Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Boblesponge
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 16:18

Dagboek/10G Fam. Taylor

Heej mensen,
Toen ik laatst wat zat te simmen dacht ik plots, ik heb eigenlijk nog nooit een dagboek/10g uitdaging gedaan/gemaakt! En omdat dat me best een uitdaging leek ben ik van plan een poging te wagen, bij deze:
----------------------------------------------------------------------------------------
Proloog
Lizzy Taylor is de dochter van: “David “ The Hammer” Taylor”, hij was Kolonel bij het “Sunsetvally Defence Corps” (“SDC”). Ergens tijdens een geheime missie ging iets gruwelijk mis, het dossier is voor altijd afgesloten en presidentiële toestemming is nodig om het in te zien. Officieel is David Taylor omgekomen bij een auto-ongeluk.
De moeder van Lizzy was: “Eva Taylor”, zij was hoofdonderzoeker bij “Wetenschapslap Landgraaf B.V.” van de afdeling die onderzoek doet naar gevaarlijke raketbrandstof. Tijdens het werk heeft Eva wat over haar kleding gemorst, en toen ze thuis het gasfornuis aanzette, ging het huis in vlammen op, met Eva er nog in…
Lizzy is het enige nog levende lid van haar familie, is een “Genie”, “Workaholic”, “Perfectionist”, “Computernerd”, en verschrikkelijk “Artistiek”. Ze woont in Sunsetvalley, op Zomerheuveldreef 15, en is een vrouw met een missie. Lizzy wil binnen nu en vrij snel een man vinden, en haar familie voortzetten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Boblesponge
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 16:18

Re: Dagboek/10G Fam. Taylor

Hoofdstuk 1: “A new begin”
Daar staat Lizzy dan, voor haar enige eigendommen: een koelkast, een bed ,een stoel, een tafeltje, een douche, en een toilet. O ja, ze heeft ook nog een brievenbus en een vuilnisbak. Ze heeft besloten dat ze op de basisschool wil gaan werken, en ze is aangenomen! Daarna is Lizzy meteen even aan het werk gegaan, in de bibliotheek, want op zondagen is de school gesloten. Na het werken is ze opzoek gegaan naar een man. Laat in de avond ontmoete ze eindelijk een geschikte kandidaat. Connor Frio. Ze gaat meteen aan de slag om hem te verleiden, maar om half elf moet ze toch echt naar bed, want de volgende ochtend is het om 5:30 al weer dag.
Na een zware, vermoeiende dag werk, en de huishoudelijke klusjes, is ze nog snel de bibliotheek ingedoken, om nog even te kunnen ontspannen. En toen was het al weer bedtijd.
3 Simdollar opslag! Na deze succesdag is Connor nog even langs gekomen! Na lange gesprekken een veel geflirt heeft hij Lizzy’s zoen afgewezen! Wat een hork! Maar misschien is hij er gewoon nog niet aan toe.
Afbeelding
Na promotie gekregen te hebben, heeft Lizzy haar huis meteen nog wat verder uitgebouwd. Het lijkt nogsteeds nergens op, maar dat komt nog wel. Daarna is ze naar Connor gegaan, om hem te verrassen. Ze heeft hem ook meteen verteld dat ze hem leuk vind! Connor vertelde Lizzy dat hij haar ook leuk vond, en ze zijn diezelfde avond nog getrouwd. Dat leverde natuurlijk bergen cadeau’s en belastingvoordeel op, dus Lizzy en Connor hebben het huis meteen een opknapbeurt gegeven. Het lijkt ondertussen al op een huis, als je een atoombunker een huis kan noemen tenminste. Connor heeft ook een auto en een laptop meegenomen, zodat hij tijd kan besteden aan zijn grote hobby: schrijven.
Afbeelding
Na de aankoop van nog een stoel en een schildersezel werd her leven nog een stukje gemakkelijker, en Lizzy kan aandacht gaan besteden aan haar grote hobby: schilderen. Het is nog even wachten/zoeken naar een bureau/bureaustoel voor Connor zijn laptop, maar als het stel dat gevonden heeft kunnen ze mischien wel gaan denken aan de volgende grote stap in hun relatie…

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie