn slechte pose" zei Soraya blij

Afbeelding
Clara's foto "Clara ik weet er niks op te zeggen geen sexy kleren geen mooie pose maar wel een prachtige plek, ik weet nog niet hoor je hoort het straks"
"oke is goed" zei ze onverschillig

Afbeelding
Jessica's foto "het zelfde bij jou als bij Soraya lopende pose? dat kan niet maar mooi plek maar net als Clara slechte pose"
"oke kan gebeuren ik ben dan denk ik ook niet echt een foto model" zei Jessica terwijl ze het eens was met de jury

"oke de gene die door is.... is JESSICA gefeliciteerd meid je bent door"

Afbeelding
"Clara rende weg naar de om haar spullen te pakken en naar huis te rijden"

Afbeelding
"oke meiden jullie zijn nog als enige over gefeliciteerd jullie 3 de volgende opdracht komt morgen tot morgen en goed uitrusten"
"oke tot morgen en weltrusten zeiden de meiden"
_______________________________
nou hoop dat jullie het een leuk deel vinden en nog 2 van dit soort updates endankomen de gewone updates weer maar tot de volgende keer
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie